Voor Espritfreak en Inge

hoihoi

daar ben ik weer. Ja dat is wel lastig he, ik zou er denk ik gewoon vanuit gaan dat alles goed is hoor. Die kans is erg groot.

Ik ben gisteren weer geweest en weer een echo. Was erg leuk. Wel kort hoor gewoon even naar het hartje kijken en weer klaar. Alles prima in orde. Voel me ook erg goed.
Gisterenavond naar een workshop make-up geweest met mijn moeder. Heel gezellig en leuke trucjes geleerd voor een mooie avond make-upo vind ik voor een feestje altijd wel leuk.

Vandaag ws een auto kopen. We moeten een nieuwe want in de andere zitten maar twee gordels achterin en ja straks staan daar toch echt 3 stoeltjes. Vanochtend even met de jongens proef gereden en beviel goed. Vanmiddag vriendlief nog ff laten rijden en dan denk ik maar kopen.

ik ga ff met de oudste spelen. De jongste slaapt en had beloofd samen met de smurfen te spelen haha.

groetjes

Hai,

Fijn dat alles goed was bij de gyn! Ook wel prettig dat je toch weer een echo had, das wel 't voordeel van de gyn, daar krijg je veel vaker een echo! Gaat jouw vriend ook wel eens mee, of is 't voor hem lastig vrij te nemen?
Wat leuk die make-up workshop, was die van Oriflame?
En hebben jullie de auto gekocht? Wat voor auto is 't. Wij hebben toevallig vd week ook ff naar een andere auto gekeken. Dit was een Opel Zafira, het is een mooie ruime auto, met achterin de koffer ook nog 2 extra stoelen, maar ik vraag me wel af of hier 3 kinderzitjes in kunnen, ik vond de middenstoel erg smal. We hebben nu een een Citroën Xsara Picasso en die heeft achterin 3 volwaardige zitplaatsen en hier kunnen dus in ieder geval 3 zitjes naast elkaar. Voorkeur gaat nog steeds uit naar een C4 Picasso (de grote uitvoering), maar ja hier hangt ook een ander prijskaartje aan.
Nog plannen voor het weekend? Wij zijn vanmiddag ff op de kinderboerderij geweest. Ze hebben daar een varken met biggetjes. Oh ik ging echt bijna over m'n nek daar vd lucht. M'n man zei al: Je bent echt zwanger, je hebt al zo'n gevoelige neus maar nu lijkt dat alleen maar erger te worden. Morgen verder geen plannen, vind het wel jammer dat ik niet echt lekker meer in de zon kan liggen nu, maar ja ik moet er wat voor over hebben hè? Verder weinig kwaaltjes, het lijkt alleen zo nu en dan alsof m'n buik wat in protest is, vooral als ik veel gedaan heb of zoals vd week na de avond4daagse. (heb met m'n oudste 5 km gelopen 1 avond, oh wat was ik trots op m'n grote meid!)

Nou ga ff Paul de Leeuw kijken, geniet van het mooie weer dit weekend!

Groetjes!

Hey,
Wat goed dat je lekker misselijk werd van de biggetjes. Verder ook alles goed? En heb je de verloskundige al gebeld?

Hier alles goed. We hebben een renault laguna gekocht. Rijdt echt heerlijk en ruimte zat voor 3 zitjes en in de kofferbak.

Wat stoer zeg dat je dochtertjes heeft meegelopen. Wij hebben wel gekeken met de kids ook erg leuk.
Waarom kan je nu niet in de zon liggen?

De workshop was van aveda. Heb een hele fijne dagcreme gekocht is ook meteen foubdation en zonnebrand factor 15. Nu ik zwanger ben smeer ik mijn gezicht wel in want bij de jongste kreeg ik tijdens de zwangerschap een beetje pigmentvlekken in mijn gezicht. Nu nergens last van.

Mijn vriend gaat eigenlijk altijd mee naar de gyn, alleen nu zei hij neem je moeder maar mee die vind dat vast ook leuk.

Nou fijne avond en idd genieten van het mooie weer.

groetjes

Hai,

FF een kort berichtje vlak voor het Nederlands elftal moet spelen. Hoe is 't bij jullie, hebben jullie de auto al? Ben vh weekend op internet ah kijken geweest, maar er zijn niet veel auto's waarin 3 kinderzitjes naast elkaar geplaatst kunnen worden. De keuze is dus best beperkt.
Hier gaat alles z'n gangetje, vandaag weer gewerkt, ben eigenlijk best moe, maar ja wil ook wel zien hoe 't Nederlands elftal speelt. Ik ga morgen de vk bellen voor een afspraak, ben benieuwd wanneer ik daar terecht kan en of ik al een afspraak voor m'n echo kan maken.

Nou doegie, tot de volgende keer!

was wel de moeite waard he om te kijken 3-0 voor nederland.

ben vandaag en gisteren bij de huisarts geweest. Ben zondag in het zwembad gestoken door een of ander beest en reageer nu allergisch. Heb daar medicijnen voor, maar baal als een stekker om medicijnen te nemen nu ik zwanger ben, maarja je moet iets he.

hoe is het bij jullie? en wat zei de verloskundige? Hoop dat je snel mag komen, duurt altijd zo lang he dat wachten, vooral die eerste maanden.

groetjes

Was inderdaad de moeite vh kijken waard gister, had al gepland dat als ik de wedstrijd geen bal aan vond, ik dan nog ff een aantal telefoontjes kon gaan plegen, maar heb de hele wedstrijd uitgekeken.

Goh das balen zeg dat je gestoken bent zondag, hoe is 't nu? Kan me voorstellen dat je niet happig bent om medicijnen hiervoor te nemen, maar ja wat moet je dan?

Heb vandaag de vk gebeld, heb op 25 juni een afspraak staan en op 30 juni (mijn verjaardag) de echo. Beide kids zullen mee moeten naar de afspraak bij de vk, wij hadden eigenlijk gepland om iedereen op mijn verjaardag op de hoogte te brengen (mits de echo goed is natuurlijk), maar ja als de oudste meegaat naar die afspraak, dan houdt zij haar mond niet dicht. Zij weet dondersgoed dat  op dat adres  iemand zit waar je naar toe gaat als je een baby krijgt. Hoe we dit nu weer op gaan lossen???? Ach 't is nog niet zover, maar ff afwachten.

Groetjessssssss!

hoihoi,

wat spannend joh al een afspraak bij de verloskundige en natuurlijk helemaal de echo. Kan je geen oppas krijgen voor de oudste?

Hier alles goed, slik nog wel anti allergie medicijnen maar denk dat ik daar maar eens mee ga stoppen. Zit nog wel een plek maar wordt wel minder.

Eindelijk lekker weekend, heb nog wel een hoop werk thuis liggen, maarja moet ook gebeuren he. Nou ga ff verder hier.

fijn weekend vast, groetjes

Hey hai,

Was ik eindelijk weer eens. Druk weekend gehad, m'n mannetje was jarig en ook nog vaderdag dus dubbelop feest!
Is de allergische reactie inmiddels voorbij? Hoe is 't verder bij jullie. Bevalt de auto goed?
Over 1 1/2 week al naar de vk en over 2 weekjes heb ik m'n echo al gehad. Aan 1 kant gaat de tijd ook best snel. Het is alweer 2 weken geleden dat ik getest heb, maar ad andere kant ben ik me ook heel erg bewust vh feit dat ik nog 6 wkn moet voor ik uit de gevarenzone (nou ja gevoelsmatig dan) ben. Spannende weken dus!

Doegie!

Terug
Bovenaan