Voor Espritfreak en Inge

he wat gezellig je bent er weer.
Balen zeg computer kapot heb ik ook wel eens gehad en ook erg gemist en lastig met werk.

Wat lekker dat jullie toch ff op vakantie gaan. Wij gaan misschien ook nog even.Mijn nichtje belde dat mijn oom en tante een caravan hebben staan op een camping aan zee en of wij nog erheen willen in de zomer. Nu maar hopen dat hij beschikbaar is als wij vakantie hebben.

Wat vervelend dat je cyclus weer zo onregelmatig is en dan ook nog zo ´n rare ongi en ziek. Ben je er wel eens mee naar de dokter geweest of gyn?

Wat grappig ik zie je berichtje om 10 uur en dan eten dejongetjes ook altijd fruit en sap. Ondertussen al bijna weer tijd voor een boterham en dutje. De jongste slaapt normaal van 12 tot 2 maar heeft nu al heel wat dutjes overgeslagen de afgelopen 2 weken, lijkt erop dat hij het niet echt nodig heeft. Als  hij niet slaapt houdt hij het prima vol tot 's avonds. Wel slaapt hij 's nachts zo'n 14 uur achter  elkaar dus misschien is dat al genoeg. Ik vind het wel erg snel. De oudste heeft tot 3 jaar ´s middags geslapen.

Hier is alles goed. Begin iets minder misselijk te  worden, dat is wel erg prettig. ´s avonds nog wel erg misselijk maar dat gaat hopelijk ook nog wel over. Ik ben vandaag 10 weken en sinds gisteren voor het eerst een positiebroek aan.  Is toch wel prettig vergeleken bij een broek met knoop en rits open. Nog even bedenken hoe ik dat op mijn werk ga doen, je ziet het dan namelijk wel erg goed. misschien deze week toch nog ff gewone broeken en dan heb ik 2 weken vakantie en een echo gehad. Dan ben ik 13 weken  als ik weer ga werken en is het niet erg als leerlingen het zien.  

Nou ik ga ff broodjes smeren. doeidoei

Hai,

Ik vind het ook weer leuk om terug te  zijn hoor. Heb het best gemist moet ik zeggen.

Goh jij alweer 10 weken, de tijd gaat toch best snel, maar ja dat zal ook wel, ik heb inmiddels ook alweer een cyclus van 8 weken gehad, het lijkt er niet op. Ik baal er best van, want nu heb ik ook minder kans om zwanger te worden. Heb al zitten overwegen om ovulatietesten te kopen, maar ja die dingen zijn niet goedkoop en dan ben ik een mooi bedrag kwijt als ik zo'n ellenlange cyclus heb.

Wel grappig dat je op een gegeven moment toch blij bent om je zwangerschapskleding weer aan te doen hè. Zouden de kids het in de gaten hebben dat je een zwangerschapsbroek aan hebt? Welke groep/groepen heb jij?

Wel een lekker vooruitzicht dat jullie nog ff er tussenuit gaan vd zomer, ik hoop voor jullie dat jullie in de caravan  terecht kunnen.

Is inderdaad wel vroeg dat jouw jongste niet meer wil slapen tussen de middag. Die van mij slaapt de ene keer ook langer als de andere keer. Vandaag was ze om 1130 erg jengelig en ging zelfs bij mij liggen. Heb haar naar bed gebracht en ze heeft geslapen tot 14.00 uur!

Nou doegie!

hehe eindelijk weer een reactie van mij. Heb deze week buikgriep gehad en voelde me echt beroerd. Vandaag en gisteren weer goede dagen. Zelfs de zwangerschaps misselijkheid lijkt te verdwijnen.

Wat balen he van die lange cyclus. Dan heb je idd minder kansen zwanger te worden. En ovulatietesten zijn zeker prijzig helemaal als je geen idee hebt hoe lang je cyclus is.

Nou de vakantie gaat door, lekker 2weken naar zee.

Ik werk op een middelbare school en heb nu vakantie. Na de vakantie zullen de leerlingen wel snel zien dat ik zwanger ben ze letten op alles wat je aan hebt haha en zijn ook kritisch. Het is wel erg leuk werk.

Nou ik ga ff een joggingbroek aan trekken en lekker relaxen na een drukke en gezellige dag.

doeidoei

Hai,

Was net onze topic aan het zoeken, kon hem niet vinden en zag dat jij dus net gereageerd had en deze dus weer bovenaan stond. Telepathie??
Oh wat lekker zeg dat jullie vakantie doorgaat en dan ook nog wel naar zee, lekker hoor. Gaan jullie nu zelf ook nog op zoek naar een caravan?
Wat balen zeg dat je buikgriep hebt gehad, wanneer heb je trouwens weer een echo?
Ik moest wel lachen toen ik las dat je les geeft op een middelbare school, ik had eigenlijk maar zo aangenomen dat je op een basisschool lesgaf. Vandaar ook m'n opmerking of die kids dat wel id gaten zouden hebben, maar ja nu is 't inderdaad een ander verhaal hahaha.
Wij zijn dit weekend naar de Apenheul geweest, de kindjes hebben echt genoten. En wat hadden we mooi weer! Ik denk dat we vd zomer nog eens gaan, hoewel het Dolfinarium ook nog op ons lijstje staat, dus wie weet?
Nou ik ga maar weer eens richting boven, onze oudste is ah spoken, vindt het niet leuk in bed en roept mij alweeer, dus de plicht roept!

Groetjes!

he das leuk ja de apenheul! Wij zijn de laatste keer geweest toen onze oudste ongeveer 2 was, vond hij ook erg leuk. Het dolfinarium staat idd ook nog op ons lijstje maar ik vind het erg prijzig.

We gaan nu niet kijken naar een caravan, eerst maar eens zien hoe alles loopt met zo ´n derde uk en dan volgend jaar maar eens zien wat we met de vakantie willen. Nu heb ik heerlijk 2 weken vakantie en dus maar eens in huis bezig. We zijn de zolder aan het opknappen zodat er straks spullen van de slaapkamer naar de zolder kunnen en er ruimte komt voor de derde.

Vrijdag heb ik weer een echo en volgende week een gesprek over de bevalling enz. Ben dus erg benieuwd wat de gyn hierover te zeggen heeft.
Ook hebben we volgende week een gesprek bij de bank over verhuizen of verbouwen. Niet dat we nu al plannen hebben maar het is wel handig om vast te orienteren.

Hoe is het verder met jullie? Hier alles goed, behalve weer ontstoken ogen bij de jongste en aangezien zijn longen ook niet schoon klonken weer een antibiotica kuur. Hij heeft er zelf niet veel last van gelukkig.

Nou de oudste wil hier ook ff aandacht.

doeidoei

Hoi,

Dolfinarium vind ik ook best prijzig hoor. De apenheul was erg voordelig ivm een actie van Menzis. We waren incl. parkeren voor ons 4tjes €20,00 kwijt, das nog eens een  leuk dagje uitgaan. Ben nu op Marktplaats ah kijken of er geen kortingskaarten/toegangsbewijzen aangeboden worden.

Spannend zeg vrijdag weer een echo.

Jullie wonen toch nog niet zo lang in dit huis of wel? Wij hoeven gelukkig niet te verbouwen voor een 3e. Wij hebben al een zolderkamer, alleen moet deze nog wel opgeknapt worden. Hebben we al die jaren dat wij hier wonen niks aan gedaan. Het is meer een rommelzolder als een zolderkamer op dit moment. Wel willen wij graag een grotere auto, we hebben nu een MPV en willen naar een nog grotere versie, zodat straks alles wat beter mee kan. Dat is wel het nadeel van mijn cyclus. Aangezien deze zo lang is zal ik uitgaande van m'n laatste cyclus en dan ook nog de volgende ronde zwanger zou raken op z'n vroegst eind februari uitgerekend zijn. En dan denk je ach dat is pas volgend jaar en dan kunnen we nu nog wel ff dit doen en dat doen en voor je het weet heb je het nodige geld alweer uitgegeven.

Nou geniet lekker van je vakantie. Ik heb alleen deze week vrij, maar is ook wel lekker moet ik zeggen.

Doeiiiiii

Hoi,

Effe up!

Hoe was de echo vrijdag? Alles goed en op schema?

Fijn weekend,

Groetjesss!

hehe weer ff een berichtje van deze kant.

Echo vrijdag was super! Alles is prima in orde en ondertussen ben ik morgen alweer 12 weken zwanger. De misselijkheid is zo goed als weg en behalve dat ik erg moe ben heb ik nergens last van.

Wel weer een hectisch weekend gehad. Allebei de kinderen   waren weer ziek ondanks dat de jongste antibiotica had kreeg hij toch weer koorts. We zijn dus naar de huisartsenpost gegaan en hebben gezegd dat we de kinderarts wilden spreken. Die heeft uiteindelijk bij de jongste bloed onderzoek gedaan en longfoto ´s gemaakt en haar conclsuie was dat hij een of andere bacterie heeft waarbij alleen een bepaald soort antibiotica helpt. Ze moeten nu allebei 5 dagen een kuur en als het goed is zijn ze er dan van af. Zij denkt dat ze daar al de hele winter ziek van zijn omdat het steeds weer terug komt als je het niet goed behandeld. Nou toen dus de antibiotica gegeven, begint de jongste over te geven van dat spul. Maar weer gebeld en de arts zei dat we alles moesten proberen om het hem binnen te laten houden, anders moet hij worden opgenomen. Nu dus twee keer per dag een gedoe om het binnen te krijgen en te houden. Eerst dat spul en dan drinken en een koekje lijkt redelijk te werken.

Nou goed een heel verhaal. Hoe is het bij jullie, ook lekker aan het genieten van het mooie weer. En hoe ver ben je in je cyclus, heb je nog ovu testen gekocht of toch maar niet.

Zo ik ga ff naar buiten, de kids zijn al lekker aan het schommelen en misschien zo   ff een stukje fietsen

doeidoei

Terug
Bovenaan