voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Yes Tuinier, gefeliciteerd!!!! hahaha, geweldig nieuws!!!:-D
Mooi verjaardagskado voor dinsdag alvast inderdaad:)
Ook voor jou een goede zwangerschap gewenst en dat je er maar lekker van mag gaan genieten.

Liefs
 
ho mijn laptop heeft kuren en volgens mij ben ik zonder dat ik door had nu van het ene naar t andere topic geswitched haha...

Thanx Supertje. Balen als t nu inderdaad je menstruatie is door gaat komen maar kop op hoor. Moed nog niet opgeven:) Ik hoop echt dat een derde je gegund zal zijn.

Liefs


 
Tuinier gefeliciteerd met je zwangerschap! Geweldig!

Supertje jammer. Maar op naar een nieuwe ronde en dus nieuwe kans. En wie weet goed nieuws! Onze nod is nagenoeg gelijk. ;)

Annemarie het lijkt me idd erg onwerkelijk om na lange tijd zwanger te raken. Zou er niet snel gerust op zijn denk ik haha!

Rjamm jij op wachtbankje dus spannend hoor!

Bo1981 ik heb nooit m'n temp gemeten. Vond dat zo'n gedoe. Ovulatietesten heb ik eerder wel gebruikt nu nog niet. En je kunt het ook aan je afscheiding zien.

Vitanova fijn klus weekend geloof dat je aan de klus moest?! Haha.

Fijn weekend ladies!
 
Whahahaha PrinsesL. Net zo onvoorspelbaar. De stille hoop dat de LEO daar verandering in zou brengen ( dat is toch de opzet ervan) is nu toch wel vervlogen. De streep voor mezelf staat nu. Ik wil nog IUI proberen en dan is het klaar. Ik heb geen zin meer in nog een half jaar zelf proberen met hormonen en timing, dan pas aan de IUI en vervolgens toch misschien nog IVF proberen omdat we dan toch al zo lang weer bezig zijn. Ik zal het er donderdag met de gyn over hebben, maar vind 6 tot 9 maanden nog het maximum. Daarna is het gewoon klaar.
 
Dank jullie voor reacties.
Het wacht bankje geeft veel stress. Toch weer samen naar de dokter woensdag. We lopen tegen feit aan dat manlief depressief is geweest. Kan nu niets hebben en alles te veel. Helaas de ontspannenheid van de vakantie na twee dagen helemaal weg. Kan nu jammer genoeg niet veel lezen op forum. Heel erg fijn al die goede berichten!!! Gefeliciteerd allemaal die recent gehoord hebben zwanger te zijn. Gun het echt iedereen!!!! Kan alleen nu weinig aan en moeilijk om erover te lezen. Hoop dat ik niemand hierdoor pijn doe. Bedoel het echt goed maar kan nu niet aan. Word te veel.
Zal blijven lezen maar niet altijd kunnen reageren.
Geniet er van en voor diegene die ook op wacht bankje zitten heel veel succes!!!
 
@RJAMM lieve meid heel begrijpelijk.. Neem tijd voor jezelf en doe wat goed voelt. Dikke knuffel en we denken aan je.
 
@RJAMM dikke knuffel!!! Ik kan het me goed voorstellen dat het moeilijk is om blijde reacties van anderen te lezen. Succes morgen bij de dokter. We denken aan je!
 
Terug
Bovenaan