Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hey meiden,
Bedankt voor jullie steun. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat mijn temperatuur nog niet naar boven is gegaan. Wat dus erop wijst dat ik nog geen eisprong heb gehad. En het is 4 weken na de mk. Nu denk ik dat ik hem vandaag heb gehad. Had echt veel pijn, zoals altijd. Maar omdat we vanochtend nog niet geklust hadden besloten we te klussen terwijl ik die pijn had. Ik heb nog nooit tijdens mijn eisprong geklust, maar het deed gewoon pijn. Al was mijn baarmoedermond wel zacht, en kon hij goed naar binnen, Toch deed het pijn. Misschien wil dit zeggen dat het toch mijn eisprong niet was. We zullen morgen zien of mijn temp naar boven is gegaan.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik hoop dat jullie snel weer kunnen klussen.
Heel veel knuffels, sita

Hallo meiden,

Hoe is het nu met jullie? Ik heb jullie reacties weer even bijgelezen. Eigenlijk lees ik verder nog steeds niet echt andere onderwerpen op dit gedeelte van het forum, maar ga gelijk op zoek naar dit berichtje.

Daantje, erg is dat hè, dat je overal om je heen dikke buiken ziet?! Nu is dit weer natuurlijk ook perfect om lekker met een dikke buik te showen, maar ik herken het helemaal zoals je het zegt. Overal waar  ik loop, zie ik mooie, vrolijke, zwangere vrouwen en soms is dat zo frustrerend

En Winnie, aan de ene kant wel fijn dat je ongesteld bent, want dan functioneert je lichaam wel weer helemaal goed. Nu maar hopen dat het de volgende maand gewoon raak is en dat alles goed blijft gaan. Dat zou echt een mooi cadeau zijn in de maand mei.

En hoe is het bij Sita? Geen pijn meer? Luister je wel ook goed naar je lichaam? Dat als het pijn doet dat je ook even rustig aan doet, want dat is ook belangrijk hoor.

Met mij gaat het best redelijk nu, hoewel ik nog steeds aan het vloeien ben. Nu dan weer van de curettage, maar inmiddels ben ik 5 weken al aan het vloeien en dat begin ik toch echt spuug-, spuugzat te worden . Nu had ik na mijn vorige curettage ook 2 weken bloedverlies, dus ik houd het erop dat het nog een paar dagen is en dat ik er dan vanaf ben en weer met jullie mee kan gaan doen. Ze hebben wel tegen me gezegd dat het beter is om eigenlijk 1 maand te wachten met zwanger te worden. Daar heb ik ook even over nagedacht, maar ik heb nu het volgende besloten. Ik ga NIET veilig vrijen, want dat vind ik echt een beetje onzin. Wel probeer ik het zwanger worden een klein beetje los te laten en gewoon te genieten  van mijn vriend en mijn kleine meisje in de hoop dat ik dan iets minder gefixeerd ben op het zwanger worden.
Maar ja, als een verlangen zo groot is, vind ik het ook wel lastig om het los te laten.

Dag meiden, spreek jullie later!

Liefs,
Lies

Hey meiden,

Alles goed? Hier wel. Van het weekend weer naar de camping geweest en heerlijk genoten.

Ik probeer ook om het los te laten maar denk er al weer een hele dag aan, ik heb in de krant een vacature gezien waar ik echt op wil schrijven maar ja dan komt direct weer de gedachte aan een eventuele zwangerschap naar voren. Want als ik aangenomen wordt en ik ben straks zwanger dan denk ik niet dat ze mijn contract verlengen. Dan gooi ik al mijn zekerheden weg. Maar moet ik mijn leven nou stilleggen voor die eventuele zwangerschap????
Ik heb geen zin om weer voorbehoedsmiddelen te gebruiken want ik wil nog zo graag een kindje AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH ik wordt hier helemaal gek van.

Hebben jullie nog tips wat te doen ??

Daantje

Oh Daantje, wat herkenbaar !!! Ik loop hier ook al een hele tijd tegen aan. Niet echt naar mijn zin op het werk en wil eigenlijk wel iets anders zoeken, maar de hele tijd komt dan die twijfel of ik het wel moet doen in verband met een eventuele zwangerschap. Zo'n beetje overal werken ze met bepaalde tijd contracten en nu heb ik een contract voor onbepaalde tijd, dus ik vind de afweging om over te stappen ook echt lastig.

Ik heb dus geen tips voor je wat je moet doen. Misschien alleen kijken hoe zat je jouw huidige werk nu bent en kijken of je het risico wilt lopen. Wat je natuurlijk wel kan doen en dat heet gewoon eerlijk zijn, is solliciteren en als je op gesprek mag komen gewoon vertellen dat je wel bezig bent met zwanger te worden. Dan laat je de beslissing bij de potentiële werkgever liggen. Als ze je echt iets vinden.........!!!! En dan heb jij tenminste niet het gevoel dat je leuke banen aan je neus voorbij laat gaan.

Liefs,
Lies

Hoi Daantje,

Ik begrijp je dilemma helemaal. Ook ik heb in hetzelfde schuitje gezeten.
Toen ik enkele maanden geleden in een dipje zat en ook tijdelijk niet werkte heb ik er ook over nagedacht om een andere baan te nemen.
Op dat moment dacht ik dat  gewoon dat ik mijn werk en de mensen gewoon niet meer leuk vond, maar ik zat niet lekker in mijn vel. Dat weet ik echter pas sinds kort.
Dat ik op dat moment geen ander werk ben gaan zoeken heeft te maken met de mogelijkheid op een snelle zwangerschap. Achteraf gezien ben ik er wel blij om dat het zo gelopen is.

Ik kan me voorstellen dat de keuze voor het nemen van een andere baan erg wordt belemmerd door het zwanger worden. Ik zou ook eerlijk willen zijn tegenover mijn nieuwe baas, maar het is niet altijd slim. En ze hebben niet het recht om het te weten of te vragen. Uiteindelijk gaat het er om waar je zelf het gelukkigst van wordt: is het echt "nodig"  dat je een andere baan zoekt en bevordert dat het aanstaande geluk bij een zwangerschap of moet alles wijken voor de zwangerschap en komt de baan daarna wel. Moeilijk, maar ik weet het wel. . . .

Succes met je keuze.

Liefs, Winnie.

Hey meiden

Het is een paar dagen geleden, maar ik heb een paar dagen geen internet gehad.
Een paar idioten hebben verderop in de straat een internetcafe geopend, en ze hebben dezelfde telefoonbox als ons, en ze hadden daar zelf wat aan het prutsen geweest. Dus vandaag is de telefoonmaatschappij moet komen, om ons internet en onze telefoon terug in orde te maken. De afgelopen dagen zijn zowel heel goed als heel slecht geweest. Het slechte, troubles tussen mijn vriend en mijn schoonouders; en mijn schoonouders betrekken mij er steeds bij, en ik steun mijn vriend natuurlijk.En omdat ik dus een tweede blaasontsteking heb gekregen dit weekend, en terug aan de antibiotica  ben!;  Goed, omdat mijn tweede!!! blaasontsteking van deze maand terug aan het beteren is. En omdat ik een fantastisch romantische zondag gehad heb met mijn ventje, echt genoten. En omdat mijn eisprong vorige week geweest is. De eerste na de miskraam. ik heb er 4 weken op moeten wachten, dus dat was lang genoeg.

Ik had me voorgenomen dat ik deze maand toch niet zwanger zou zijn, en dat dat me niet zou teleurstellen, maar nu begin ik toch een beetje te twijfelen. We hebben wel net voor mijn eisprong geklust.
Nu had ik gisteren een dipje in mijn temperatuur, maar dat kan op een innesteling wijzen, en ik heb ook heel blauwe en gevoelige (sorry, hihihi) schaamlippen. Ook mijn gevoel in mijn buik begint terug te komen en ook al steekjes in mijn borsten.
Maar ik hou me steevast voor dat dat gewoon fantasie is van mij. Ik heb ook gezegd dat ik tot 5 mei me geen zorgen zou maken. Normaal zouden de duivels moeten komen op 1 mei.
We zien wel, is het zo, dan is dat natuurlijk fantastisch. Is het niet, dan was ik er nog niet klaar voor, en gaan we gewoon verder. Ik weet nu wel dat ik deze maand niet teleurgesteld ga zijn. Vanaf volgende maand, zal dat wat anders zijn.

Nou ik hoop dat het deze week met jullie goed gaat, en liesje, ben je al gestopt met vloeien?
Heel veel knuffels, sita

Hey meiden, waar zijn jullie? Ik wil weten hoe het met jullie gaat!
Ik hoop dat alles goed is.
Veel knuffels, Sita

Hey Meiden,

Alles goed met jullie?? Hier wel vanmorgen nog even werken en dan vanmiddag weer voor 4 dagen naar de camping, en met dit weer is dat geen straf!!  Mijn ei is al het goed is dit weekend weer dus we gaan ook maar weer goed klussen.

Ik heb na lang denken toch op die functie geschreven, wat nog niet wil zeggen dat ik aangenomen wordt en dan kan ik altijd nog kijken wat ik doe. Ik vind het wel moeilijk hoor, wat te doen.

Sita, ik hoop voor je dat het raak is dat zou wel fijn zijn hoor, dat je niet zo lang meer op een nieuwe zwangerschap hoeft te wachten. Wij zijn in juli alweer een jaar bezig voor nummer 3 vandaar dat ik zoiets heb van ik ga gewoon door met mijn leven.

EEN HEEL FIJN EN ZONNING WEEKEND VOOR JULLIE MEIDEN!!!!

DIKKE ZOEN  DAAN

Terug
Bovenaan