Voor het eerst Clomid

Oh mandy, idd wat een verwarring! Als ik jou was zou ik morgen (of na morgen) nogmaals testen, aangezien je NOD dan pas is. Ik hoop voor je dat je een duidelijke positieve test krijgt! Succes!
ik zit op dag 26, heb al 2 dagen krampen :(
liefs Ruby

Lieve meiden! 
Vanmorgen cb test gedaan en overduidelijk een kruisje! Durf het bijna niet hardop te zeggen... maar na 2,5 jaar mag ik eindelijk zeggen k heb een positieve test in mijn handen. Mijn geluk kan niet meer op vandaag 

Hi meiden,
Wat super goed dat dit forum nog zo actief is! Heeft mij veel geholpen in de eerste paar rondes. Helaas afgelopen mei een miskraam gehad die vervelend medisch afliep met veel gedoe. Nu eindelijk weer klaar voor een nieuwe ronde met Tamoxifen (zusje van Clomid) en ik heb er weer alle vertrouwen in.
Eerst 4 rondjes Clomid gehad, helaas te weinig baarmoederslijm. Maaaaaar Tamoxifen was bij mij in 1 x raak! BAM twee strepen op mijn zwangerschapstest. Helaas bij 6 weken een miskraam, maar een prettig gegeven is dat het dus wel werkt!
Donderdag weer starten met medicijnen en dan weer even monitoren met echo's in het ziekenhuis. Alleen die twee weken afwachten na het "klussen"duren altijd zo lang.... Hebben jullie dit ook? En hoe zoeken jullie afleiding?
Gr Amber

Wauw gefeliciteerd gebruiker!! 
Ik hoor vaker inderdaad van een pauze inlassen, al dan niet vrijwillig. Maar lijkt me vooral mentaal lastig hoor, het liefst ga je gewoon hup door natuurlijk. 
Ik ben inderdaad gisteren naar znh geweest, echo gedaan en ze zei dat mijn slijmvlies weer dun is, dus dat het leek alsof ik gewoon ongesteld was geweest. Maar dat is dus niet zo,afgezien van die paar bloedinkjes paar dagen na de eisprong. Raar vond ze ook. Ze wilde toch voor de zekerheid primolut vijf dagen en dan weer nieuwe cyclus clomid 50mg. Ze zei dat ik wel een eisprong had gehad, maar ik vraag me af hoe ze dat weet dan,want er is toen geen echo gedaan if bloedgeprikt. Kan een eitje van 18mm ofzo weer krimpen zonder te zijn gesprongen? 
Ze gaan me deze ronde beter in de gaten houden zei ze. Meer echos en ook na de eisprong checken. Dat vind ik wel fijn. Alleen balen dat het nu weer zeker 24 dagen ofzonog duurt voor ik uberhaupt eeneisprong kan hebben :(
We wachten maar weer af. Zucht. 

Hey meiden!
Julia & Mandy ten eerste gefeliciteerd ! 
Ik ben door de promelut eindelijk ongesteld geworden. Ik denk dat ik even een ronde oversla. 
Er hangt best veel spanning thuis en vind het dan toch moeilijk om er even mee door te gaan. 
ik ben trouwens 24 en mijn partner 29. We zijn 7.5 jaar samen.  Maar heel veel stress gehad in de relatie en dat komt soms nog naar boven. 
@Amber : ik probeer er niet aan te denken en het naast me neer te leggen. Ik ging mezelf eraan storen hoeveel ik er mee bezig was. Dit was echter alleen de eerste maand toen we nog geen duidelijk hadden. 
Fijne vakantie IEEV
X Deborah

Goedemorgen allemaal!
@mandy, gefeliciteerd!!! Onwerkelijk hè als je dan toch ineens een positieve test in je handen hebt? Hoe voel je je verder?
@sara, ik tik ook al bijna de 30 aan hoor dus je bent niet de enige ? hoe gaat het verder met jou? Welke tijd van je cyclus zit je nu??
@amber wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad? en knap dat je er weer zo positief instaat petje af hoor!!
gister is iemand van moeders voor moeders langs geweest en alles was goed uiteraard, zo leuk dat het dan weer woedt bevestigd! Volgende week donderdag de eerste echo, ben zo benieuwd! Die vrouw van moeders voor moeders zei dat ik 26 februari ben uitgerekend ☺️
Verder voel ik me gelukkig heel goed! Ben alleen heel erg moe..... maar ondanks dat doe ik alles nog, ook nog lekker sporten.. als het zo blijf teken ik ervoor!
succes andere meiden, met het eeuwige wachten.... maar ooit hebben jullie een positieve test in je hand dat weet ik zeker! 
Veel liefs Julia

En lieve Deborah, vervelend voor je dat je zoveel spanning hebt gehad laatste tijd.. begrijp heel goed dat alles dan even te veel wordt! #langelevendehormonen.. maar onthoud goed, ieder huisje heeft zn kruisje alleen heel veel mensen praten daar liever niet over! 7,5 jaar samen is al een hele poos en daar mag je trots op zijn!!?? Ondanks wat er speelt..... dus heel veel succes komende ronde meid! 
Liefs Julia

Goedemorgen dames!

@ Selin x jij hebt dus vandaag je eerste echo? Spannend, hoop dat er al wat moois te zien is.
@ JuliaTo wat een mooi nieuws gefeliciteerd en geniet ervan!!
@Debbjee fijn dat de primolut heeft gewerkt maar wat vervelend van de spanning thuis. Goed dat je deze beslissing voor jezelf maakt ondanks dat het moeilijk is. Ik hoop dat t snel wat beter gaat
@Saravw fijn dat de artsen het er nu toch over eens zijn om geen kijkoperatie te doen. En goed nieuws ook van het zaad van je man, toch altijd even spannend wachten op zo'n uitslag.
@Valentinee hier geen primolut wel provera. 5 dagen. Heb van mezelf ook dun baarmoederslijmvlies maar werd op dag 3 na stoppen ongesteld, zo'n 2.5 dag. Als ik niet ongesteld was geworden had ik blind mogen starten op dag 5 na laatste pil... weet niet of ze hier bij jou iets over gezegd hebben?
@IEEVV balen van je menstruatie zeg... Hopelijk kan je snel door naar de volgende ronde. Wel fijn dat de clomid dus wel werkt.
@GxG snap je gedachten heel goed hoor over de komende 2 keer dat je vriend er dan niet is als je vruchtbaar bent, maar idd weet ik niet of dat ook t beste is voor je lichaam, kan je het niet ergens navragen of dat een mogelijkheid is? En van het aankomen van clomid hier ook last, niet heel veel maar merk wel wat, is idd vervelend.
@Gebruiker10063914 wat een mooi nieuws het is je zo gegund!!
@Gebruiker10065337 jeetje wat een rollercoaster is het voor je geweest! Hopelijk gaat het nu snel allemaal wel helemaal goed. Het wachten duurt idd lang, ik probeer gewoon afleiding te vinden in kleine dingen en mn dagen goed te vullen maar nog steeds blijf ik het dan lang vinden duren, niet echt tips dus!
@Imor wat een verhaal zeg. Echt vreemd allemaal. Idd wel balen dat je nu dus weer even een tijd moet wachten  maar wel fijn dat ze het nu beter in de gaten gaan houden, geeft jou misschien ook wat rust!

Ik ben trouwens 25, bijna 26 mijn man 32 en we zijn 8 jaar samen waarvan 1 getrouwd. Ik ben nu aan het wachten op vrijdag dan eerste echo op dag 12 met weer 100mg clomid blijft spannend, maar nog geen nieuws dus hier.

Fijne dag allemaal

Terug
Bovenaan