Verwacht mei 2020❤️

Sorry damesss dat ik zo stil ben! Ontzetten druk de laatste tijd met vanalles en nog wat en ons huisje worden een aantal dingen in verbouwd dus lekker bezig (althans de vakmensen haha) vandaag 11 weekjes morgen de termijn echo. Spannend en we hopen dat hierna we rust krijgen en we het los kunnen laten dat het dan ook echt goed is.

Wat leuk om teezen dat er al dames zijn die het geslacht weten!! Gefeliciteerd!
Ik heb er geen gevoel bin deze keer echt heeeel gek.. Ik neig wel meer naar een meisje. Bij mn dochter wist ik zeker dat het eeb meisje werd. 

Dikke knuffel en liefs

Nog helemaal niks gekocht hier hoor!
Misschien omdat het de 2e is of omdat ik gewoon eerst dolgraag het geslacht wil weten dit keer ( vind neutrale kleding niks aan...) en de dingen die je in het begin koopt hebben we dus 9 van de 10x al.
Heb sterk het gevoel ook dat het dit keer een jongen is, dan heb ik redelijk wat nieuwe spullen nodig, bij de 1e namelijk bijna alles in het roze gekocht haha.
Maar als het wel een meisje is heb ik dus helemaal niet veel nodig behalve een box + kamertje (qua noodzakelijk) en daar hebben we nog zeeeeeeeeeen tijd voor.
Gek dat dat voor een volgende zwangerschap zo verschilt, voor ons dan dat was de 1e keer echt wel anders maar deed toen ook ontzettend veel miskopen.
6 december weten we het dus nog even geduld! Hopelijk heeft Jan de koning dan weer gelijk en ligt het dit keer wel stil/goed voor de echo

We hebben afgelopen zaterdag  een pret echo gehad : ). (Toen precies 15 wk). En we krijgen een  dochter!! Ze kon al zien dat blaasje en niertjes goed werken , en het hartje  gehoord. Zo ontzettend bijzonder . We hebben eigenlijk de hele uitzet. Redelijk
compleet. Kamertje op marktplaats zo goed als nieuw , kinderwagen ook via marktplaats ziet eruit als nieuw! Alleen matrasjes , beddengoed en  maxi cosi nieuw gekocht!  In dec. 20 wk echo spannend ben benieuwd! 

Wat leuk dat sommigen al weten of het een jongetje of meisje wordt! Wij hebben de afspraak voor de 20-weken echo op 16 december gepland, dus nog even geduld. We hebben al een jongetje en dat wisten we bij de vorige zwangerschap ook met 20 weken, dus vooral jongens kleding gekocht toen, maar heel weinig neutraal ;-) Dus als het nu een meisje wordt, kan ik ook nog flink kleding shoppen!
Verder hebben we nu bij de 2e eigenlijk alles al: babykamer, kinderwagen, box, maxi cosi, draagzak. Misschien willen we nog een baby Bjorn wipstoel aanschaffen, hebben jullie daar positieve ervaringen mee?
Gelukkig gaat het met m'n gezondheid weer wat beter, ik bleek een blaasontsteking te hebben en ben er twee dagen heel naar van geweest en in bed gelegen.

Hee dames

hier weer een goede echo gehad! 
2 dagen vooruit gezet nu op 17mei uitgerekend. 

de gynaecoloog heeft een gokje gedaan naar het geslacht en denkt voor 80% dat het een jongetje is. 

over 7 dagen resultaten van de NIPT en dan weten we het zeker. 
zo blij dat deze keer alles goed gaat ?

groetjes

Gisteren onze termijn echo gehad. Alles zag er perfect uit. 2 juni uitgerekend ❤ ❤
Alles is deze zwangerschap zo anders tegenover de eerste zwangerschap van mijn dochter. We genieten nu zeker maar alles is relaxter ofzo. Herkent iemand dit wat zwanger is van een 2e of 3e of..? 

Terug
Bovenaan