Hai,
Was ik weer eens. Hoe is 't met de auto afgelopen, is het nog een beetje meegevallen met de kosten? Hebben jullie 2 auto's? En is de jongste alweer wat opgeknapt?
Ik snap er helemaal niets meer van. Afgelopen vrijdag heel erg veel last gehad van draderige afscheiding, dus had zo 't idee dat m'n eisprong eraan zat te komen. En ja hoor, vrijdag en zaterdag 2 dikke strepen op m'n testen. Druk geklust en nu had ik dus verwacht gister een tempverhoging te hebben. Niet dus! Ook vandaag nog geen tempverhoging te zien, zal het bij mij dan langer duren voordat m'n eisprong komt na een positieve ovutest? Er wordt eigenlijk geen melding van gemaakt in de gebruiksaanwijzing dat dat kan, dus ik zal wel weer zo'n apart geval zijn.
Vanochtend 3x achter elkaar getempt en 3 x een andere uitslag, ook wel vreemd moet ik zeggen. De 1e x was ie 36,5, de 2e x 36,9 (zo zou die ook moeten zijn de laatste 14 dagen voor m'n ongi) en de 3e x 36,6. We klussen dus voor de zekerheid nog maar ff door. Ooh, ik hoop zo dat ik nog een tijdje met jou samen zwanger kan zijn, duim je voor me?
Is overigens wel grappig, ik sprak gister een vrouwtje van de zwangerschapsgym van onze oudste, zij is zwanger van de 3e! Ze heeft nu net als jij 2 jongens en hoopt echt dat het ook deze keer een jongetje is. Ze is niet echt een meidenmama zegt ze. Ik moet wel zeggen dat er in onze omgeving steeds meer mensen met 3 kids komen, zou dat ook voor ons weggelegd zijn?
Fijne dag nog, gelukkig wordt het weer mooier weer, heerlijk buiten zijn en lekker buiten eten, ik heb er nu al zin in!