voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Beste @deesje502 hoe is het ermee? Ik hoop dat je nog snel een keer terug komt op dit forum.
Het is zo stil op het forum in het algemeen.
Ik mis het praten met iedereen.
@supertje hoe is het met jou?
Worden weer allemaal spannende dagen de komende weken.

Ik voel nog niet iets maar denk dat een deze dagen wel van komt. Voel ook geen zwangerschaps kwalen moet ik zeggen. Ja moe maar dat heb ik bij menstruatie ook altijd.

Nu heel benieuwd naar jullie, naar iedereen.
 
Heb me al even niet meer gemeld op het forum. Maar heb alweer tekenen van menstruatie. Op de dag van mijn innesteling voelde ik wat pijnlijke steken rechts in mijn onderbuik. Dacht dat het nu wel gelukt was (wishful thinking)
Even weer een dipje en dan weer positief de volgende (5e) ronde in.
 
@RJAMM, gaat wel aardig. Heb sinds een paar dagen van die rare klachtjes. Steekjes links bij mijn onderbuik, spierpijn in mijn buik. Maar ja, dat zullen dan van die menstruatie pijnen zijn die je nog nooit eerder hebt gehad, totdat je graag in verwachting wil raken. Aanstaande zaterdag moet ik ongesteld wordwn. Dus nog even een paar dagen afwachten.

@Supertje, gelukkig is het bij ons nog geen verplicht nummertje. We hebben al een paar keer gehad dat we te moe waren om vrijen. Dus lekker tegen elkaar aangekropen en gaan slapen. Daar proberen we ook echt op te letten dat het geen 'moeten ' wordt. Werkt alleen maar averechts.

Ik hou jullie op de hoogte!!
 
@deesje502 die klachten gaan pas opvallen als je zwanger wil worden hahaha.
@rjamm wanneer komt je mannetje weer thuis?

Hier ineens twijfel, lijkt net of ik gisteren een eisprong had. Maar het is nu dag 11. En ik zou zeggen dat ik pas op dag 23/24 mijn ei zou moeten hebben. Stom lijf
 
En @deesje502 is er al wat nieuws? Ben heel benieuwd ik gun je het zo.
En @supertje hoe is het met jou? Manlief blijft langer weg nu nog 4,5 week wachten.
Verder hier weer ongesteld geworden. Had niet anders verwacht. Over twee maanden weer aan de buurt. Ik hoop bij jou betere verhalen. Ik gun je het zo heel erg!!!!
 
Ach meid. Vervelend dat hij nu langer wegblijft zeg. Aan de andere kant, over 2 maanden volop de kans om er echt voor te kunnen gaan. En las net bij het andere topic dat jullie met de feestdagen samen zijn! Ook heel lekker.

Hier weet ik het allemaal niet meer. Leek net of ik van de week een eisprong had. Maar dat zou 2 weken te vroeg zijn. Soms isde wens er nog wel, maar over het algemeen ben ik er wel klaar mee. Altijd dat hopen en vrezen, maar toch blijft het in je achterhoofd hangen. Denk dat dat ook is, omdat ik zo graag ooit een meisje had willen hebben. Begrijp me niet verkeerd hoor, ben dolgelukkig met mijn 2 boys, maar als ik dan al die leuke meidendingen zie...... dan jeukt dat wel eens. En alle zwangere buiken om me heen zijn ook even niet leuk. Zeker als je dan van sommige hoort, het was niet helemaal de planning. Dat steekt. Maar is altijd al een teer punt gewees
 
Hoi supertje,
Ik snap je helemaal. Het lijkt soms net of iedereen om je heen zwanger wordt.
Ik hoop dat je voor jezelf het op een mooie rustige manier allemaal kan beleven. Mocht je nu niet zwanger zijn dat je de rust kan vinden. Het zal nooit makkelijk zijn dat besef ik me terdege. Zolang je de wenst hebt blijft het moeilijk als het niet zover komt. Niet uitgekomen wensen blijven onbeantwoord. En knagen toch aan je. Dat voel ik nu ook iedere maand. En dat je twee geweldige boys hebt wil nog niet zeggen dat je miet de wens kan hebben op zo'n kleine mooie meid.
Ik blijf vurig voor je wensen en duimen dat je droom nog uit mag komen.
Liefs
 
Hey allemaal en welkom @deesje502! Hoe gaat t met iedereen?
Ik ben een maandje afwezig geweest om mezelf meer afstand te gunnen maar dat lukt toch niet echt want mijn hoofd blijft er overdag en 's nachts erg mee bezig...ik zie wel dat t nu een heel stuk rustiger opt forum is dan voorheen.

@RJAMM hoe gaat t nu? kom je de tijd een beetje door? als ik het goed begrijp is je man er dus weer rond begin november?

@sunny506342 hoe gaat t met jou? weer volop inhet icsi-traject? spannend hoor....

Begin september bleek de provera tegen mijn verwachting in gelukkig toch wel voldoende zijn werk te hebben gedaan en mijn baarmoeder zag er weer netjes uit op de echo. De gyn zag ook alweer een follikel. Daarna ben ik echter helaas weer ongesteld geworden en na dit weekend zit ik weer gezellig bij jullie op het wachtbankje....;-)

Oktober noem ik normaliter wel 'mijn maand' omdat ik dan jarig ben en omdat ik gek ben op de herfst met al die schitterende kleuren. Hopelijk is t dit jaar 'mijn maand' zoals nog nooit tevoren doordat oktober ook extra kleur aan t leven van mijn man en mij mag gaan geven en natuurlijk is dat mijn wens voor iedereen die deze maand weer hoop heeft dat haar NOD (en de dagen erna) haar NOD blijft! Succes en sterkte allemaal, ik kijk weer uit naar jullie updates.


 
Terug
Bovenaan