Hey vakantiegangster!
Ik had nog niet verwacht dat jullie nu al thuis zouden zijn. Goh jullie hebben best mooi weer gehad zeg! Lekker genoten? Hoe vonden de kids 't? En kon je 't zelf een beetje volhouden?
Mijn man heeft vandaag z'n laatste vakantiedag, dus vanaf morgen sta ik er weer alleen voor, zie er best een beetje tegenop, maar ach 't zal wel snel wennen denk ik. Ik moet zelf pas volgende week donderdag weer werken, dus kan 't nog ff rustig aan doen. A.s. maandag wordt onze jongste 2 en dan dus wel een drukke dag voor de boeg, we verwachten 's avonds zo'n 24 mensen, nu maar hopen dat 't weer een beetje droog is, dan kunnen de rokers ook nog ff buiten zitten en is 't niet zo vol in de kamer.
De echo was super! Er zat geen vochtophoping in het nekje, de hersentjes waren mooi symmetrisch en ook het hartje en de kamers zagen er goed uit. Wel was 't een heel beweeglijk kindje. Volgens de berekening kwam ze nu uit op een uitgerekende datum van 2-2 ipv 7-2, de datum wordt echter pas bij een week verschil bijgesteld, dus die blijft op 7-2 staan.
Nou wij gaan ff naar de markt en nog ff genieten vd laatste vakantiedag!
Doegie en tot gauw!