voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

hey, vitanova79

ik zou eind april al een icsi krijgen omdat mijn vriend slecht zaad heeft, maar bleek tog spontaan zwanger te zijn geworden dezelfde maand, helaas buitenbaarmoederlijk, en nu gaat dan het traject weer verder zoals gepland.

Ik moest alleen wachten op mijn menstruatie die ik 3 sep had moeten krijgen heb 1 x licht roze afscheiding gehad op 3 sep en toen 3 dagen helemaal niets, dus ik dacht oooooh mischien is het tog raak, maar helaas vandaag bloed niet veel alleen met afvegen dus ook niet in een tampon of maandverband maar denk dat het morgen wel doorzet!! maargoed nou kan ik wel starten met de icsi,en hopelijk is het gelijk raak!

Wordt toch wel steeds verdrietiger met de tijd, hoe langer het duurt. de ene dag heb ik weer moed om door te gaan in de fertiliteitskliniek en de andere dag heb ik zoiets van pfff laat ook allemaal maar zitten, ben nu al 4 jaar bezig waarvan 2 jaar in het medisch molen

Groetjes sunny
 
Pfft sunny heftig hoor. Wij zijn bij de eerste 2 jaar bezig geweest, tweede 1 maand hormonen en nu bijna 2 jaar voor een 3e waarvan 1,5 jaar in de medische malle molen. Ik had het nu eigenlijk opgegeven.

Maar blijk nu dus toch zelf een eisprong te hebben gehad. Ik kom nu dus uit van op een cyclus van 37/38 dagen.
 
Terug
Bovenaan