voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Lieve @supertje en @vitanova79 ik zit nog lekker bij jullie op het bankje.
Mijn mannetje nu nog de twee extra weken weg. Anders morgen thuis geweest maar daar niet te veel aan denken.
Mijn afleiding is veel werken. Kan nu ook niet anders met zieke collega. Verder niet te veel dingen lezen over zwangerschap. Ik heb een tijdje internet afgeplozen op allerlei symptomen maar daar werd ik gek van.
Heel veel succes meiden.

Hey Renate!
Op het wachtbankje om te kijken of je cyclus op gang komt? Fijn dat je man thuis komt over 2 weken! Je hebt idd de beste afleiding door te gaan werken...

@vitanova
ik lig vanaf 4 uur al wakker... -_-#
Balen is dat...

Geeft niets vitanova.
Annemarie op het wachtkamer omdat ik zeker weet dat deze maand geen mogelijkheid is geweest. En wachten op de nieuwe kans volgende maand.

Grrrrrr. Hier vandaag een negatieve test. Misselijk, zere borsten, moe en mijn darmen rommelen. Kreeg zowaar een keer hoop. Helaas pindakaas. Het zal zondag wel weer losbarsten. Nod staat nog op dinsdag maar heb op zondag mijn eisprong gehad volgens mij. Dus die moet 19 oktober zijn. Hoop op beter nieuws bij jou vitanova79.
@rjamm succes volgende maand. Nu een verloren maand , maar ook wel minder spanning.

Terug
Bovenaan