Goedemorgen dames!
@ Selin x jij hebt dus vandaag je eerste echo? Spannend, hoop dat er al wat moois te zien is.
@ JuliaTo wat een mooi nieuws gefeliciteerd en geniet ervan!!
@Debbjee fijn dat de primolut heeft gewerkt maar wat vervelend van de spanning thuis. Goed dat je deze beslissing voor jezelf maakt ondanks dat het moeilijk is. Ik hoop dat t snel wat beter gaat
@Saravw fijn dat de artsen het er nu toch over eens zijn om geen kijkoperatie te doen. En goed nieuws ook van het zaad van je man, toch altijd even spannend wachten op zo'n uitslag.
@Valentinee hier geen primolut wel provera. 5 dagen. Heb van mezelf ook dun baarmoederslijmvlies maar werd op dag 3 na stoppen ongesteld, zo'n 2.5 dag. Als ik niet ongesteld was geworden had ik blind mogen starten op dag 5 na laatste pil... weet niet of ze hier bij jou iets over gezegd hebben?
@IEEVV balen van je menstruatie zeg... Hopelijk kan je snel door naar de volgende ronde. Wel fijn dat de clomid dus wel werkt.
@GxG snap je gedachten heel goed hoor over de komende 2 keer dat je vriend er dan niet is als je vruchtbaar bent, maar idd weet ik niet of dat ook t beste is voor je lichaam, kan je het niet ergens navragen of dat een mogelijkheid is? En van het aankomen van clomid hier ook last, niet heel veel maar merk wel wat, is idd vervelend.
@Gebruiker10063914 wat een mooi nieuws het is je zo gegund!!
@Gebruiker10065337 jeetje wat een rollercoaster is het voor je geweest! Hopelijk gaat het nu snel allemaal wel helemaal goed. Het wachten duurt idd lang, ik probeer gewoon afleiding te vinden in kleine dingen en mn dagen goed te vullen maar nog steeds blijf ik het dan lang vinden duren, niet echt tips dus!
@Imor wat een verhaal zeg. Echt vreemd allemaal. Idd wel balen dat je nu dus weer even een tijd moet wachten maar wel fijn dat ze het nu beter in de gaten gaan houden, geeft jou misschien ook wat rust!
Ik ben trouwens 25, bijna 26 mijn man 32 en we zijn 8 jaar samen waarvan 1 getrouwd. Ik ben nu aan het wachten op vrijdag dan eerste echo op dag 12 met weer 100mg clomid blijft spannend, maar nog geen nieuws dus hier.
Fijne dag allemaal