Voor Espritfreak en Inge

WAUW!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had al zo'n voorgevoel, ik dacht toe ik (net) wakker werd, ik ga eerst eens even kijken want ik denk dat ze zwanger is en ja hoor! Ik vind het echt super en zit gewoon lachend achter de pc.
Voel je iets bijzonders (behalve dan vlinders in je buik haha) of heb je nergens last van?

Ik heb gisteren wel wat boodschapjes gedaan en daarna de halve middag liggen slapen. De oudste was de dag daarvoor van de trap gevallen op zijn hoofd en die moest ik 's nachts elke 2 uur wakker maken van de dokter, ik was dus een beetje moe.

Heb je het de kids al verteld en wanneer ben je denk je uitgerekend? Oe spannend joh allemaal. Wanneer ga je het de mensen om je heen vertellen?   Zijn we toch nog samen zwanger en uiteindelijk allebei nog best snel ook toch als je soms de andere verhalen hier leest.

Nou ga lekker samen genieten en ik ga ff een half uurtje van de rust genieten (de mannen zijn boodschappen aan het doen) en dan lekker samen weekend. Leuke dingen doen heb ik echt zin in.

Liefs

Haihai,

Dank je wel voor je felicitatie! Ik ben denk ik rond 8 februari uitgerekend, maar de echo zal dit uit moeten wijzen. We hebben de meiden nog niks verteld, puur om het feit dat onze oudste dan aan iedereen gaat vertellen dat er een baby komt en dat vinden we nu nog veel te vroeg. Het is allemaal nog steeds heel onwerkelijk. Was gister en vandaag ook wat misselijk, maar ik denk dat dit meer ligt aan het feit dat ik heel erg verkouden ben en moet kokhalzen van al dat slijm. Ik ben eind juni jarig en denk dat we het dan gaan vertellen, ik zal dan zo'n 8 weken zijn. Ik zei vandaag al tegen m'n man, goh als we nou de termijnecho eens zouden kunnen plannen op mijn verjaardag, dat zou natuurlijk wel super zijn. Ik weet alleen niet of je dan al zoveel op de echo kunt zien. Met hoeveel weken had jij je 1e echo?
Hoe is 't met jullie oudste, heeft ie nog veel last van de val van de trap?
Nog veel leuke dingen gedaan dit weekend? Wij zijn vanochtend naar de kinderboerderij geweest en vanmiddag naar de verjaardag geweest van vrienden van ons.

Nou doegie!

goedemorgen,

hoe is het? Last van misselijkheid of valt het mee? Bij mij begint dat rond een week of 6, maar ik hoop voor jou dat je er minder last van hebt. Ben je bij de vorige twee erg misselijk geweest?

Hier alles goed. De oudste heeft nergens meer last van gehad van het vallen gelukkig. Het weekend ook een verjaardag gehad en zondag naar de juliana toren in apeldoorn geweest. Was erg gezellig. De kinderen vonden het helemaal geweldig. Het is wel erg druk daar en veel atracties, maar achterin gelukkig ook een lekker bosje waar je kan picknicken. Gisteren de hele dag buiten geweest met de boys en voor het eerst gebarbequed dit jaar.

Vandaag erg nat buiten, dus de ouste wilde pyamadag en televisie kijken. Vooruit dan maar, ze zijn ook erg moe van het hele drukke weekend dus kunnen ze even lekker bijkomen.

Fijne dag. Groetjes babymama

Goeiemorgen,

Lekker toch om zo de ochtend te beginnen! Hier kan dat helaas niet meer sinds de oudste naar school gaat, maar ja.
't is hier overigens nog droog, de lucht wordt wel steeds donkerder, als 't om 12.00 uur maar droog is. Morgen heeft onze oudste ook vrij, dus maar es ff kijken wat we dan gaan doen. M'n man is dan thuis, hij heeft vrijdag examen en moet dus druk aan de studie de komende twee dagen.
Ik hoor veel goede verhalen over de Julianatoren, wij zijn er zelf nog nooit geweest, maar 't is echt afgestemd voor de kleine kids of niet?
Gisterochtend een behoorlijk schrikmoment gehad. Door de 2 miskramen tussen m'n beide meiden ben ik behoorlijk onzeker nu en vraag me dus af of het allemaal wel goed gaat. Daarom heb ik besloten om te blijven tempen tot een week of 9. Gisterochtend een lage temp, dus dat was schrikken geblazen en ik zag 't dus ook niet zitten dat het allemaal nog goed zou komen. Vandaag was m'n temp weer zoals die hoort te zijn als je zwanger bent. Bij m'n meiden had ik heel erg pijnlijke borsten en was ik later ook misselijk. Nu heb  ik nergens last van, dat vind ik ook vreemd en dat maakt me waarschijnlijk ook onzekerder. Heb maar besloten om maar weer eens af te wachten en te kijken hoe 't de komende dagen/weken gaat. Ik kan eigenlijk haast niet wachten tot de kwaaltjes komen, dan weet ik in ieder geval zeker dat alles goed zit!

Fijne dag!

hoihoi,

ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt nadat j al twee keer een miskraam heb meegemaakt. Toch is de kans dat het goed gaat veel groter hoor!!!   Ik ben ook elke keer blij als die eerste 3 maanden voorbij zijn, blijft toch erg spannend helemaal totdat de echo laat zien dat alles goed is.
Hoe voel je je nu?

Met hoeveel weken is het bij de miskramen fout gegaan? Lijkt me erg moeilijk dat een plekje te geven.

Hier alles rustig, tenminste alles gaat zoals het hoort te gaan. Met de kids en werken en het huis enz enz ben ik toch best druk helemaal omdat ik nog steeds zo moe ben. De vorige zwangerschappen ben ik 9 maanden moe geweest, dus dat vol energie zitten de middelste maanden ken ik niet haha. Dat maakt niet zoveel uit, maar doe af en toe bewust even rustig aan.

Ga nu ff lekker voor de buis. Mijn mannetje is al erg lang de oudste naar bed aan het brengen en het is heel stil, dus die zal wel naast hem liggen slapen haha.

groetjes

Hai,

En, is manlief in slaap gevallen? En de oudste ligt er wakker naast? Hahahaha. Ga je 's middags wel eens rusten dan, als je zo moe bent? Slaapt bij jullie de oudste ook nog 's middags?

Nou hier is verder alles weer rustig, m'n temp is weer zoals die moet zijn, ik ben ontzettend moe en het lijkt erop dat m'n borsten ook gevoeliger worden. Ook heb ik totaal geen eetlust, ik moet me echt dwingen wat te eten (vooral brood staat me tegen, maar dat had ik vooral bij de zwangerschap van onze jongste ook)

Mijn 1e miskraam kreeg ik de dag na de echo met 8 1/2 week, alles zag er toen goed uit, het hartje klopte, alleen zat er een hematoompje (soort bloeduitstorting) in de baarmoeder. Dit kwam wel vaker voor en er was geen reden voor ongerustheid. Achteraf is dat dus al het begin geweest van de miskraam. Kreeg na dagen wachten op de echo-afspraak in het ziekenhuis op keiharde en zeer zakelijke  manier te horen dat het niet goed was. Of ik meteen doorwilde naar de gyn voor een curretage, nou dat vond ik heel vervelend. 1st kon ik er niet tussen voor de echo en toen het niet goed was kon ik à la minute door. Ik ben naar huis gegaan en heb m'n lichaam het vruchtje zelf al laten stoten, dit ging gepaard met behoorlijke weeen moet ik zeggen. De 2e keer ging 't mis met 7 weken, maar hier heb ik eigenlijk niet veel last van gehad. Van de 1e keer heb ik heel veel verdriet gehad en dat heeft ook even geduurd voordat ik het een plekje had gegeven.

Kreeg vandaag trouwens nog van de assistente vd huisarts een telefoontje. Ik was weer aan de beurt voor een uitstrijkje, of ze daar nu een afspraak voor kon maken. Nou zei ik dat gaat niet lukken, want ik ben zwanger. Nou wat een enthousiaste reactie van haar zeg, ze was echt blij voor ons en vroeg meteen hoe 't met me ging en hoe lang ik al zwanger was. Heb aangegeven dat ik de datum van de test als NOD datum aanmerkte en dan zou ik volgens haar op 8-2 uitgerekend zijn. Ook wilde ze wel een afspraak maken met de huisarts, maar ja vind ik niet echt nodig, ik ga straks wel naar de vk.

Ben jij alweer bij de gyn geweest, of wanneer moet je dan? Krijg jij daar iedere keer een echo?

Nou ook ik ga nog fftjes voor de buis, morgen gaat m'n wekker weer om 5.45 uur! Jippie!

Doeidoei!

hoihoi

jeetje zeg wat een nare ervaringen zo. Kan me voorstellen dat je dan af en toe erg onzeker bent. Maar deze keer gaat echt goed komen hoor, daar ben ik van overtuigd.
Wel fijn dat je wat klachtjes krijgt en je temp goed is.
Leuk he zulke positieve reacties van anderen, kan ik altijd erg vrolijk van worden.

Ik heb morgen een afspraak bij de gyn en mijn oudste mag voor het eerst ook mee en mijn moeder gaat ook   mee. Denk niet dat ik een echo krijg, heb geen idee eigenlijk maar ws gewone afspraak.

De oudste slaapt 's middags niet meer sinds hij 3 is, dus al een hele poos. De jongste slaapt nog wel en dan houden de oudste en ik middagrust. Vaak doet hij dan een spelletje of kijkt televisie en regelmatig val ik dan een soort van in slaap. Niet echt maar wel ff lekker dutten. De oudste kan er dan ook weer tegen de rest van de middag.

Hoe is het met de kids? Hier eigenlijk prima, erg blij dat de laatste antibiotica goed heeft gewerkt en we weer vrolijke en fitte kids hebben.
Hoe is het met je man? Weer helemaal opgeknapt?

Nou hier gaat morgen de wekker ws   iets later dan dat de oudste wakker is, hij is altijd erg vroeg. Vaak een uur of 6 en dan werken. Morgen sponsorloop. Dus wel leuk ipv les geven en dan naar de gyn. Heb ik erg veel zin in, wil die uk graag weer eens horen. Heb hem trouwens  3 dagen geleden luid en duidelijk gevoeld! Echt super gaaf. Voel hem al een week of 2 of 3 maar nu dus echt duidelijk. Genieten weer!

groetjes

Hai,

Wat gaaf dat je de kleine nu al voelt. Ik vond het altijd een heel bijzonder gevoel en heb na de bevallingen dat gevoel best wel gemist in het begin. Ook wel prettig dat je nu niet altijd de bevestiging   meer nodig hebt van de gyn/vk dat alles goed is.
Hoe is 't vandaag gegaan bij de gyn?
Ik twijfel nog steeds of ik deze week of volgende week de vk zal bellen voor een afspraak. Kan ik er meteen op aansturen dat ik een termijnecho nodig heb. Dan zou ik die op m'n verjaardag kunnen plannen (zijn we toch allebei vrij en de kids op school/crèche). Enige nadeel (en daar ga ik maar niet vanuit) is dat als het niet goed is, dat je dan zo'n k*t-verjaardag hebt. Het leukste zou natuurlijk zijn om dan iedereen op de hoogte te brengen eb meteen de echo van de uk laten zien.
Nou ik ga nog hier nog maar eens over dubben!

Doegie enne lief dat je zo met me meeleeft!

Terug
Bovenaan