voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Beste @vitanova79 dank je wel voor je lieve woorden. Het is inderdaad niet altijd makkelijk. Vandaar de laatste tijd veel spanningen hier. Maar ja je gaat niet zomaar ander werk doen omdat het beter uitkomt voor het zwanger worden.
Ik ga zeker genieten van de sauna bijvoorbeeld.
Hoe is het nu met jou? Kun je de afleiding vinden? Ik merk nu weer meer op het forum te zijn en dan weer meer in mijn hoofd. Maar ook erg fijn jullie steun te krijgen.

Beste @supertje hoe is het met jou? Helemaal geen makkelijke tijd gehad. En las over je beslissing die ik heel knap en moedig vind. Heel veel sterkte en ik denk aan je.
 
Hoi Dames!!

Na 4 maanden ben ik weer terug op dit forum 4 maand geleden was ik zwanger maar bleek helaas een buitenbaarmoederlijk zwangerschap! rechter eileider is toen verwijdert

Inmiddels al weer hersteld gelukkig, morgen is mijn NOD. ben benieuwd of het raak is. zo niet start voor ons de icsi behandeling! super spannend

Succes meiden wens dat het voor jullie ook heeeel snel raak mag zijn

Xxxxx Sunny
 
Zoooo heftig sunny. Krijg je nu ICSI ivm de buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Sorry ben even je verhaal kwijt.
 
@RJAMM ik merk soms ook dat t niet goed is hier veel op t forum te zitten... dan maalt mijn hoofd maar door en dat eindigt soms in heel nare dromen. Gisteren was ik daar de hele dag door van streek. Na nu verdwijn ik voorlopig dan ook weer ff om mijn aandacht weer overwegend bij andere dingen te krijgen en daar hopelijk ff te houden, maar.... I'll be back!:)
 
Knuffel voor jou @vitanova79. Ik snap goed dat me zoveel zwangere vrouwen op dit forum de confrontatie constant voor de deur staat.Rustig aan en we zien je graag snel weer terug!
 
Terug
Bovenaan