Voor Espritfreak en Inge

zo, mijn eerste werkdag weer  gehad en het viel inderdaad wel mee. De leerlingen hadden wel binnen 5 minuten door dat ik zwanger ben door mijn buikje, maar met 13 weken mogen ze dat ook wel weten. Ook op de creche weten ze het nu, de oudste had vertekld dat hij zijn mama een baby in de buik heeft en hoe groot de baby nu is. Erg schattig.

Verder nog even genieten van het mooie weer, want de warmte wordt weer minder.

Hoe is het bij jullie en laat je temp al wat zien?

doeidoei

Gelukkig is je eerste werkdag meegevallen. Is iedereen nu op de hoogte van je zwangerschap? Leuk is dat dat jouw oudste zo meeleeft. Bij ons zal de oudste ook helemaal door het dolle heen zijn en de jongste die zal het ook super vinden. Is op de crèche niet weg te slaan bij baby's. Heb nog steeds geen tempverhoging en nog steeds 2 streepjes op m'n ovutesten, wie weet moet die streep toch nog donkerder worden, ik test en temp nog wel ff door.
Het weer is inderdaad omgeslagen, ik keek zonet naar buiten en zag dat het regent, das ook wel weer wennen, want wat waren we verwend met dat mooie weer!
Nou ik ga m'n dames maar eens wakker maken en verblijden met een papje. Ik moet zo werken.
Fijne dag!

alweer halverwege de tweede blz dus tij voor een berichtje haha

wat lastig dat de test niet helemaal duidelijk is. Het maakt inderdaad\wel uit hoe dik het streepje is, maar wanneer het nou wel of niet dik genoeg is, weet ik ook niet meer. Volgens mij heb die ene keer dat ik ze heb gebruikt 2 dagen 2 streepjes gehad en toen niet meer, dus dat was makkelijk. Wel goed dat je ook naar je temp kijkt, kun je het even samen controleren.

Nou hier de jongste weer aan de antibiotica, niet omdat hij ziek is, maar omdat hij nog steeds hoest en volgens de kinderarts had dit al over moeten zijn en hij denkt dat de antibiotica niet goed genoeg heeft aangeslagen, dus nu weer 5 dagen zo'n kuur. Maar goed als hij dan straks echt opgeknapt is zal wel lekker zijn. De oudste is weer helemaal fit en hoest niet meer, een duidelijk verschil met de afgelopen maanden. Hij heeft weer veel meer energie.

Ondertussen is bijna iedereen wel op de hoogte van mijn zwangerschap, alleen heb ik het nog niet tegen alle collega's verteld. Wel tegen degene waar ik veel mee werk, maar de rest komt er vanzelf wel achter haha. Ze durven niet zo snel iets te vragen als de leerlingen die flappen er alles uit haha.

Vanmiddag nog ff werken (op mijn vrije dag) en dan lekker weekend. Geen bijzondere plannen. Gaan jullie nog iets doen?

groetjes

Goh bij jullie gaat het qua gezondheid ook nog niet echt van een leien dakje hè? Nou is het wel zo dat van antibiotica de weerstand nadien wel minder is, en dat je dus ook vatbaarder bent voor van alles en nog wat. Ik heb het gehad toen onze jongste begin vh jaar ad antibiotica zat, ik had echt het idee dat ze daarna een weerstand had van 0,0.
Tja en wat betreft het testen, ik heb al sinds zondag iedere dag 2 strepen op de test en het leek erop dat ie gister wat donkerder was, ik heb ook het idee dat m'n eisprong eraan zit te komen, dus ben benieuwd wat de uitslag vanavond is.
Wij hebben een erg druk weekend voor de boeg. Morgen een feestje en zondagmiddag een verjaardag.

Fijn weekend (ik hoop dat het weer meevalt, het regent hier al de hele dag, goh wat verveelt dat snel zeg)

hoihoi

nou het mooie weer is weer begonnen. Vandaag weer heerlijk een stuk gefietst met de jongetjes. Ook eindelijk weer eens de voortuin gedaan. Het onkruid groeit erg hard nu.
De auto is kapot dat is wel erg balen helemaal gisteren met al die regen. Morgen naar de garage en nu maar hopen dat het niet te duur is, vind ik altijd zo zonde van het geld. Ga liever leuke dingen doen, maarja de auto is ook belangrijk.

Hoe is het bij jullie? Is je man alweer helemaal opgeknapt? En hoe is het met de test, twee dikke strepen hoop ik en een hogere temperatuur en dan over twee weken weer twee dikke strepen haha.

groetjes

Hai,

Was ik weer eens. Hoe is 't met de auto afgelopen, is het nog een beetje meegevallen met de kosten? Hebben jullie 2 auto's? En is de jongste alweer wat opgeknapt?
Ik snap er helemaal niets meer van. Afgelopen vrijdag heel erg veel last gehad van draderige afscheiding, dus had zo 't idee dat m'n eisprong eraan zat te komen. En ja hoor, vrijdag en zaterdag 2 dikke strepen op m'n testen. Druk geklust  en nu had ik dus verwacht gister een tempverhoging te hebben. Niet dus! Ook vandaag nog geen tempverhoging te zien, zal het bij mij dan  langer duren voordat m'n eisprong komt na een positieve ovutest? Er wordt eigenlijk geen melding van gemaakt in de gebruiksaanwijzing dat dat kan, dus ik zal wel weer zo'n apart geval zijn.
Vanochtend 3x achter elkaar getempt en 3 x een andere uitslag, ook wel vreemd moet ik zeggen. De 1e x was ie 36,5, de 2e x 36,9 (zo zou die ook moeten zijn de laatste 14 dagen voor m'n ongi) en de 3e x 36,6. We klussen dus voor de zekerheid nog maar ff door. Ooh, ik hoop zo dat ik nog een tijdje met jou samen zwanger kan zijn, duim je voor me?
Is overigens wel grappig, ik sprak gister een vrouwtje van de zwangerschapsgym van onze oudste, zij is zwanger van de 3e! Ze heeft nu net als jij 2 jongens en hoopt echt dat het ook deze keer een jongetje is. Ze is niet echt een meidenmama zegt ze. Ik moet wel zeggen dat er in onze omgeving steeds meer mensen met 3 kids komen, zou dat ook voor ons weggelegd zijn?
Fijne dag nog, gelukkig wordt het weer mooier weer, heerlijk buiten zijn en lekker buiten eten, ik heb er nu al zin in!

Hoihoi,

Wat raar joh dat de test en je afscheiding wat anders laten zien dan je temp. Klopt je temp wel? Helemaal omdat je 3 keer iets anders had. Voor hoever klopte je temp tot nu toe? heb je altijd 14 dagen na een hogere temp je ongi gekregen? Is altijd moelijk want je temp veranderd ook erg snel door bijv een verkoudheid, maarja dan verwacht je hem hoger. Lastig he als je zoveel onduidelijkheid hebt.
Het lijkt mij ook super leuk om samen zwanger te zijn en dan zo lang mogelijk he, dus over twee  weken al haha. Kunnen we klachtjes vergelijken en raden  of we jongetjes  of meisjes krijgen. Ach ja ik krijg regelmatig te horen en nu maar hopen op een  meisje. Ik zeg dan maar dat mijn jongetjes erg leuk zijn en dat ik er daar best nog een van wil. Ik heb geloof ik geen voorkeur. Mijn vriend lijkt het leuk als het een meisje is, vooral voor mij om mee te winkelen enzo. Maarja, wie zegt dat ze van winkelen houdt en de oudste houdt erg van mooie kleding, dus die neem ik gewoon gezellig mee.
Ik ga er wel vanuit hoor dat jullie ook een derde kindje krijgen, het is tenslotte al 2 keer gelukt.

De auto viel gelukkig erg mee, hij reed nauwelijks meer dus ik dacht o o dat gaat een paar honderd euro kosten. Maar hij is  voor 100 euro  gemaakt en goedgekeurt. Erg fijn!
We hebben nu 1 auto, maar ik denk dat als de  oudste naar school gaat we er nog 1 aan moeten schaffen. Ik moet nl met de auto naar mijn werk en de school  25 minuten fietsen, dus best ver met 3 ukkies.  
De jongste gaat erg goed. Hij heeft geen verhoging meer, hoest niet meer, is niet meer verkouden en super vrolijk. Mijn vriend zei al: ik was vergeten hoe hij eigelijk was. Hij heeft deze winter best veel gehuild enzo en was helemaal niet fit. Nu lacht hij overal om, speelt en rent de hele dag en eet goed. We hebben dus goede hoop dat het nu echt klaar is met die rot bacterie. De antibiotica kuur is vanochtend afgelopen maar er zit nog wat in, misschien nog geven voor de zekerheid? We zien wel ff of hij nog 1 keer extra krijgt. Hij houdt het nu goed binnen, blijkbaar begint het te wennen.

Zo ff de kinderen uit de tuin plukken en  een broodje maken en dan de jongste naar bed.

doeidoei

Hoi,

Gelukkig dat het weer goed gaat met jullie jongste, fijn is dat hè dat je kunt zien dat zo'n kind echt opknapt! En ook goed nieuws voor wat betreft de auto, het is echt een dure hobby zo'n auto, maar ja zonder kun je ook niet. Wij hebben zelf 2 auto's 1 grote en 1 kleintje en als je dat eenmaal gewend bent dan kun je eigenlijk niet echt meer zonder. Wij zitten te overwegen om toch nog een andere auto aan te schaffen, we hebben er al 1 op het oog, maar ja er moet wel een aardig bedrag bijgelegd worden, dus we zijn er nog niet helemaal uit.
Ik weet niet hoe het zit met m'n temp. Heb ook al zitten denken dat de batterij vd thermometer bijna leeg is en hierdoor niet de juiste temp weer kan geven. Ik zou het ook erg leuk vinden om nog een tijdje samen met jou zwanger te zijn, maar ja afwachten maar. Aan het klussen kan het niet liggen, want we hebben echt heel erg ons best gedaan hahaha. Voorkeur voor geslacht heb ik niet echt, hoewel ik voor m'n   man een jongetje helemaal super zou vinden. Hij zou een jongetje ook wel erg leuk vinden, maar is net even gek met weer een grietje (gelukkig maar). Jullie willen niet weten wat het wordt of hebben jullie je inmiddels bedacht?

Nou doegiedoegie!

Terug
Bovenaan