Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

Hey Meiden,

Hier gaat alles ook z'n gangetje, ook wij zijn weer druk aan het klussen in de hoop dat het weer raak is en dat het dan nu eindelijk eens goed gaat.

Sita hoe werkt die asperinekuur ik heb er namelijk al meer van gehoord alleen weet ik niet precies wat het inhoudt, is misschien wel wat voor ons na 3 miskramen.

Monique, jouw NOD is het eerst aan de beurt spannend hoor! Weet je wanneer je ongeveer je eisprong hebt, ik heb sinds vandaag weer krampen en last van mijn buik het is bij mij de 14e dag dus wie weet. Ik ga uit van een cyclus van ong. 30 dagen dus dan zou mijn ei op dag 17 zijn maar voor de zekerheid klus ik er vanavond maar weer op los.

Nou lieverds ik ga nog maar even van 't mooie weer genieten met mijn meiden.

Daantje

Hoihoi,

Nu weten jullie  mijn echte naam....Monique. Zomaar verklapt zonder dat ik het in de gaten had. Ach, het maakt niets uit maar wel een beetje raar om het zo te zien staan.

Mijn NOD's zijn er idd als eerste dus dat is best spannend. Daantje, dat is een goede vraag die je stelt. Ik heb nooit eerder in de gaten gehad of eigenlijk gelet op of ik mijn ei kon voelen. Het is wel zo dat ik een paar dagen geleden een beetje rugpijn had wat een beetje leek op ongesteldheidspijn. Zou dat mijn ei zijn geweest? Wat zijn de kenmerken van het hebben van je ei? Misschien ben ik zo iemand die dat niet kan voelen.
We zijn in ieder geval ruim op tijd begonnen met klussen dus wie weet.....

Nou dames, ik wil jullie  allemaal een fijne dag toewensen en hopelijk spreek ik jullie weer snel.

Liefs,
Winnie (of Monique)

Hallo meiden,

Ik ben zelf nu ook bezig een miskraam te krijgen, maar ik had vanaf dag 1 geen goed gevoel over deze zwangerschap, maakte me zo druk dat er iets niet goed was, heel anders dan bij mijn eerste zwangerschap, toen voelde ik me vanaf dag 1 zwanger en nu ik een miskraam heb voel ik me opgelucht.is dit raar??

Ik was samen met Daantje zwanger en toen ik las dat zij een miskraam kreeg , was ook aan het wachten op de mijne, had altijd maandverband mee.   had vanaf het begin last van menstruatiepijnen en geen klachten.

meiden, ik hoop dat we zo snel mogelijk zwanger worden en dat het nu goed gaat.

ik ben nog aan het vloeien, niet veel eigenlijk, ook geen krampen, hoop wel dat het vrucht is afgestoten. ik heb volgende week een echo en dan hoop ik dat mijn baarmoeder schoon is.

Vertrouw op jullie lichaam en gevoel.

Groet,

Nora

Hey meiden,

Alvast wil ik mijn medeleven betuigen voor Nora. Ik leef met je mee meid. Ik voelde het ook dat het niet goed zat, al was het mijn eerste keer dat ik echt zwanger was. Ik weet dus niet hoe het voelt als het wel goed zit. Van mij ben je heel welkom bij ons op deze topic, dan kunnen we allemaal samen toeleven naar een goede zwangerschap. Het belangrijkste dat ik je nu kan vertellen, is dat je je niet schuldig mag voelen. Ik voelde me enorm schuldig. Je hebt al een kindje, dus je weet dat het kan.
En voor iedereen een beetje uitleg bij de aspirinekuur. Bij vrouwen die meerdere miskramen hebben gehad, zonder dat daar een aanwijsbare medische reden voor te vinden is, kan het zijn dat een aspirinekuur helpt. Omdat het kan zijn bij het vormen van de placenta, dat er een bloedklontertje gevormd wordt, waardoor de placenta niet goed zal kunnen functioneren en de vrucht dus afgestoten wordt. De hoeveelheid aspirine is heel laag. Een veel lagere dosis dan normaal, en dus niet gevaarlijk. En ik heb nu net in mijn omgeving enkele positieve verhalen hierover gehoord. Nog geen negatieve verhalen, maar ik ga toch nog dit weekend een second opinion vragen aan een gyn in de familie van mijn verloofde, die ontzettend bekend is. En hij heeft me tot nu toe altijd heel goed advies gegeven. Ik hou jullie op de hoogte.
En Winnie (ik blijf je lekker zo noemen, klinkt zo leuk) voel je je al zwanger. ik duim zo ontzettend voor je meid, ik duim voor ons allemaal. Morgen ga ik weer een kaarsje branden. Ik zal ook aan jullie denken hoor. Op het eiland waar ik woon is namelijk de patroonheilige de heilige Spiridon, en die is heilig verklaard na enkel mirakels. Hij zou voornamlijk mirakels hebben verricht bij vrouwen die een kindje wilden. En ze zeggen als je zijn beeld kust, dat je dan snel een kind zal krijgen. Ze halen zijn beeld slechts een paar dagen per jaar boven. En gisteren is dat beeld terug voor enkele dagen openbaar gemaakt. Eens zien of het werkt.
Heel veel knuffels
sita

Hallo meiden,

Ik kon het toch niet laten om even kort te kijken hier . Zo te horen zijn jullie alweer lekker bezig en ik hoop echt dat het snel raak is en goed gaat. Nora, wat vervelend voor jou dat het mis gaat!

Bij mij is het vloeien nog steeds niet gestopt. Morgen om 14.40 uur heb ik een afspraak bij de gynaecoloog om te kijken hoe het ervoor staat. Ik denk zelf dat ik een curretage moet ondergaan, maar ik wacht maar even af wat er morgen gezegd gaat worden. Het is toch niet normaal dat ik al 14 dagen aan het vloeien ben. Ik ben ook regelmatig erg duizelig, maar bloed prikken schijnt pas te kunnen als je niet meer vloeit, omdat je dan pas een betrouwbaar HB-gehalte krijgt.

Verder blijven we maar wel genieten van het mooie weer.

Tot snel!
Lies

P.S. als het helpt om het beeld te kussen, boek ik nu spontaan het vliegtuig en kom naar je toe!!!!

Hey meiden,

Hoe is het bij jullie?? Hier gaat het goed gisteren zijn we een hele dag op de camping geweest want het was echt lekker weer.

Nora wat erg zeg ik hoop dat je niet al te lang vloeit en natuurlijk mag je hier  gezellig meekletsen als je wilt.

Lies ik hoop voor je dat de curretage meevalt want zo te horen heb je die wel nodig, lijkt me wel lastig met een kleine en dan zo duizelig!

Sita heb je dat beeld een enorme dikke smakkerd gegeven?????

Winnie (vind ik toch wat leuker) heb je ook goed geklust de afgelopen dagen bij mij is het vandaag mijn beste dag om te klussen volgens babybrabbel.

Nou ik ga maar weer wat doen.

Dikke knuffel Daantje

Hey meiden,
Ik heb het beeld aangeraakt, niet gekust, voor mij was er net iemand die er niet zo smakelijk uitzag, hihi. Maar ik heb ook weer een kaarsje gebrand, wat zeg ik, ik heb kaarsjes gebrand, ook voor jullie. Ik heb een gebedje gezegd voor Daantje, en voor Winnie; en voor Liesje en voor Nora en voor Annie1 want die kan het ook gebruiken. En dan natuurlijk een kaarsje voor mezelf. En nu maar hopen dat het ons allemaal helpt.
Maar ik heb nog een vraagje. Ik ben beginnen tellen vanaf de dag dat ik mijn vruchtje verloren ben voor mijn volgende cyclus, maar ik ben 5 dagen daarvoor al beginnen bloeden, en waarschijnlijk is toen mijn kleintje al gestopt met groeien. Moet ik dan 5 dagen vroeger mijn NOD rekenen? Ik weet het niet meer. Ik zou mijn ei volgens mijn eerste berekening op 12 april moeten hebben, maar ik voel het nu al aankomen. Of dat denk ik toch. Misschien dat jullie er meer over weten.
Daantje goed klussen he, het moet gewoon raak zijn.
En Nora, ben je oke. Ben je al gestopt met vloeien.
En Liesje, hoe gaat het, ik hoop dat je in orde bent. Weet je nu al of je gecuretteerd moet worden?
En Winnie, ook goed klussen he
Heel veel knuffels, sita

Hoi meiden,

Hier is Winnie (hihi) weer. Ik ben weer terug van een paar dagen weggeweest.
Ik heb de afgelopen dagen er flink op los geklust dus ik hoop dat mijn man 1x raakgeschoten heeft. Dat is genoeg!
Door de miskraam vorige maand houden we nu maar een ruime periode aan. Is niet erg vervelend hoor .
Trouwens, nog even mijn vraagje herhalen. Hoe kan je je ei voelen?

Ik voel me nog niet zwanger. Ik moet zeggen dat ik er wel erg op let: voel ik m’n borsten al en moet vaak naar het toilet??

Mijn vorige zwangerschap, al was het maar 6 weken, voelde wel goed. Ik weet dan ook niet hoe ik me zou ‘moeten’ voelen om te weten dat het nu wel goed zou gaan. Erg zenuwslopend allemaal.

Nora, welkom bij deze topic, al hadden we deze natuurlijk onder prettigere omstandigheden opgestart. Natuurlijk ben je van harte welkom om je hart te luchten. Wellicht heb je er nog iets aan.

Lies: leuk dat je weer even komt kijken. Ik hoop dat jij er snel weer klaar voor bent om opnieuw te beginnen! Veel sterkte en hopelijk tot snel X.

Mamasita: Ik hoop dat het geholpen heeft om het beeld aan te raken. Dat kan eigenlijk niet anders. Lijkt me wel een vies idee als mensen voor je dat beeld hebben afgelebberd. Jakkes!

In ieder geval hartstikke bedankt voor je gebedje. Alle beetjes helpen.

Bij mijn cyclus ben ik beginnen met tellen vanaf de dag dat ik de meeste krampen had en dus waarschijnlijk het vruchtje verloren ben (ik heb daar namelijk nkiets van gezien). Maar bij mij heeft de miskraam al met al ook ‘maar’ 3 dagen geduurd. Dus ik kan me niet echt mistellen, denk ik.

Volgens mij zou je de dag moeten aanhouden dat je het vruchtje verloren hebt, maar ik weet het niet zeker.

Morgen lekker weer mijn vrije dag.

Misschien spreek ik jullie morgen wel weer.

Fijne avond.
Liefs, Winnie.

Terug
Bovenaan