Verwacht mei 2020❤️

Is de whatsapp groep nog actief? Ik zou me er graag bij aansluiten.
Ik wilde er eerst nog even mee wachten tot ik al verder was. Maar vandaag inmiddels alweer 16 weken. 

Onze echo was goed, alles keurig opgemeten. Mini lag met de billen in de hoek en de kin op de borst, veilig in een hoekje bij mama in de buik. Zo schattig :)
11 december de 20 weken echo ?❤

xCy
fijn dat alles goed was! Geslacht nog kunnen zien? Ik mag morgen. Vind het zo spannend. Hoop vooral dat alles goed is! En het zou toch wel leuk zijn als we weten of we een jongen of meisje gaan krijgen!

Ik heb savonds ook een grotere buik dan overdag! Had ook gelezen dat het inderdaad je maag is... maar merk ook dat de buik nu echt begint te groeien! Nu 16+2 zwanger.

Thanks EveT! Ik merk ook wel dat ik inmiddels echt n buikje heb?.
Wil je het geslacht delen xCy?
Wij hebben dit weekend op een roze wolk geleeft! Onze spruit is een meisje♡.
Vandaag 16+1 en eigenlijk vol op aan het genieten nu. Aankomend weekend gaan we een lang weekend weg met de familie, ik kijk er ontzettend naar uit.

Hoi mama's!!
Vandaag de geslachtsbepalende echo gehad, en wij krijgen er weer een zoon bij!!! Baby groeit perfect, hartje was perfect, alles was perfect. Vandaag 15+5 weken.
Maar nu zit ik dus met een beetje een raar gevoel... Ik ben zo blij dat onze zoon een broertje krijgt! Ik vind mijzelf ook echt een boys mom. Alleen een uur geleden ben ik de foto's en filmpjes van de echo aan het kijken en is mijn gevoel totaal omgeslagen en vraag ik mij af of de echo wel goed gedaan is.. Oftewel, is het wel echt een jongen? Ik vind het namelijk niet echt overtuigend een piemeltje. Ze had het ook alleen over een balzakje. Kan het zijn dat ze fout heeft gekeken? Ik heb 19 december mijn 20 weken echo en dan weet ik het wel zeker maar sinds een uur dus enorm aan het twijfelen!? Of komt het door de hormonen dat ik ineens zo denk ;-)..
Nou ben benieuwd of iemand mijn twijfel begrijpt of misschien wel zelf heeft ervaren!

Terug
Bovenaan