voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

@vitanova79 welkom terug!! Ik moet zeggen je echt gemist te hebben. Ik snap je keuze helemaal. Ik heb ook Eem tijdje rustiger aangedaan wat forum betreft. Je hebt goed gezien dat het rustiger is en dat vind ik ook fijn. Ben nog steeds erg blij met deze topic voor niet zwangere. Niets ten nadelen hoor voor diegene die gezegend zijn. Maar doms wel moeilijk te lezen.
Je hebt het goed gelezen mijn mannetje komt rond 29 oktober thuis. Nu nog drie weken.
Liefs Renate
 
Bedankt meiden, ik heb jullie hier ook gemist! afstand vh forum of niet...die grote wens is gewoon continu aanwezig bij alles wat ik doe...er zit geen volumeknop op om hem wat meer naar de achtergrond te doen verdwijnen op de momenten dat ik op de wachtbank zit. Daarom vind ik t zo fijn dat ik t er hier met jullie over kan hebben:)
@supertje hoe is t met jou? Je was bezig met follikelmetingen de vorige keer dat ik je hier sprak....
Deze ronde vond ik t heel moeilijk dat manlief momenteel erg druk is en daardoor net ah eind van mijn vruchtbare periode weinig puf had maar ik snap t wel....de hoop is dus gevestigd op de zwemmers met langer uithoudingsvermogen;-)
 
Ik heb nu een cyclus van 37 / 38 dagen ongeveer. Had toch uiteindelijk een eisprong. Dus er is nog een klein beetje hoop. Nu weer op de wachtbank de komende 2 weken. Ik had vorige week een positieve test, maar vermoed dat dat door een naderende eisprong kwam. Of vals positief. Zal de eerste keer niet zijn bij mij. Ik verwacht er niet veel van, maar je weet nooit.
 
supertje een positieve zwangersschapstest???
Ik wacht geduldig af op nieuws van jou: -D

Vitanova ik begrijp je helemaal... die knop herken ik maar al te goed en soms is die wel gelukkig weg maar vaak niet... het is ook allemaal heftig en gewoon vervelend... geduld zeggen mensen dan of nog stommer het is jou tijd nog niet pfff vlieg op als je iets graag wil heeft dat niks met tijd te maken... komt goed meisje echt en daar gaan we je in steunen!!

liefs
 
Thanx weer @annemarie31;-)

Oh en @supertje wat zijn er toch veel manieren waarop je lijf met je kan sollen als aspirant- zwangere!!! :-| en wat ontzettend spannend! Ik denk aan je en duim voor je dat dit de voorbode van jullie zo gewenste derde kindje mag zijn.d
 
Hey @supertje! Ik zit nog zeker een week op die oncomfortabele harde wachtbank:$ jij?

Ik vind t maar moeilijk dat wachten. Afgelopen dgn moeite om mijn lichaam en haar signaaltjes (niet overmatig) te analyseren. Ik ben sinds pr dgn verkouden (had ik de ronde dat ik zwanger bleek precies zo kort na mijn ovulatie....) verder wat gespannen gevoel in mijn onderbuik en mijn tepels lijken gevoeliger maar als ik die conclusies trek zeg ik vervolgens minstens 3x tegen mezelf dat ik t me waarsch alleen maar inbeeld omdat ik graag wil dat t zo is. Net om 22.30 voelde ik ineens wat steekjes onder in mijn buik en hupsakee.... daar sloeg mijn hoofd weer op hol!
 
Terug
Bovenaan