voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Toch kan het nog wel supertje! Ik blijf toch ff duimen hoor! Nu ik zo aan het typen ben schopt de kleine dus die is het ermee eens hahaha!

Ow zo Renate ja dacht ik al..maar je hebt meteen een mogelijkheid als je man thuis is dan toch? Komt goed jow!

@Vitanova het wordt ook voor jou spannend hoop op fantastisch nieuws :)
 
Dankje @annemarie31 en Inderdaad: het kan nog wel @supertje! Ik snap echt zo dat je al getest hebt en echt, ik leef zo met je mee!!!!
Ik had me voorgenomen nooit vroeg te testen maar deze ronde is t wachten echt verschrikkelijk en nu zit ik dus heel erg te twijfelen of ik nog nr de winkel zal rennen voor een vroege test.
Gisteren en vdg minder t idee dat t wel weer raak zou kunnen zijn/ sterk t gevoel dat ik te veel zoek achter alles wat ik voel en ben bang dat ik zondag dus tòch gewoon wéér ongesteld ga worden.....:-( Van de ene kant denk ik: als ik nu negatief test is dat (meer) een bevestiging van mijn gevoel dat ik wrsch toch niet zwanger ben en kan ik me misschien mentaal alvast voorbereiden op zondag....vd andere kant (zoals hierboven)ik weet heel goed dat zo'n vroege test niet zoveel zegt en dat blijft dan toch ook knagen... zoals altijd is t toverwoord 'geduld' want enkel de tijd zal t ons uiteindelijk leren.

@RJAMM, weer wat dichter bij t moment dat je vent er weer is! Heb je naast werken wel ook nog leuke dingen ter afleiding in het verschiet de komende dagen? Niet vergeten op tijd ook lekker te ontspannen hoor!

Alvast een fijn weekend allemaal maar wrsch ben ik hier de komende dagen ook wel weer te vinden;-)
 
Het is ook totaal tegen mijn principe in om vroeg te testen. Maar op de een of andere manier moest ik van mezelf. Stom natuurlijk. Kan beter zondag afwachten en dan verder kijken. Ik.vier mijn 2 -jarig jubileum op de wachtbank van hoop en vrees. Tijd lijkt steeds sneller te gaan en het lege gevoel ia vandaag toch wel flink aanwezig. 98% van de tijd heb ik er vrede mee dat het waarschijnlijk geen derde komt. Vandaag komt dan toch de vraag waarom ik. Lekker emo dus.
 
He meiden,

Over afleiding gesproken morgen mijn moeder jarig. Fijn familie te zien, mis mijn ventje in deze. En zondag is mijn ventje zelf jarig. Hopelijk kunnen we bellen hij zit dan op volle zee. Eigenlijk zou ik die dag over willen slaan.
Jullie denk ik ook. Weer een spannende tijd voor jullie. Ik blijf heel hard duimen!!!!
Ik ben zelf niet zo van de testen. Ik heb een keer eerder getest en toen nog niet zonder pil. Menstruatie bleef uit.
Ik probeer positief te zijn en buiten werk veel te lezen of tv kijken.

Heel veel succes en ik denk aan jullie!!!!
 
supertje ik kn me herinneren dat jij pas laat positief testte toch? daarom nog ff 1 dagje en laten we hopen dat het lekker wegblijft ...

vitanova owww ik snap je zo!! ik testte wel te vroeg ook dus aan mij heb je niks...ik denk altijd zo istie negatief dan word ik tenminste gewoon ongesteld als het eraan zit te komen...op die basis kon ik het wel hendelen...

Renate dat is idd balen zeg! Hoop dat je kunt bellen zou fijn zijn

dames hang on ! komt goed...

liefs
 
@RJAMM nog gefeliciteerd met je moeder. Was t gezellig? Hopelijk heb je ff lekker vh mooie weer en het gezelschap van je familie kunnen genieten. En morgen dus een moeilijke dag omdat je niet bij je jarige hubby kunt zijn:-( . Lastig. Ook ik hoop dat je hem in ieder geval ff kunt spreken en dat voor jou de dag maar snel om mag gaan.

@supertje...misschien zit t er nu dan ergens tussen in, ik hoop t zo voor je en blijf keihard voor je duimen hoor! In mei testte ik pas 3 dgn na nod heel licht positief.... 2 jaar op de wachtbank lijkt mij echt heel moeilijk en frustrerend en ik wil daar absoluut niets aan af doen maar in een poging je een hart onder de riem te steken, durf ik toch tegen je te zeggen: kop op en probeer de tijd die jullie jezelf nog gegund hebben positief te blijven, meid!

Meiden en ook @annemarie31....ik ben gisteren toch nog gauw naar de etos gegaan voor een vroege test (van testpoint) niet wetend of ik hem ook echt zou gaan doen maar ik kon me gisteravond ook ècht niet meer inhouden.... Ik heb hem dus toch maar gedaan en hij toonde - welliswaar een lichte maar toch echt een - tweede streepje! Het lijkt er dus op dat ik mijn lijf/ de kwaaltjes goed 'gelezen' had en inderdaad zwanger ben, ik durf het alleen nog maar amper te geloven:-D.
Ik heb nog testen liggen (een gewone van etos en een clearblue digital) dus morgen doe ik toch ook nog maar weer een gewone test. Die clearblue gebruik ik dan denk ik over een tijdje nog wel om me gerust te stellen als de twijfel/ zorgen weer toeslaan want zo'n moment gaat ongetwijfeld komen (daarvoor is die weekaanduiding dan misschien wel zo handig). Ik hoop maar dat dit wondertje zich goed aan mij vast houdt en dat alles dit keer goed mag blijven gaan.... EN last but not least: dat jullie gauw het zelfde kunnen zeggen.
 
Van harte gefeliciteerd meid!! Hoop op een goede plakker voor je.


Ik ben over het algemeen positief ingesteld hoor, maar mijlpalen zijn nou eenmaal niet leuk. Mijn cyclus wordt wel korter. Nu 35 dagen. Ik voel mijn eisprong dus duidelijk. Ook weer nieuw voor mij. Op naar de volgende ronde. Die wordt voor ons @RJAMM!
 
Terug
Bovenaan