voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Sorry maar bedoel je dat je denkt je menstruatie te hebben? Klinkt blond van me nu ik het zo schrijf. Maar even voor zekerheid.
 
Oké sorry voor de domme vraag.
Weet niet goed wat te zeggen. Fijn dat je weet dat het komt. Maar zou ook graag anders zien en zeggen gefeliciteerd.
Heel veel sterkte!!!
 
Is geen domme vraag. Ik voel over het algemeen niet zo gek veel van zwangerschapskwaaltjes of eisprong oid. Maar weet wel ongeveer wanneer het bloedbad op komst is. Hahahahah. Ach ik reken er toch al niet echt meer op.
 
Ik voel juist eisprong heel goed. En menstruatie is vaak een verrassing voor mij.
Kun je zien dat iedere lijf anders is.
 
Hallo,

Ik zie dat de topic al enige dagen stil staat. Ik durf hier bijna niet te posten omdat sommige van jullie al een tijd bezig zijn. Met alle behandelingen vandien.
Ik ben Desiree, 27 jaar en mijn man en ik zijn nu 9 maanden bezig om ons eigen wondertje te creëren. Mijn man heeft al een prachtige, lieve gezonde dochter van 7 jaar. We weten dat moet mijn man 'wisselend' of 'sloom' zaad heeft. Helaas kamp ik ook met overgewicht, iets waar ik al jaren mee bezig ben om te verminderen. Maar wat elke keer met 1 of 2 kilo zich verminderd. Ik hoop dat jullie met tips kunnen komen waardoor hopelijk een zwangerschap bij ook bij ons een reëel iets word.
Wat mijzelf betreft: ik ben al 20 weken bezig met Sonja Bakker (tot nu toe 3 kilo kwijt, en ik volg het tot op de letter nauwkeurig. Niet altijd goed voor mijn humeur) ook veel andere dieeten geprobeerd, zonder noemenswaardig effect. Schildklier is in orde. Ik werk onregelmatig, net als mijn man. En we proberen om zo verstandig mogelijk te vrijen tijdens mijn vruchtbare dagen (kwantiteit en standjes)
Een heel verhaal, maar ik hoop dat jullie nog goede tips hebben.

Groetjes Desiree
 
Welkom desiree. 9 maanden is ook al een aardige tijd hoor. En het is juist voor iedereen die zwanger wil worden bedoeld. Lang of kort bezig. Helaas kan ik je weinig tips geven. Diëten heb ik nooit echt mee bezig gehouden. De tips die ik je nu geef ken je waarschijnlijk al.
Na de seks met de billen omhoog blijven liggen. Kwartier tot 20 minuten. Probeer er geen verplichte nummertjes van te maken. Werkt nogal averechts bij mannen. (Tsja als ze echt iets moeten presteren. ..... hahahs.) Succes en hoop snel op positief nieuws
 
Welkom Desiree,
Ik sluit me aan bij supertje iedereen die zwanger wil worden is welkom. Dat het niet altijd druk verkeer is qua berichten komt ook omdat het soms moeilijk is om allerlei verhalen van zwangerschap te lezen. Je leest toch stiekem die ook. Vandaar ook deze topic. Zelf ben ik hier erg blij mee.

Qua afvallen heb ik helaas voor jou ook geen ervaring. Ik snoep nu drie weken niet en ben 1,5 kilo afgevallen. Maar die kunnen er zo weer aan zitten.
Geen overgewicht maar wel buikje waardoor mij nu minstens twintig keer gevraagd is of ik zwanger ben. Tegenwoordig zeg ik was dat maar zo.
Mijn tip is toch echt zo ontspannen mogelijk te blijven. En duimen en ik duim voor je mee.
 
Terug
Bovenaan