Voor Espritfreak en Inge

goedemorgen,

nou weer een drukke week achter de rug met werken en veel aannemers over de vloer om te laten kijken hoe zij zouden kunnen verbouwen. Het is wel duidelijk dat de prijzen nogal uiteen liggen.

Hoe is het nu met je? En met je cyclus? Al wat duidelijker? En is bij jullie de ziekenboeg al weer een beetje afgelopen? Hier gaat het goed ookal had de jongste gisteravond iets verhoging. Misschien komt dat wel gewoon omdat hij hoektanden krijgt. Ik zie vandaag wel ff hoe hij is. Hij slaapt nu nog.

oja we hebben ons nog steeds niet bedacht, tenminste ik niet want ik wil niet weten of we een jongetje of meisje krijgen. Mijn vriend zou het wel graag willen weten zo nieuwschierig is hij, maar eigenlijk vind hij het ook leuker om het niet te weten. We zullen het zien in november. Ik hoef na de zomer vakantie maar 5 weken te werken en dan lekker verlof, dat klinkt allemaal al best snel want over 7 weken heb ik al vakantie.

fijn weekend

groetjes

Hai,

Oh wat een lekker vooruitzicht zeg dat je na de vakantie nog maar 5 weken hoeft te werken. Je zult zien dat de tijd nu heel snel gaat. Gaan jullie nog voor de bevalling verbouwen, of is het een langetermijn gebeuren? En wat gaan jullie verbouwen?
Ik zit op het wachtbankje. Als ik uitga van m'n positieve ovutesten zou ik zondag of maandag m'n NOD hebben, en uitgaande van m'n tempverhoging volgende week woensdag. Gister slecht te pas geweest, heb de hele dag diarree gehad en was echt superberoerd. M'n man keek me veelbetekenend aan en zei, volgens mij moest jij maar eens gaan testen. Maar ja, dat heeft in mijn ogen geen zin. Diarree hoort ook niet echt bij de 1e symptomen van een zwangerschap, tenminste ik heb het nog nooit gehoord. Vandaag overigens nergens last van. Dus ik wacht zoals gewoonlijk maar weer eens af. Heb wel veel een zeurend gevoel onderin m'n buik en met vlagen pijnlijke borsten. Ik ga er op dit moment eigenlijk gewoon vanuit dat ik volgende week ongi word.

Nou ik ga ff zwijmelen bij Dirty Dancing!

Doegie!

he spannend joh bijna je NOD. Ik zal heel hard voor je duimen zou echt super leuk zijn!!!

We weten nog niet of we voor of na de bevalling gaan verbouwen. Ligt er een beetje aan hoe snel het gaat met de  toestemming enz. We gaan een stuk aanbouwen en een nieuwe keuken en een dakkapel. Dan hebben  we 4 slaapkamers. Zou dus een hoop ruimte geven en lijkt me heerlijk om het achter de rug te hebben maar ik zie erg op tegen al het "gedoe" van te voren en het verbouwen zelf enzo.

Nou ik ga ook ff voor de tv (heerlijk he dirty dancing, de musical lijkt me ook erg mooi).

groetjes

Lief van je dat je voor me gaat duimen. Ik heb nog steeds een zeurderig gevoel onder in m'n buik, heb ik normaal nooit voor m'n ongi, ja de dag van m'n ongi. M'n temp is nog steeds hoog, maar schommelt wel. Ik heb op dit moment nog niet het idee zwanger te zijn, dus een test zal toch uitkomst moeten bieden. Ik ga op z'n vroegst zondag testen. Ik hou je op de hoogte!
Volgens mij heb je al wel de echte zwangerschapsperikelen. Toen ik zwanger was van onze jongste had ik ook zoiets van dat wil ik afhebben voor de bevalling en dat ook. Wel moet ik zeggen dat het me normaal al gauw te lang duurt voor het af is,  ik moet echt vooruitgang zien zeg maar, anders ben ik echt uit m'n hum (ben ik nooit). Maar toen ik zwanger was was dat 10x erger. Arm mannetje van me!
Heerlijk hè zwijmelen bij Dirty Dancing? Ik kan echt geen genoeg krijgen van die film (heb ik ècht alleen bij deze film), ik blijf hem iedere keer weer fantastisch vinden. Ik heb gehoord dat de kaartjes voor de musical erg prijzig zijn en vraag me ook af of deze voor mij de film kan evenaren.

Nou doegie!

PS Mochten jullie nog voor 30 juni naar het Dolfinarium willen, dan kun je op de site van Kruidvat nog korting krijgen!

oe het wordt spannend he je NOD zit eraan te komen!

hier alles goed ben erg moe na een dag werken en examens draaien, morgen laatste dag examens op onze school en dan de drukke laatste weken voor de vakantie.

Hoe is het bij jullie? Heb je nog last van je buik of andere "zwangerschapskwaaltjes?"
Heb je een gevoel of het raak is of niet of helemaal niet?

Nou ik ga ff kopje thee maken ben ik wel aan toe hihi

groetjes

Hai,

Kan me voorstellen dat die examens de nodige drukte met zich meebrengen. Wanneer begint bij jullie officieel de vakantie? Onze dochter moet alleen de 1e week juli nog naar school en dan heeft zij ook vakantie.
Heb nog niet echt een gevoel of het raak is of niet. Ben wel moe, de zeurende pijn in m'n buik is minder geworden en m'n borsten zijn zo nu en dan wat gevoelig, kan dus nog 2 kanten op gaan. Oh ja, m'n temp is ook nog hoog, maar ja ook die kan zo van de ene dag op de andere dag kelderen en de ongi aankondigen. Zaterdagmorgen ga ik testen met ochtendurine. Heb nu zoiets van goh das best snel, maar begin vd week leek het nog eeuwen te duren voor het weekend eraan zat te komen. Morgen nog werken en morgenmiddag krijgt m'n dochter een klasgenootje om mee te spelen, denk dat de dag morgen voorbij is voor ik het in de gaten heb. Ik vind het wel spannend moet ik zeggen.

Nou ik stop ermee, nog ff relaxen en dan naar bed, morgen is 't weer vroeg dag!

Doegie!

hoihoi

o het wordt nu echt spannend! Morgen ochtend al testen en ik hoop het zo! Is wel gek he dat je echt helemaal met iemand mee kan leven die je nooi gezien hebt en we weten niet eens hoe we heten enzo haha.

Ik heb de keren dat ik zwanger was het niet aangevoeld en wist bijna zeker ongi te worden, dus dat zegt allemaal nog niks.

Hier is alles rustig. Examens achter de rug. Ik krijg volgens mij rond 15 juli vakantie  tot begin september. Ach en dan nog 5 weekjes en dan alweer verlof. Volgende week mag ik weer naar de gyn. Dat vind ik wel  erg prettig, want behalve een groeiend buikje en wat meer hoofdpijn merk ik niets van het zwanger zijn en wil graag het kindje weer even horen. Ik denk af en toe al wel wat te voelen, maar dat is zo onduidelijk nog dat ik soms denk ja dat was hem en dan  denk ik weer, of zouden het mijn darmen zijn geweest haha. Alweer 15,5 week nu.

nou vanmiddag de kindjes naar de creche en ik de tijd ff thuis te werken, heb genoeg liggen, maar  misschien ook ff lekker de stad in.

groetjes  

Hoi,

Ooooooh wat ben ik blij, ik heb goed nieuws te melden. Vanmorgen getest en ...... ZWANGER!!!! Heb met Kruidvat en Sensitest getest en op beide was een 2e streepje zichtbaar. Die van Kruidvat was duidelijker als die van Sensitest, maar ook op die van Sensitest kun je het streepje duidelijk zien. Ik kan het nog helemaal niet geloven. M'n mannetje is ook zo blij, gewoon super om te zien!
Vind het ook wel grappig dat je zo met iemand mee kunt leven die je nog nooit gezien hebt en waar je alleen contact mee hebt op het forum. Ik vind het in ieder geval lief van je dat je zo meeleeft!
Gister nog lekker geshopt, of toch maar niet?
Nou ik wens jullie een heel fijn weekend, dat van ons kan in ieder geval niet meer stuk!

Groetjes!

Terug
Bovenaan