Voor Daantje, Lies 1975 en Winnie 77

LIeve Sita,

Sorry dat ik niks meer van me liet horen, met mij gaat het hele goed,
heb heel weinig gevloeid. 4 dagen maar en vorige week meteen echo gehad,
alles was mooi schoon.

ik ben meteen weer aan het klussen geslagen.maar de vraag is nu wanneer
ik mijn eisprong heb..wat een gedoe wordt het dan na een miskraam...

Ik hoop voor je dat je vriend zich realiseert wat je allemaal voor hem
doet en zodra je zwanger raakt, hopelijk gauw, kan je het een beetje rustig
aan doen..toch?

groet,

Nora

Hallo meiden,

Daar ben ik weer! Ik zal jullie niet met een heel verhaal vermoeien (eigenlijk mezelf niet meer vermoeien om het nog een keer helemaal te vertellen), maar de curretage is niet verlopen zoals het moest. De curretage zelf is wel gebeurd, maar ze hebben een gaatje geprikt in mijn baarmoeder en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hierdoor moest ik gisteren gelijk nog een keer onder narcose om te checken of er niks in mijn baarmoeder zat wat er niet thuis hoort. Ik ben dus op 1 dag 2 keer weggemaakt en dat is niet echt prettig.

Dit is even een heel kort berichtje, ik schrijf jullie later langer.
Ik duim voor jullie met de NOD's en zeker voor een goede oplossing voor de Pap.

Liefs,
Lies

Hey Meiden,

Hier even een berichtje voor ik weer naar de camping ga. Vanmorgen zijn bij mij de  gearriveerd helaas. Maar goed beter dan weer een miskraam. Lies wat vervelend nou ik hoop voor je dat het geen gevolgen heeft voor het zwanger worden.

Winnie hoe is het bij jou vandaag je NOD, spannend!!!!

Ik weet niet goed hoe ik pap uit moet leggen het geeft de mate aan van de uitslag van je uitstrijkje, pap 1 is normaal pap2 is licht afwijkend, pap3 is alweer slechter en ga zo maar door. (snap je??)

Sita, hoe is het bij jou?? Ik heb zelf pap4 gehad dus ik weet dat er wat aan te doen is alleen werken alle ingrepen tot nu toe bij mij niet want in oktober hebben ze meer dan de helft van mijn baarmoedermond weg gesneden in de hoop dat het nu weg was maar helaas.

Ik ga mijn spullen pakken en weer een weekend (t/m maandag) naar de camping!!

Heel fijn weekend en een dikke zoen van mij.

Winnie ik ga voor je duimen dat ze bij jou wegblijven

Lieve allemaal,

Daantje: wat jammer dat je  zijn gearriveerd. Maar misschien is het wel goed zo, dan kan je lichaam goed herstellen. Ik heb ergens gelezen dat je 3 miskramen achter elkaar hebt gehad?! Poeh.....
Ik denk dat het me duidelijk is wat PAP is. Wordt me wel allemaal te technisch. Ik heb er nog niet mee te maken gehad (gelukkig).
Hartstikke bedankt voor je . Ik zal ze nodig hebben. Tot nu toe nog geen rd te zien. Voel me niet zwanger en ben bang dat cyclus nu wat langer duurt ivm miskraam. Afwachten maar.

Mamasita en Lies: hoe gaat het met jullie? Is de rust weer een beetje teruggekeerd?

Ik wens julie in ieder geval een fijn, zonnig (ja mamasita, ook hier wordt het wwar dit weekend ) en relaxed weekend toe.

Veel liefs, Winnie.

Hey meiden

Goed nieuws!!!! Vandaag bij de gyneacoloog geweest, en de uitslag van mijn testen gehad. Er is geen medische reden gevonden voor mijn miskraam. Volgens de gyn hoef ik me de volgende keer dan ook geen zorgen te maken. De kans dat het misgaat is er wel, maar niet meer dan bij andere vrouwen. Ik voel me echt zo gerustgesteld. Ik kon ook aan zijn lichaamstaal zien dat hij er alle vertrouwen in had. Ik ben echt zo blij.

Nou Daantje wat erg dat de rd er zijn. Ik weet nog steeds niet of ik wel mijn ei heb gehad. Als ik het al heb gehad, dan ben ik niet zwanger, want dan is mijn temp te laag. Vorige keer schoot die echt de hoogte in.
Nou Winnie, ik blijf duimen.
Voor liesje: erg meid dat het zo zwaar was. Laat ons hopen dat het nu eindelijk over is, en je snel weer kan starten. En Nora, ik hoop dat je in orde bent
knuffels sita

Hey meiden

Het is al een paar dagen geleden dat ik jullie nog gehoord heb. Winnie, heb je je NOD nu al gehad? En hoe gaat het met Liesje en Nora en Daantje.
Ik heb ook een vraagje. Hebben jullie het al helemaal uit je hoofd kunnen zetten? Het is nog maar een grote 3 weken geleden, maar ik heb nog steeds nachtmerries. En heb nog steeds moeite met mijn emoties. Maar iedereen zegt me dat het beter voor mij en voor hen zou zijn dat ik het nu eindelijk eens achter me zou laten. Voor mij is 3 weken nog niet lang. Het ligt nog te vers in mijn geheugen. Mogen mensen van mij verwachten dat ik het nu achter me laat, omdat zij er geen zin meer in hebben. Het is echt niet zo dat ik er constant over praat. Raar of zelden nog zelfs, maar ik krijg het nog wel eens moeilijk vanwege een opmerking of een vraag. Ik snap niet dat ze dat van me eisen. Of ben ik verkeerd. Zijn jullie er al helemaal overheen?

Hallo meiden,

Nou, de  zijn dan toch gekomen vandaag. 5 dagen later dan gepland maar dit wijt ik volledig aan de miskraam. Ik voelde me al niet zwanger zoals ik dat de vorige maand wel voelde toen mijn NOD was geweest. Het is dan ook geen echte teleurstelling. Ben eigenlijk ook wel blij dat mijn lichaam de draad weer opgepakt heeft. Ben nu alleen benieuwd of mijn cyclus dan altijd wat langer blijft dan voorheen. Afwachten maar.
Ik heb alleen behoorlijke last van rugpijn zoals ik dat altijd heb bij mijn rd. Alleen nu ik met de pil gestopt ben is dat wat heviger geworden. Blehhhhhhh.........

Mamasita, ik had afgelopen vrijdag ook weer even een dipje. Ik was alleen thuis, had de radio aan staan en heb even een flink potje gehuild. Het duurde maar enkele minuten maar het luchtte wel op. Of het nu kwam door de hormonen en dat mijn ongi er aan zat te komen, ik wilde het gewoon even kwijt. Daarbij moest ik wel denken aan de miskraam. Ik heb sinds het weekend van de miskraam, nu ruim 4 weken geleden, er niet meer om  gehuild. Ik  praat er al helemaal nooit over. Ook omdat verder niemand ervan af weet (behalve mijn man natuurlijk).
Ik ben dan ook van mening dat je gewoon moet doen wat voor jou het prettigst werkt. Als jij er graag over wil praten doe je dat met de mensen die willen luisteren. Omdat je nog nachtmerries hebt lijkt me dat wel verstandig. Je hebt het dan volgens mij nog niet helemaal verwerkt. En daarbij, het is een hele ingrijpende gebeurtenis wat een ander er ook van vindt. Trek er niets van aan en denk aan jezelf.

Liefs, Winnie.

Hey Meiden,

Hoe is het bij jullie? Hier gaat alles op het gemakje, Winnie jammer man dat de duivels er zijn toch hoop je er weer op dat je zwanger bent. Ik heb er af en toe ook nog moeite mee hoor Sita!

Van 't weekend bijvoorbeeld was ik weer op de camping en het leek wel of ze me "pesten" alleen maar hele dikke buiken om me heen dus toen heb ik 's avonds ook weer even een traantje gelaten bij mijn ventje. Voor de rest denk ik er niet zo heel vaak meer aan. Ik zou als ik jou was iemand zoeken met wie je er over  kan praten(kan ook hier met ons !!) en laat je niet van je pad brengen als je er nog over wil praten heb je dat gewoon nodig en laat niemand je wijs maken dat het nu tijd is om verder te gaan, zeker omdat je nog steeds nachtmerries hebt.

Lies hoe is het met jou ben je al een beetje hersteld van de ingreep of heb je nog veel last.

Dikke zoen Daantje

Terug
Bovenaan