voor degene die nog niet zwanger zijn (kletstopic)

Heel begrijpelijk hoor rjamm.. natuurlijk gun je het iedereen, maar dat maakt het nog niet makkelijker voor jezelf. Succes bij de dokter morgen.
 
Heel begrijpelijk @rjamm. Daarom had ik deze ook geopend. Vaak kan ik het heel goed hebben hoor. Maar vind het toch wel prettig om te kletsen met de meiden die nog in hetzelfde schuitje zitten. En je gunt het iedereen inderdaad, maar jezelf toch zeker ook. Veel sterkte even voor nu.
 
he,..sterkte @RJAMM! Het is heel begrijpelijk. Doe inderdaad wat goed voelt en weet dat je hier altijd alles kwijt kunt als je dat wil. Knuffel voor jou:)

@PrinsesL thanx... voorlopig nog geen ovulatie te bekennen. In ronde 7 kwam hij ook pas op dag 19 dus mijn man en ik zijn voorlopig nog niet klaar, hahaha:p



 
Hoi
Vind het ook gezellig om mee te kletsen!
Ik ben lies 24 jaar en woon samen.
Nu sinds eind juli gestopt met de pil en nog vol aan het ontpillen wordt af en toe gek van mezelf:-/ hadden jullie hier ook veel last van?
 
Hoi gebruiker882410. Mijn lichaam moest ook flink ontpillen. Mijn eerste cyclus duurde 40 dagen en mijn tweede 32 dagen. Daarna 29 dagen dus wat was netjes. Heel vervelend he? Ik weet dat ik in 28+ dagen vaak naar de wc ging want stel je voor... Hopelijk is je cyclus snel op de rit zodat je kansen groter zijn om zwanger te worden.
 
Sorry ben even niet zoveel op het forum. Razenddruk. Gelukkig maar. Ook niet zoveel tijd om er over na te denken. Ik heb inmiddels 2 follikelmetingen gehad. Helaas nog geen ei te bekennen. Zit nu op dag 16.
 
Terug
Bovenaan