Voor Espritfreak en Inge

Hoihoi

even een kort berichtje. We zijn ondertussen weer thuis en hebben een heerlijke vakantie gehad.

Hoe is het daar en hoe was je echo de 24e?

groetjes

Hey vakantiegangster!

Ik had nog niet verwacht dat jullie nu al thuis zouden zijn. Goh jullie hebben best mooi weer gehad zeg! Lekker genoten? Hoe vonden de kids 't? En kon je 't zelf een beetje volhouden?

Mijn man heeft vandaag z'n laatste vakantiedag, dus vanaf morgen sta ik er weer alleen voor, zie er best een beetje tegenop, maar ach 't zal wel snel wennen denk ik. Ik moet zelf pas volgende week donderdag weer werken, dus kan 't nog ff rustig aan doen. A.s. maandag wordt onze jongste 2 en dan dus wel een drukke dag voor de boeg, we verwachten 's avonds zo'n 24 mensen, nu maar hopen dat 't weer een beetje droog is, dan kunnen de rokers ook nog ff buiten zitten en is 't niet zo vol in de kamer.

De echo was super! Er zat geen vochtophoping in het nekje, de hersentjes waren mooi symmetrisch en ook het hartje en de kamers zagen er goed uit. Wel was 't een heel beweeglijk kindje. Volgens de berekening kwam ze nu uit op een uitgerekende datum van 2-2 ipv 7-2, de datum wordt echter pas bij een week verschil bijgesteld, dus die blijft op 7-2 staan.

Nou wij gaan ff naar de markt en nog ff genieten vd laatste vakantiedag!

Doegie en tot gauw!

Hey

wat goed zeg alles goed bij de echo.

We zijn idd wat eerder terug gekomen van vakantie. Het is toch erg druk zo met de kindjes op de camping wat betreft opletten enzo. Er was bijvoorbeeld een slootje naast de caravan. Toch wel eng. Verder was het echt heerlijk hoor, maar ook weer prima om thuis te zijn. Zijn nog lekker  leuke dingen aan het doen. Vandaag naar het zwembad geweest en dit weekend naar mijn ouders.

Valt weer tegen he als je zo lekker samen vakantie hebt gehad en dan 1 van de twee weer aan het werk. Mijn vriend begint maandag weer. Ik heb nog 4 weken, erg luxe dus.

Jij hebt deze zwangerschap weinig kwaaltjes he? Fijn joh. Hoeveel weken ben je nu? Ik ondertussen 24 weken en 2 dagen. Gaat best hard nu.

Zo nog ff lekker afkoelen voor de buis haha is lang geleden met al dat warme weer.

groetjes

Haihai,

Pff we stonden alweer op blz 3. Sorry voor de late reactie, ben erg druk geweest. Maandag is onze kleinste meid 2 geworden. Wat heeft ze 't leuk gehad, ze was echt jarig. Ze heeft de hele dag gestraald en wat is ze verwend!

Moet morgen weer werken dus nu maar ff een korte reactie, want wil zo naar bed. De afgelopen dagen te laat in bed gekomen, maar gelukkig nog wel wat langer kunnen slapen doordat de kids ook tot een uurtje of 9 sliepen, heerlijk! Zie er best wel tegenop om weer te beginnen, heb bijna 4 weken niet gewerkt, dus er zal wel het nodige werk op me te wachten liggen.

Hoe lang heb jij nog vakantie? Onze oudste heeft alleen volgende week nog vakantie en dan zit de vakantie er voor haar ook alweer op. Is best snel gegaan zeg.

Nou doeidoei, tot de volgende keer!

Hoihoi,

vandaag konden we het niet laten en hebben we alsnog een pret echo laten maken en we krijgen een MEISJE!!!
Echt een gek idee   zo na twee jongens. Maar als ik nog tips nodig heb kan ik ze natuurlijk altijd aan jou vragen haha.

Dit wilde ik even vertellen, ga nu even verder.

groetjes

Hai,

Wat gaaaaaaaaaaaaf een meisje, is echt leuk hoor! Mag je lekker shoppen, heerlijk toch? Gaan jullie het vertellen, of houden jullie het lekker voor jullie 2tjes? Wij weten nu wel zeker dat wij het ook willen weten, maar zullen het aan niemand vertellen dat wij 't weten. Ik zou het nl. niet leuk vinden dat mensen gaan zitten vissen. Aangezien onze uk in februari komt is het ook wel praktisch dat wij 't weten. Als 't een jongetje is moeten we nl nog een winterjasje kopen, we hebben nl alleen roze winterjasjes hahaha. Enne mocht je nog tips nodig hebben, je weet me te vinden!

Groetjes en geniet lekker van het (roze) nieuws!

Hey,

ja leuk he een meisje, ik moet nog erg wennen hoor. Heb altijd gedacht dat ik 3 jongens zou krijgen, dus ga volgende week nog wel even bij de gynacoloog navragen of het echt een meisje is haha.

Ja idd weer shoppen he, zal wel een stuk duurder worden een meisje met alle nieuwe kleertjes. Heb toevallig van de week een heel leuk winterjasje gekocht bij de prenatal. Wit en een beetje zo'n berenjasje met handschoentjes aan de mouwen vast. Wist toen nog niet dat we een meisje krijgen maar kan voor allebei prima.

Hoever ben jij nu (sorry heb al moeite van mezelf de weken bij te houden) en moet je nog lang wachten tot de 20 weken echo?

Wij hebben iedereen al vertelt dat we een meisje krijgen. Valt toch erg op als ik vanalles koop en aangezien mijn moeder hier elke week op past ziet ze de roze en andere meiden spullen snel genoeg. Bij de eerste wisten we niet wat het werd, bij de tweede wisten we het wel en hebben we het niemand verteld en nu weet dus iedereen het haha,   3 keer anders dus.

Hoe is het verder bij jullie? Hier alles goed.

groetjes

Hai,

Goh dus voor niemand meer een verrassing dat het een grietje wordt dit keer? Nou dat shoppen is wel errug leuk als je al twee kereltjes hebt, is toch weer anders hè? Het zou mij ook wel leuk lijken om eens jongenskleertjes te kopen, maar ja als 't een meisje is dit keer, dan kan ik ook gerichter 1e kleertjes kopen en das ook  weer erg  leuk. Onze beide meiden hadden van die neutrale 1e pakjes die voor een jongetje en een meisje konden en dat hoeft dan niet.

Had je het gevoel dat 't dit keer een meisje was? Ik heb zelf wel vaker het idee dat 't een jongetje is, maar dat komt ook omdat deze zwangerschap heel anders is.

Ik ben nu  ruim 14,5 week zwanger en moet morgen naar de vk. Ik zal morgen wel een verwijzing meekrijgen voor de 20 weken echo. Dat is dus over 5 weken al! Ik denk dat we daar gaan vragen of de echoscopist op wil schrijven wat 't wordt, aangezien wij onze meiden mee willen nemen en we het anders niet verborgen kunnen houden, want kleine potjes hebben hele grote oren! Bij de pretecho gaan we  met z'n 2tjes  en dan willen we ook graag uitleg hebben over hoe of wat. En dan heb je als 't goed is 2 keer hetzelfde gehoord, en mag je ervan uitgaan dat 't  klopt wat ze gezegd hebben.

Wanneer moet jij naar de gyn?

Nou genoeg gekletst voor vanavond. Hoe lang heb jij nu nog vakantie? Hier is de laatste kindervakantieweek begonnen.

Doegiedoegie!

Terug
Bovenaan