voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Dank je!

Jij bent inmiddels dus ook echt al weer ongesteld worden...?:-S Wat ontzettend balen zeg!!! Maar inderdaad: ik hoop dat t de nieuwe ronde ook voor jullie allebei raak mag zijn. Aan mijn duimen zal het zeker niet liggen:)

slaap lekker.
 
yesss gefeliciteerd vitanova en duimen dat alles nu goed gaat xxx
balen supertje... fijn dat je die eisprong goed voelt dus op naar de nieuwe ronde

moest ff plassen ik ga gauw verder slapen voor mijn wekker gaat

xxxx
 
@vitanova79 dank je wel en gefeliciteerd!!! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar kan nu toch bijna niet anders zijn. Ik duim voor jou dat alles goed gaat.
@supertje de volgende ronde is voor ons. Zullen we die deal maken.

Hebben jullie het ook dat je geen email krijgt als iemand @ en je naam doet? Ik heb al sinds het nieuwe forum geen email gehad. En zien jullie toch echt @RJAMM gebruiken. Ga kijken of ik nu wel krijg.
Sorry ik wilde even weten of jullie dit ook hebben.

Dank jullie wel allemaal voor het meeleven!!!!!!!!!! Dit helpt me overal doorheen. Thans xxxxxxxx
 
Zo lief jullie reacties, DANK!!!!

@RJAMM nu is t al te laat maar nog gefeliciteerd met je man! Hopelijk viel t mee vandaag.
Dat van die (ontbrekende) mailtjes was mij ook al opgevallen...



 
Dank je wel vitanova!!! De dag viel achteraf wel mee. Het verlangen elkaar des te meer. Nu nog maar een weekje. Dat gaat goed komen.
Echt balen van geen email.
 
Hoi supertje hoe is het nu met jou? Kun je het afwachten allemaal nog volhouden?
Hier redelijk.
Ik merk dat het forum me steunt maar ook steeds moeilijker voor me word. Ik hoop echt dat komende maand onze maand word. Anders misschien toch de medische molen in gaan. Maar daar heeft mijn man moeite mee. Daar wil ik niet aan voorbij gaan. Maar eind van het jaar ga ik 39 jaar worden. Dat vind ik ook weer moeilijk.
Nu maar duimen en hopen. Liefs Renate
 
Hoi RJAMM,

Inmiddels goed ongesteld geweest, dus we kunnen weer beginnen. Ik snap wel dat de stap naar de mmm vrij moeilijk is. Maar ik zou er toch eens goed over na gaan denken. Jullie hebben natuurlijk maar de helft van de tijd de kans om er voor te gaan. Mannen denken anders als wij. Aan hun kan het niet liggen, dat zaadonderzoek is onzin en toegeven dat het niet lukt is helemaal uit Den boze. Wij vrouwen geven onszelf de schuld, willen het liefst gisteren nog zwanger zijn en zijn er nou eenmaal constant mee bezig. Gevalletje mars en Venus. Maar je leeftijd gaat toch echt meespelen. Sorry dat ik het zo zeg hoor. Maar als hij nog vader wil worden, zal hij toch mee moeten gaan werken. Je kunt niet wachten tot je 45 bent. Klinkt hard, maar zo simpel ligt het eigelijk wel.
Ik snap wel dat je moeite met het forum hebt. Wij zijn degenen waarbij het langer duurt en de rest is inmiddels zwanger, of zijn net nieuw hier. En natuurlijk gun je het iedereen, maar jezelf zgun je het toch iets meer. Nou zit ik hier al jaren (5 jaar denk ik) en heb 2 kinderen. Dus ik kan er makkelijker doorheen kijken. Steekt het weleens als er zijn die snel zwanger zijn? Ja dat wel. Ik kan ook niet altijd gelijk gefeliciteerd neerzetten, dat moet dan even landen. Vroeger op het forum hier moest je echt naar een subcategorie klikken. Dus dan zag je niet alle berichten en kon je ze vermijden. Dat vond ik prettiger. En hoe goed bedoeld ook, het advies om het los te laten, is zo'n dooddoener voor vrouwen waarbij het niet makkelijk en snel gaat. En het komt vast goed, is er ook zo een. Dan denk ik ook weleens, ja, jij hebt makkelijk praten, bij jou is het gelukt. Maar goed dat zijn maar korte momenten. Iedereen heeft het beste met elkaar voor en er zijn ook echt wel meiden waarvoor ik zeker een gat in de lucht heb gesprongen toen ze zwanger bleken te zijn.

We slepen elkaar er wel doorheen! Wat de uitkomst ook mag wezen.
 
Terug
Bovenaan