Voor Espritfreak en Inge

oja even over de apenheul, wat is dat voor actie van menzis, daar zijn wij nl ook verzekerd

Hai,

Wat fijn dat de echo goed was zeg! En goed te lezen dat je misselijkheid ook  op z'n retour lijkt. En ach die moeheid, dat wordt ook wel beter straks. Goed van jullie dat jullie doorgekaart hebben en dat er een kinderarts naar jullie jongste heeft gekeken. Hoe zou je er anders achtergekomen zijn dat ie een bacterie heeft. Moet ie nog steeds zoveel overgeven?

Hier lijkt het sinds begin dit jaar ook steeds meer op een ziekenboeg. Als de 1 net beter is, dan lijkt het volgende zich alweer aan te dienen. Onze jongste wil momenteel niet eten. Is wel erg sneu ze heeft wel zin in eten, maar als ze het in haar mondje stopt begint ze keihard te huilen en durft ze vervolgens niet meer verder te eten. Vandaag met haar naar de huisarts geweest. Ze heeft ontstoken amandelen en middenoorontsteking in beide oren. Gister ook nog voor de 2e keer met de hond naar de dierenarts geweest. Hij had een kraakbeenontsteking en daar nu dus een reactie op. Weer ad antibiotica en zalfjes. Ook erg fijn! Morgen mag ik zelf wederom een keer naar de tandarts, krijg steeds meer pijnklachten bij de kies die ze laatst heeft gevuld. Sinds gister de hele dag een soort van drukgevoel en zo nu en dan van die pijnscheuten. Kortom het gaat lekker hiero. Inmiddels zit ik op dag 18 van m'n cyclus en ik heb nog geen ovutesten aangeschaft, ben nog steeds in dubio.

De Menzis-actie voor de Apenheul is inmiddels afgelopen geloof ik. Ze hadden een aantal dagen gepland waarop mensen die verzekerd waren bij Menzis met hoge korting kaartjes konden kopen. (Voor iedereen €5,--, terwijl normaal voor volwassenen de kaartjes €16,50 kosten en voor kids v.a. 3 jaar €11,50). Anders moet je voor de zekerheid nog ff op hun site kijken.

Nou ik stop er maar weer eens mee. Onze oudste was volgens mij net aan het slaapwandelen. Ze stond  nog half slapend heel hard op onze kamer te huilen. Ik heb haar teruggebracht naar haar kamer en toen ik haar vroeg wat ze op onze kamer deed zei ze dat ze daar gespeeld had ??

Groetjes en tot gauw!

o,o,o een heel lang verhaal en toen drukte ik op de verkeerde toets en alles weer weg.

Jeetje jullie hebben dus ook pech met steeds de ziekenboeg. Wat zielig zeg voor de jongste dat ze wel zil eten maar niet kan. Heeft ze antibiotica gekregen, of moet je nog ff aankijken?

En zelf met je kies, misschien was die niet goed gevuld ofzo? Ik hoop dat het morgen mee valt en je er snel vanaf bent.

De menzis actie is uitverkocht helaas.

Nou hier met de kids alles goed. Ben blij dat we naar de kinderarts zijn geweest. Antibiotica heeft hij verder binnen gehouden en morgen nog 1 keer en dan is de kuur afgelopen.

Nou de volgende keer de rest maar weer (zo zonde als alles gewist is, maar ik ben zo klunzig en vergeetachtig op het moment)

groetjes

Hai,

Was ik eindelijk weer eens. Had ik vd week net geschreven dat het hiero niet zo lekker liep. De jongste was er net weer een klein beetje bovenop en nu heeft m'n mannetje al een aantal dagen hoge koorts (ad 40 graden de hele dag) en hele erge hoofdpijn.De huisarts vermoedde in 1e instantie dat het migraine was, maar de medicijnen hiertegen hielpen niet .Nu was de huisarts vandaag bang dat hij meningitis had. Gelukkig kon hij mbv de huisarts wel z'n kin op de borst krijgen. Nu maar weer afwachten.

Hoe is 't bij jullie dan? De vakantie zit er bijna op. Onze oudste is wel blij dat ze weer naar school mag volgende week, ze kan eigenlijk niet wachten. Maar wat een supermooi weer was en is het hè? Zondag  moederdag en dan daarna nog een lekker dagje vrij. Ik hoop dat m'n man snel opknapt, dan kan hij ook nog ff van het mooie weer genieten. Hij zei vandaag al, goh ik heb nog niks gekocht voor moederdag. Tja, zei ik dat is het risico als je alles op het laatste moment nog moet doen. Ik ben zelf al weken vantevoren bezig met alles kopen voor vaderdag en zijn verjaardag. Ik vind dat ook leuk om te doen samen met de kids. Maar bij hem is het ieder jaar hetzelfde, alles moet op het laatste moment.

Nou ik ga richting bed, ben erg moe. Ben de laatste dagen continu in de weer geweest. Ook om de kids bezig te houden, zodat manlief rustig kon liggen boven.

Doegie!

hoihoi

jeetje zeg wat een verhaal. Ik hoop dat je man weer opgeknapt is!!!

Sorry voor de late reactie, maar wij waren een weekendje weg. Eerst naar mijn ouders en toen de kindjes daar laten logeren en mijn vriend en ik heerlijk 2 dagen in scheveningen geweest. Echt super lekker en dan hadden we ook nog eens dit weer.

Nou ik hoop snel van je te horen dat alles goed is. Dan ga ik nu snel verder hier, want er is een hoop te doen (allemaal was en boodschappen, zijn pas gisteren laat terug gekomen)

liefs

Hai,

Wat een straf om met dit weer in Scheveningen te zitten zeg! Hoe ben je de tijd doorgekomen? Hahaha, ik ben gewoon een beetje jaloers, ik vind het sowieso heerlijk om ah strand te zijn, maar met dit mooie weer mmmmmmmmmmmmmm.
M'n man is vandaag weer gaan werken. Hij voelt zich nog geen 100%, komt de dag door met pijnstillers, maar ja, hij wilde weer graag gaan werken. Vrijdag heb ik bij Sensitest ovutesten besteld (24 stuks, omdat m'n cyclus zo onvoorspelbaar is). Zaterdag had ik zelf een fikse keelontsteking, dus ben v.a. zondag gaan testen en je raadt het al meteen 2 streepjes. Gister was er nog wel een streepje te zien, maar minder duidelijk als zondag. Ik vraag me dus af of m'n eisprong eraan zit te komen, of dat de test een vertekend beeld heeft gegeven omdat ik ziek was en koorts had.  Nou ja ik temp ook nog, dus ik zie wel of de test het goed heeft gehad. We hebben in ieder geval wel voor de zekerheid geklust..

Groetjes!

Klinkt goed zeg een positieve ovu test. Ik heb geen idee hoe beinvloedbaar die testen zijn door ziek zijn, maar ik denk het niet echt werkt tenslotte op hormonen. Dus goed dat jullie er gebruik van hebben gemaakt. Op welke dag zit je nu in je cyclus?

Wat fijn dat je man weer redelijk opgeknapt is. Schrok er wel van zeg zo ziek is toch naar he.

Hier alles prima. De jongetjes vonden het heerlijk bij opa en oma en wij hebben ook alleen maar leuke dingen gedaan. Morgen weer werken voor het eerst na 3 weken (1 week ziek en 2 weken vakantie) en zie er best tegen op. Maar goed we zien wel, maar het is wel weer vroeg opstaan dan hoor om de kinds op tijd bij de creche te krijgen en op tijd op school te zijn. Gelukkig ben ik niet meer misselijk en voel ik me eigenlijk heel goed, ik word ook wat minder moe gelukkig, ookal slaap ik door de hormonen niet altijd even best.

Hoe is het verder bij jullie? De oudste weer blij dat ze naar school is vandaag zeker.

groetjes

Hoi,

Ben wel blij dat je weer terug bent hoor, het was hier erg stil. Goh wat fijn, dat je 1e kwaaltjes voorbij zijn en je je weer wat beter voelt. En ja, zo'n 1e dag na zo'n vakantie is altijd weer ff wennen vind ik. Ik  moet zeggen dat het mij dit keer meegevallen is (door 't mooie weer misschien?), maar wie weet valt het me donderdag als ik moet werken wel weer tegen. Dat is wel het nadeel vind ik, dat ik de kids  nu op 2 plekken moet brengen (crèche en school), voordat ik naar  m'n werk kan. Hebben jullie inmiddels al een schoolkeuze gemaakt voor jullie oudste?

Ik schrok  zelf ook wel toen de huisarts zei dat hij het vermoeden had van meningitis bij mijn man. Ik had daar niet echt rekening mee gehouden. Gelukkig is het  goed afgelopen.

Nou ik ga naar m'n kleine uk, die heeft nog niet echt zin in slapen, ligt er nu zo'n 45 minuten in, maar begint nu mama te roepen. Ik denk dat ze dorst heeft, het is ook zo warm op haar kleine kamertje.

Nou doegie!

Terug
Bovenaan