Voor het eerst Clomid

@Imor: Ik hoop het, al zegt m'n vriend dat hij liefst eerst op reis gaat en pas in augustus weer probeert (effe rust), wat ik ergens ook wel snap maar liever niet doe. We gaan naar Georgië. 

Haai lieve meiden,
julia! Gefeliciteerd!!! 
Hier nu 1 dag overtijd... gister toch test gedaan maar negatief.. (kon niet wachten) maar verder ook geen ‘klachten’. Het is wel een erg hectische week geweest.. overgrootopa overleden.. dus 2 dagen in het ziekenhuis gezeten met heel weinig slaap... dus mss dat mijn lichaam me een beetje in de maling neemt.. mocht ik dinsdag/woensdag nog niet ongi zijn ga k toch nog maar een test doen.. 
@imor: dat is indd balen als het niet werkt hoe het moet. Indd eventjes bellen en bloed laten prikken om te kijken of je wel of geen eisprong heb gehad. 
Positief blijven meiden!! Het gaat bij ons uit eindelijk ook lukken!!
ik ben trouwens 28 mijn vriend 30. We zijn nu 3.5 jaar bij elkaar.. en zijn 2.5 jaar al bezig.
liefs Mandy 

Hoi allen!
@Imor: ik heb vroeger wel een onregelmatige cyclus gehad en ook polycysteuze ovaria op de echo. Maar zelf vind ik het ook best apart dat ik nu ga beginnen met clomid ondanks een relatief korte cyclus. Maar ik heb een sterke kinderwens - dus als de gynaecoloog het adviseert voelt het ook stom om het niet te doen. 
Ik ben 29 jaar, mijn vriend ook, en dit wordt de 4e ronde proberen. Maar voor het eerst met clomid dus. 
@Selin: dankjewel! Ik ga t denk ik ook gewoon 5 dagen nemen - dat lijkt me voldoende om een goede menstruatie op te wekken (mocht ik bij mijn eigen menstruaties niet al het slijmvlies hebben afgestoten). Morgen dan laatste dag.
Wat spannend dat je bijna klaar bent met 3e ronde clomid! Bij mij wordt er geen echo gemaakt - had je de de vorige rondes goede follikelgroei?
@Ieev: Wat balen :(. Snap je vriend ergens dat hij pas in augustus weer wil beginnen (anders wordt het misschien zo’n ding op vakantie). Anderzijds snap ik jouw ook heel goed. Ik zou t zelf ook heel moeilijk vinden om nu een ronde te wachten... Hopelijk krijg je helpend nieuws in het ziekenhuis! 
@1006: spannend! Ik hoop dat je alsnog een positieve test krijgt in de komende dagen. Wanneer wil je opnieuw testen?

Ik heb morgen dus mijn laatste primolut dag. En dan op dag 3 van menstruatie beginnen met 50 Mg clomid. Ik ben vrij slank, dus de gynaecoloog dacht dat 50 Mg voldoende zou zijn. Vind het wel een beetje jammer dat ik geen controle echo krijg en ook geen progesteron test zoals ik bij veel mensen lees. Gebeurt dat bij andere ook niet? Ik moet dus gewoon afwachten... En bellen bij positieve test of als ik niet ga menstrueren.

@imor echt ontzettend balen dat de test negatief is.. zou de 50mg dan niet aanslaan? Succes alvast voor morgen.
@IEEV wat balen dat je ongesteld bent geworden. Ik duim voor je dat je met de 100mg mag beginnen! En hoop dat je wat kan uitrusten op vakantie..
@mandy gecondoleerd.. dat is zeker een heftige week geweest.. en spannend! 1 dag overtijd.. 
Mijn man is 27 en ik ben 24. Voor zijn werk is hij 3weken naar het buitenland en komt deze week thuis! Eind deze week ben ik ook vruchtbaar dus komt goed uit! Maar de volgende twee keren is hij voor zijn werk weg als ik vruchtbaar bent volgens mn app. Dat maakt me wel een beetje onzeker. Zou ik naar de gyneacoloog kunnen bellen om mn ongesteld uit te stellen en zo te plannen dat hij er is? Maar dan denk ik van moet ik dat wel doen.. is het wel goed voor me lichaam? Vind het erg moeilijk!
natuurlijk hoop ik dat er geen rondes meer nodig zijn.. 
ik merk ook wel dat ik aankom van de clomid en daar baal ik echt ontzettend van... kzie het gewoon aan mezelf en kzou zo graag tegen iedereen willen zeggen dat het door de hormonen komt maar dat kan niet.. sorrie moest het weer even kwijt..
liefsss

Goedemorgen meden,
Weer een hoop bij te lezen als je 1 dag niet op het forum zit ?
@valentinee welkom! Ik heb 1 keer primolut geslikt, voor de 1e ronde clomid, voor 7 dagen heb ik het geslikt, ik denk dan de gyneacoloog geeft dat advies dus dat zal wel goed zijn en wat maken die 2 dagen langer dan nog uit, toch? Ik heb de eerste 3 rondes echo's gehad en moest bloed prikken, ik vond dit erg fijn omdat je dan beter weet of het aanslaat. Kan je niet gewoon vragen of je langs mag komen voor echo's? 
@ imor wat balen dat je test weer negatief is, idd vandaag gelijk bellen! Sterkte
@ieev balen zeg, maar je weet nu wel dat het in ieder geval aanslaat. Eerste 2 dagen na dat je ongesteld wordt, baal ik ook elke keer ontzettend maar daarna gaat het bij mij wel weer. Je zal toch wel gewoon door kunnn gaan? Wel een lekker vooruitzicht, er even tussen uit!
@mandy gecondoleerd, wel een nare week heb je dan gehad zeg! Hopelijk heb je woensdag toch een positieve test in handen, ik hoop het zo voor je!
@gxg ik ben ook aangekomen door de clomid, is idd klote maar ja we doen het wel voor het goede doel. Lastg zeg dat je man weg is tijden de volgende 2 rondes, ik zou dit zeker overleggen met de gyneacoloog, misschien krijg je dan wel primolut mee om de cyclus te kunnen beïnvloeden.
Ik ben overigens 34 (verre weg de oudste hier op het forum geloof ik ?) en mijn vriend 35, we zijn al 17 jaar bij elkaar en nu een jaar bezig om zwanger te worden. Helaas kwam het er bij ons niet van om al eerder pogingen te doen om zwanger te worden, dus mijn klok begint nu wel door te tikken. Maar goed heb dit ook met de gynaecoloog besproken en die geeft aan dat de behandeling door mogen gaan totdat je 43 bent, dus wat dat betreft heb ik nog even ?. Maar hoop natuurlijk dat het heel binnenkort al raak is. Ik zit nu op dag 19 dus vruchtbare periode achter de rug, verwacht van deze rond overigens niets. volgende rond moet ik met spuiten gaan beginnen, lees hier best wel wat positieve verhalen over dus heb hier mijn hoop op gevestigd....
X Sara

Lieve lieve meiden...
ik heb jullie hulp nodig!!!
k kon stiekem toch niet wachten tot woensdag... maar nu....
kruidvat test gedaan.. heeeeeeel ver in de verte een streepje...
cleur blue gedaan wel een streepje maar niet heel donker ook
ziekenhuis gegaan omdat k zo gigantisch twijfel... daar een test gedaan en die was dus negatief...
wat moet k nu geloven
liefs mandy

Lieve Mandy, jeetje wat een verwarring zeg! Ik zou denken dat de testen die ze gebruiken in het ziekenhuis beter zijn dan van bv kruidvat en clearblue. Wat zeiden ze in het ziekenhuis? Ben je misschien te vroeg met testen? Sterkte, hopelijk klopte de test in het ziekenhuis niet en ben je toch zwanger!
Liefs Sara

Terug
Bovenaan