Voor Espritfreak en Inge

Hey,

daar ben ik eindelijk weer eens. Zijn altijd erg drukke weken zo voor de zomervakantie.
Hoe is het met je? Gaat snel he over een weekje mag je alweer naar de verloskundige en dan de echo en jarig! Super leuk. Hoe oud wordt je eigenlijk? Ik ben 31.

Hoe is het met de meiden? Hier is alles prima. De jongetjes gaat goed en het ukkie begin ik nu echt elke dag te voelen erg gezellig, wordt er steeds erg gelukkig van. 3 juli alweer de 20 weken echo en dan 9 juli wordt de jongste alweer 2. Gaat wel snel hoor.

Liefs babymama

Hai,

Wel bijzonder hè om je kindje te voelen? Ik vond dat bij mijn vorige zwangerschappen heel erg speciaal. En alweer 20 weken en dus op de helft.   Ik kan me nog goed jouw mailtje voorstellen dat je meldde zwanger te zijn.

Eigenlijk gaat de tijd hier best snel. Ik word ook wat zekerder, ik temp 's ochtends ook niet meer. Hoop dat het een goed teken is! Ben nog niet echt misselijk maar heb wel zo nu en dan een beetje een "lege maag"gevoel en als ik dan maar wat eet is het goed. Ik wordt trouwens de 30e juni 35.

Onze oudste is vd week voor het 1st op schoolreisje geweest, oh wat was ze enthousiast en wat heeft ze het leuk gehad! De jongste heeft vorige week haar BMR inenting gehad (foutje vh bureau) en heeft daar sinds gisteravond (10e dag) last van, ze heeft gisteravond veel gehuild en nu huilt ze ook, denk dat ik maar eens ff naar haar toega om haar te troosten.

Fijn weekend!

Groetjes

Hoihoi,

Wat leuk joh je dochter op school reisje. Lijkt me als moeder ook erg spannend.
Dat lege maag gevoel is heel herkenbaar. Fijn dat je je verder goed voelt. Nog even he en dan alweer de echo.

Hier gaat het ook goed. Wel erg moe, maarja eigen schuld na een druk weekend en te laat naar bed, daar kan ik dus niet meer zo goed tegen. Morgen alweer 19 weken, dus idd bijna 20 weken en volgende week donderdag de echo. Vind ik wel erg spannend.

Nou ik ga hier is ff een luier verschonen. De oudste is trouwens al een week droog 's nachts dus dat gaat goed!

groetjes

Hai,

Wat goed dat de oudste bijna zindelijk is. Scheelt toch maar mooi weer in de luiers straks of niet dan? Onze oudste was vrij snel overdag zindelijk, maar heeft er wel een tijdje over gedaan om 's nachts zindelijk te worden. Ze sliep nl. zo vast dat ze niet eens id gaten had dat ze geplast had. We hebben haar toen een paar weken 's avonds laten plassen als wij naar bed gingen en toen was ze vrij snel zindelijk. Onze jongste gaat overigens op de crèche geregeld op de wc. Vindt ze leuk, alleen plassen doet ze niet. Maar de interesse is er wel, dus denk niet dat het zo lang meer duurt, zo ging 't bij onze oudste ook nl.

Zo'n echo blijft spannend hè? Gaan jullie straks ook nog een pretecho doen?

Morgen alweer naar de vk en maandag de echo. De tijd vliegt voorbij, wie weet komt 't omdat ik nu niet meer zo onzeker ben, ik temp ook niet meer 's ochtends. Ik hoop dat alles goed is, zou een mooi extra cadeautje zijn voor m'n verjaardag. 's avonds heb ik een aardige opgebolde buik, dan zouden mensen wel een vermoeden kunnen hebben, maar ja straks mag iedereen het toch wel weten. Zaterdag gaan we nog ff naar een andere auto kijken en als het aan m'n mannetje ligt zal die het wel worden. Hij is helemaal verliefd op die auto!
Nou het is inmiddels fruittijd, tot later!

Hai,

Ff een update. Gister de intake gehad. Alles goed, het wordt nu steeds realistischer. Het begint meer en meer door te dringen dat het nu echt zover is. Nu de echo nog zien te overleven . Heb nog wel gevraagd hoe dat ging bij de echo. Heb nl. bij m'n beide meiden en bij de 1e miskraam een vroege echo gehad voor termijnbepaling, en deze ging via de buik. Toen ik een afspraak maakte voor deze echo werd mij gezegd dat deze altijd inwendig gebeurde. Die vrouw vond het erg vreemd dat ik haar vertelde al 3x een gewone vroege echo te hebben gehad. De vk vertelde mij dat het heel goed mogelijk was dat het deze keer ook gewoon zou kunnen, omdat ik slank ben van mezelf en de buikwand niet zo dik is. Nou we wachten wel af, maakt mij niet uit als ik maar een kloppend hartje zie! Met hoeveel weken had jij je1e echo en is deze gewoon of inwendig gemaakt?

M'n buik begint nu wel wat te groeien, volgens mij wordt het voor anderen id loop vd dag wel wat zichtbaarder. Ach wie weet denkt niemand er wat bij en heb je zelf alleen dat idee.Had vanmiddag op de fiets dat m'n broek wat strak om m'n onderbuik zat. Wanneer kon jij merken dat je buik begon te groeien?

Nou dat was 't weer voor nu, ga zo naar bed, ben moe en heb een lange dag voor de boeg. Morgen om 530 m'n bed uit. Van 7.00 uur tot 11.45 uur werken. M'n oudste ophalen van school, ff eten, dan de jongste ophalen die in bed leggen, vervolgens naar de tandarts. De oppas blijft gezellig mee-eten en dan 's avonds verjaardag van m'n schoonvader. Geen moment rust dus! Ben benieuwd of ik het volhoud, ik val 's avonds van vermoeidheid een 1/2 uurtje op de bank in slaap en soms ga ik s middags ook nog ff rustig zitten, maar ja daar is morgen geen tijd voor.

Doegie!

Hehe daar ben ik eindelijk weer. Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen en dat nog wel in een zo'n spannende tijd voor jou!

Wat goed zeg een intake gehad en al bijna een echo! Morgen toch? Super spannend allemaal. En idd, maakt niet uit hoe de echo gemaakt wordt als het hartje maar klopt en alles er goed uit ziet!
Ik heb volgens mij met 7 en een halve week een echo gehad en die was inwendig, hebben ze ook niet uitwendig geprobeerd. Ben ook niet echt dik, maar was volgens mij standaard.

Hoe is je drukke dag verlopen? Erg vermoeiend he, zulke dagen, voor mij op het moment ook hoor. En een buikje kreeg ik al heel snel volgens mij merkte ik met 6 weken al dat alles strakker zat en met 10 weken al positie kleding.

Hier alles prima maar erg druk. Wat mij betreft te druk. Laatste schoolweken en erg hectisch allemaal. Ik werk normaal maar 2 dagen, maar nu vaak wel 4 of 5. Mijn ouders zijn volgend weekend 12,5 jaar getrouwd en de jongste wordt over 1,5 week 2 dus een hoop geregel en aangezien ik erg last heb van zwangerschapsdementie gaat er nog wel eens wat mis.

Met de zwangerschap gaat het prima. Mijn man heeft de uk gisteren voor het eerst voelen schoppen. Echt heel gaaf!
Dinsdag alweer 20 weken en donderdag de echo, vind ik toch wel weer spannend hoor als alles bekeken wordt.
Nog twee super drukke weken en dan vakantie! Ben er erg aan toe.

groetjes babymama

Haihai,

Wat leuk zeg dat jouw man de kleine nu  ook kan voelen, is voor hen dan ook net zo speciaal hè. Toen ik zwanger was van onze jongste toen lag onze oudste geregeld met haar hoofd op mijn buik, tot ze een schop kreeg toen vond ze 't maar een ondeugende baby. Kan me voorstellen dat die laatste twee weken school erg hectisch zijn, gelukkig heb je straks de nodige weken om bij te komen .
Nou gister de echo gehad. Was een superleuk extra verjaardagscadeautje. Ik was behoorlijk rustig, tot het een kwartier vantevoren was. Heb ook ad echoscopist uitgelegd dat ik het wel erg spannend vond. Ze heeft dus wel een uitwendige echo gemaakt en alles zag er goed uit! Het hartje klopte goed, dus een hele geruststelling. Ik was 8 wkn en 3 dgn, lag dus goed op schema. Tussen de middag onze oudste verteld dat ze een broertje of zusje kreeg. Oh wat was ze blij, ze was helemaal hyper, vooral ook omdat ze het aan iedereen mocht gaan vertellen. Gisteravond kon ze niet wachten tot iedereen binnen was en toen iedereen er was heeft ze het ook meteen verteld. Iedereen was superblij voor ons. Een aantal had het volgens mij ook wel verwacht en voor een aantal kwam 't ook als een verrassing. We kregen al een aantal malen de opmerking of m'n man dit keer wel z'n best had gedaan voor een jongetje, tja dat zullen ze pas over plusminus 31 1/2 week weten! Al met al een best drukke dag gehad, we lagen gister pas om 0.30 uur in bed en vanochtend was het wel weer vroeg dag omdat de oudste naar school moest.
Nou 't is zo alweer tijd om richting school te fietsen. Heb het hele huis al ad kant, dus denk dat ik vanmiddag tijdens het middagslaapje vd jongste maar es ff ga relaxen!

Doegie!

GEFELICITEERD en GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met de goede echo en met je 35e verjaardag. Ik had je gisteren nog een berichtje willen sturen maar kon 's avonds alleen nog maar bed in rollen.

Heerlijk zeg en ook super hoe je dochter reageerde! Heeft de jongste het al een beetje door? Hier nog niet hoor. Hij zegt wel mama baby buik, maar heeft denk ik geen idee wat dit inhoudt.

Goed idee lekker relaxen. Ben ik ook van plan vanmiddag. Vanochtend al vroeg de stad in geweest want het zwembad van de kids was lek, dus moest geruild. Meteen maar traktaties gehaald voor de jongste die volgende week twee wordt. Hij had vorige week al getrakteerd omdat hij naar een andere groep ging en nu volgende week weer. Meteen ff taart besteld. Vanmiddag naast het zwembad de traktaties in elkaar knutselen en dan is dat alvast klaar.

Nu ff relaxen binnen want werd net erg warm buiten.

Groetjes en geniet van alles!

Terug
Bovenaan