Voor Espritfreak en Inge

Haihai,

Dank je wel voor je felicitaties!

Hoe is jouw echo gegaan? Weet je al wat het wordt, of heb je niet stiekem erg goed opgelet hahaha. Ik vind de tijd best snel gaan moet ik zeggen, ben vandaag 9 weken. Met hoeveel weken heb jij de kraamzorg eigenlijk geregeld? Bij onze jongste heb ik dat vrij moeten doen, aangezien zij in de zomer geboren zou worden en het dan algemeen bekend is dat er dan een tekort aan kraamhulpen is.

We gaan morgen naar een andere auto kijken, ben benieuwd! Gaan bij jullie de beide kids op 1 kamer? Ik moet zeggen dat ik er steeds meer naar neig om beide dames toch op 1 kamer te leggen en de zolderkamer dan in te richten als een soort speelkamer. Had al een best leuk idee om op de kamer van de oudste een mooie muurschildering te laten maken.

Heb trouwens vandaag m'n baas ook ingelicht, hij vond het om met z'n eigen woorden te spreken gaaf zeg! Maandag licht ik m'n collega's ook in tijdens het koffiedrinken voor m'n verjaardag. M'n buik is behoorlijk bol (zeg maar v.a. m'n navel), maar ik pas nog wel alle broeken/rokken dus nog geen positiekleren. Moet vh weekend nog wel ff op pad voor een meegroeibeha, want het zit allemaal niet echt lekker meer.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Nou have a nice weekend!

Doegieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Hoihoi,

gisteren de 20 weken echo gehad en alles is goed! Echt super fijn dat alles goed bekeken is en er geen afwijkende dingen zijn gezien. De placenta ligt weer helemaal voorlangs, maar toch voel ik ukkepuk erg goed en zie je mijn buik al bewegen.
Ik heb gezegd dat ik niet wil weten of het een jongen of meisje is en toen ze in die buurt kwam heb ik de andere kant opgekeken. Mijn vriend heeft wel meegekeken, maar kon er niets van maken haha. Dus echt een verassing tot november.

Jeetje zeg 9 weken alweer. Dat gaat ook hard he. En wat goed dat je baas zo leuk reageert, is toch erg fijn he.
Hier blijven de jongetjes de eerste tijd op hun eigen kamer en op onze kamer komt de eerste maanden een wiegje en commode en daarna de jongetjes samen denk ik.
De verbouwing gaat niet deze zomer gebeuren. Ik vind het te druk en te veel op het laatste moment, als de verbouwing een beetje tegen zit, beval ik in de chaos en daar heb ik geen zin in.

Morgen feest van mijn moeder en haar man, die zijn 12,5 jaar getrouwd, dus erg leuk. En jullie nog leuke plannen?

groetjes

Hai,

Ik moest wel lachen om het feit dat je mannetje nog ff had zitten kijken bij de echo of die iets kon zien. Daar moet je toch wel mee oppassen. Wij hadden bij onze jongste op een bepaald moment thuis bij het dvd kijken het idee dat het misschien een jongetje zou kunnen zijn. Niks was minder waar hahaha.

Kan me wel voorstellen dat je de verbouwing nu niet gaat doen, zorgt toch voor de nodige stress en als 't inderdaad tegenzit dan zit je er maar mooi mee zo vlak voor de bevalling. Onze uk gaat overigens ook 1st in het wiegje bij ons op de kamer, maar zal overdag ook wel in het ledikantje gaan slapen om ook daar te wennen. En tja dan zal onze jongste wel in het grote bed moeten liggen hè?

De ideeën voor de kamer van de dames krijgen sinds vanavond steeds meer vorm. We gaan (afhankelijk vd kstn) inderdaad voor een muurschildering. De opbouw vh bed van onze oudste zal eraf moeten, omdat anders deze schildering er compleet achter valt. En wie weet gaan we 2 dezelfde bedden kopen en de huidige op Marktplaats verkopen. Ik heb er nu al zin in om er mee te beginnen, maar 1st ff lekker genieten vd vakantie. Nog 1 weekje werken gelukkig!

Veel plezier morgen!

He hoi,

hoe is het bij jullie?

Hier alles goed, ons jochie is vandaag jarig!!! Hij is alweer 2 jaar!!! Hij vond het vanochtend helemaal geweldig dat we voor hem aan het zingen waren en vanmiddag taart en kadootjes.Zaterdag en zondag vieren we zijn verjaardag voor familie en vrienden, dus het wordt een druk weekend. Wel hebben we vrijdag vakantie, das heerlijk.

Hebben jullie ook vrijdag vakantie?

Ik ga snel mijn mannetjes van de creche halen, waar ze vandaag zijn verjaardag hebben gevierd, ben erg benieuwd wat hij daarvan vond.

groetjes babymama

Hey hoi,

Gefeliciteerd met jullie kleine vent! 2 alweer, wat gaat de tijd toch snel of niet dan? Onze jongste wordt 4 augustus ook 2 en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de tijd zo snel voorbijvliegt. Ook wij krijgen a.s. vrijdag vakantie. Wat een heerlijk vooruitzicht. Wanneer gaan jullie weg en voor hoelang ook alweer? Wij gaan a.s. maandag een midweekje weg, we kijken er nu echt naar uit, maar voor je 't weet is 't alweer tijd om naar huis te gaan. Daarna nog lekker ruim een week thuis. Wij hebben op de planning staan om op pad te gaan voor een bed voor de jongste, aangezien we nu besloten hebben dat de meiden v.a. de herfstvakantie bij elkaar op de kamer gaan. En er wellicht ook nog levertijd zit op die bedden. Wat hebben jullie de kleine eigenlijk gegeven? Wij hebben al een fietsje gekocht voor de verjaardag van onze jongste.   Daar zal ze echt blij mee zijn, want als 't kon ging ze op de fiets van haar grote zus, maar ja hier zitten geen zijwieltjes meer aan.

Nou veel plezier nog vandaag!

Groetjes!!!

hoihoi,

nou het manneke heeft genoten vandaag. Op de crache vond hij het leuk en thuis bleef hij maar over de slingers praten en op een toeter blazen met zijn feestmuts op.
Hij heeft van ons een skelter gekregen, hij is namelijk erg gek op alles wat rijd. Hij kan al een beetje vooruit komen en met een beetje oefening fiets hij er binnenkort denk ik zo vandoor.

Wat heerlijk he bijna vakantie en dan een midweekje weg. Wij zijn eerst een week thuis en gaan dan twee weken naar de camping. Hoe lang en wanneer precies ligt ook aan het weer.

O leuk he bedjes uitzoeken en kamertjes inrichten. Maken jullie ook al een babykamer? Wij nog niet omdat de uk toch eerst bij ons slaapt en dus laten we de jongste nog even op zijn eigen kamer. Tenminste dat denken we nu wie weet bedenken we ons over een paar maandjes opeens en gaat hij dan al naar zijn grote broer.

Hoe is het met zwanger zijn? Valt het mee met de kwaaltjes en wanneer mag je weer naar de verloskundige? Ik ga volgende week weer naar de gyn en vind dat wel prettig voordat we twee weken weg gaan.

Zo ff voor de buis.

Groetjes

Hoi,

Fijn dat jullie kleine vent zo genoten heeft van z'n verjaardag. Bij zo'n 2e verjaardag hebben ze toch veel meer door als bij de 1e verjaardag. Leuk hoor!

Jullie ook lekker vakantie! Wij vertrekken morgen, heb alles al klaarliggen boven op ons bed, moet dus zo nog ff inpakken en morgen nog de laatste dingetjes erbij en dan zijn we klaar voor vertrek!  Ik hoop zo dat 't weer meevalt, maar de voorspellingen zijn niet echt super te noemen. We wilden onze sköttelbraai nog meenemen, maar als ik zo de voorspellingen zie dan zit er denk ik niks anders op dan dit morgenavond te doen, aangezien morgen de beste dag vd week zal worden.

Wij kiezen er overigens bewust voor om onze beide dames voor de bevalling op 1 kamer te leggen. Als de baby er is veranderd er al zoveel voor hun en ze dan ook nog bij elkaar op de kamer te leggen, met als risico ook door hun nog slapeloze nachten, dat zie ik niet zo zitten. Ik hoop dat ze tegen de tijd dat kleine uk er is helemaal gewend zijn ah slapen bij elkaar op de kamer. De babykamer gaan wij niet veranderen, het behang/verf ziet er nog als nieuw uit, daar kunnen we echt niks aan verbeteren.

Qua kwaaltjes gaat het hier goed hoor, m'n moeheid begint wat af te nemen, en verder weinig tot geen kwaaltjes (zo nu en dan wat bandenpijn). Ik kan nog steeds m'n eigen kleren aan, bij onze jongste had ik nu m'n zwangerschapsbroeken al aan.
Wel prettig hè dat je voor jullie vakantie nog naar de gyn kunt. Ik heb de 24e de 2e echo en dan gaan onze meiden ook mee. Spannend!

Nou ik ga naar boven pakken. Ik wens jullie een hele fijne vakantie en wie weet spreken we elkaar nog voordat jullie weggaan. Succes bij de gyn, laat je ff weten hoe 't was?

Groetjes en tot gauw!!!!!!!!

Hoihoi,

Hoe was jullie vakantie? en viel het nog mee met het weer of hebben jullie het erg nat gehad?

Hier alles goed. Bij de gyneacoloog ook alles prima en het ukkie wordt erg druk, lijkt op zijn broers haha.

Erg drukke week gehad met veel afspraken. Eigenlijk wilden we vrijdag op vakantie gaan, maar toch niet zulk lekker weer. Nu gaan we morgen ochtend. Ons nichtje komt in ons huis dus dat is wel fijn.

Ben nog de laatste dingen aan het inpakken en nu eerst ff relaxen, is toch altijd weer een hoop werk die laatste spullen, wassen en schoonmaken.

Veel plezier bij de echo en tot over 2 weken!

Groetjes babymama

Terug
Bovenaan