Verwacht mei 2020❤️

Wat fijn van de goede echo's en super leuk van de geslachtsbepalingen. Wij hebben gisteren de uitslag gehad van de nipt met nevenbevindingen. Het zou 10 werkdagen duren. Dit waren maar 5 werkdagen ❤️ Het Erasmus was heel snel. Alles was dik in orde! Super blij mee.
Volgende week vrijdag hebben wij een pretecho voor de geslachtsbepaling. We zijn zooooo benieuwd. 

ik sluit mij ook nog even aan! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 15 mei uitgerekend. In het begin veel last gehad van bloedverlies, maar oorzaak nooit kunnen vinden. 1,5 week geleden konden ze het hartje niet vinden, maar een dag later bleek op de echo ook alles goed te zijn. Veel onzekerheid in mijn eerste zwangerschap en hoop dan ook dat alles goed gaat. Heb een doppler besteldnom mijzelf tussen de afspraken door gerust te stellen. Ben nu 13+5 weken.  verder trouwens weinig last van klachten. Alleen heel moe en snel licht in mn hoofd, maar meer niet.

Hier hebben we met een pretecho ook gehoord dat we weer een jongen krijgen! Helemaal in de wolken?
Alles zag er goed uit. Hartje gehoord. Dat vind ik zo mooi... werd er helemaal emotioneel van. Zo klein en al zo krachtig! 

Wat leuk om te lezen dat er zoveel geslachten al bekend zijn!! En wat veel jongens!! Zo leuk. 
Ben blij om te lezen dat iedereen al wel veel spullen heeft gehaald! Wij hebben ook al de grote dingen in huis. Vindt het zo bijzonder om een kamertje in huis te hebben voor de kleine. Zo speciaal en zo bewustwording elke keer weer als ik er langs loop! 

Goedemorgen meiden!!!
@xCy: hoe was je echo??
Wij hebben deze ochtend de 16 weken echo, ben vandaag 15+5. Ik vind het rete spannend, op een positieve manier?. 
Ik had een vraagje... ervaren meer meiden in de ochtend een kleiner buikje dan overdag/avond?. Ik heb gelezen dat het normaal is, omdat je maag je baby naar voren duwt naar mate deze meer gevult raakt. Toch vind ik het een gekke gewaarwording en denk ik dan; houd ik mezelf niet een beetje voor de gek??
@ninaapje: wat fijn dat je een goede uitslag had! Super!?
Hoe is het met de andere meiden?
Liefs. X

Ik heb 9 decemeber de 20 weken echo. Ik hoop dat het kindje dan goed ligt en we kunnen zien welk geslacht hij of zij heeft. Ik neig een jongetje omdat mijn vorige zwangerschap zo anders was. Maar dat zegt natuurlijk ook niet zoveel en stiekem zou ik het nu heel mooi vinden als ik een zoon mag krijgen.
Verder slaap ik eindelijk weer een paar uurtjes en merk ik dat ik ondanks dat de zwangerschap me fysiek zwaarder valt als de vorige keer ik er wel mentaal wat relaxter in sta ?

Terug
Bovenaan