Hallo meiden,
Nou, de zijn dan toch gekomen vandaag. 5 dagen later dan gepland maar dit wijt ik volledig aan de miskraam. Ik voelde me al niet zwanger zoals ik dat de vorige maand wel voelde toen mijn NOD was geweest. Het is dan ook geen echte teleurstelling. Ben eigenlijk ook wel blij dat mijn lichaam de draad weer opgepakt heeft. Ben nu alleen benieuwd of mijn cyclus dan altijd wat langer blijft dan voorheen. Afwachten maar.
Ik heb alleen behoorlijke last van rugpijn zoals ik dat altijd heb bij mijn rd. Alleen nu ik met de pil gestopt ben is dat wat heviger geworden. Blehhhhhhh.........
Mamasita, ik had afgelopen vrijdag ook weer even een dipje. Ik was alleen thuis, had de radio aan staan en heb even een flink potje gehuild. Het duurde maar enkele minuten maar het luchtte wel op. Of het nu kwam door de hormonen en dat mijn ongi er aan zat te komen, ik wilde het gewoon even kwijt. Daarbij moest ik wel denken aan de miskraam. Ik heb sinds het weekend van de miskraam, nu ruim 4 weken geleden, er niet meer om gehuild. Ik praat er al helemaal nooit over. Ook omdat verder niemand ervan af weet (behalve mijn man natuurlijk).
Ik ben dan ook van mening dat je gewoon moet doen wat voor jou het prettigst werkt. Als jij er graag over wil praten doe je dat met de mensen die willen luisteren. Omdat je nog nachtmerries hebt lijkt me dat wel verstandig. Je hebt het dan volgens mij nog niet helemaal verwerkt. En daarbij, het is een hele ingrijpende gebeurtenis wat een ander er ook van vindt. Trek er niets van aan en denk aan jezelf.
Liefs, Winnie.