voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

...ikzag trouwens je post bij t NOD-lijstje:ik heb vorige wk zaterdag bij de gyn een tegenvaller gehad (zie post bij zwanger worden na een mk) en kan deze ronde ook alweer afstrepen helaas....:,-((
 
Had het gelezen ja. Primolut gekregen? Even een bittere pil, maar even grote schoonmaak voor een schoon en fris nestje. Daarna weer met frisse tegenzin er voor gaan.
 
Hallo,
Ik wil ook graag meekletsen. Ik ben Marlies en 32 jaar oud. Ik zit nu in ronde drie en over een paar dagen is mijn Nod. Vind het best spannend heb drie dagen geleden bruine afscheiding gehad en nu nergens meer last. Mijn cyclus is heel regelmatig dus dat is positief. Voor mijn Epilepsie slik ik medicijnen. Dus dat maakt een eventuele zwangerschap ook extra spannend. Maar goed ik wacht geduldig af al kan ik aan de andere kant niet wachten om een test te doen.
 
Ik heb ook niet echt aan het ontpillrm geweest. Meteen regelmatige cyclus. Hormonen spelen wel steeds meer op. Door bijvoorbeeld grote emoties rn stemmingswisselingen. Dus misschien toch iets van ontpillen.
 
Zoals je bij nod lijst kunt zien deze maand niet gelukt. Volgende maand geen kans dus oktober weer een kans.
Heel veel sterkte allemaal met afwachten!!!!!
 
Welkom marlies. Spannend hoor. We hebben een lijstje voor de nod.

@ Rjamm wat ontzettend balen. Ondanks dat je er vanuit gaat, blijft het slikken.

@juulke82. Nog een paar daagjes! Duim duim duim.
 
Ik heb t net gelezen vitanova. Wat balen voor je zeg. Maar wat je zegt. Alles is als t goed is schoon voor strakjes. Nu de volgende ronde alweer in zicht hè, ik duim voor je schat!
 
Terug
Bovenaan