Goedemorgen meden,
Weer een hoop bij te lezen als je 1 dag niet op het forum zit ?
@valentinee welkom! Ik heb 1 keer primolut geslikt, voor de 1e ronde clomid, voor 7 dagen heb ik het geslikt, ik denk dan de gyneacoloog geeft dat advies dus dat zal wel goed zijn en wat maken die 2 dagen langer dan nog uit, toch? Ik heb de eerste 3 rondes echo's gehad en moest bloed prikken, ik vond dit erg fijn omdat je dan beter weet of het aanslaat. Kan je niet gewoon vragen of je langs mag komen voor echo's?
@ imor wat balen dat je test weer negatief is, idd vandaag gelijk bellen! Sterkte
@ieev balen zeg, maar je weet nu wel dat het in ieder geval aanslaat. Eerste 2 dagen na dat je ongesteld wordt, baal ik ook elke keer ontzettend maar daarna gaat het bij mij wel weer. Je zal toch wel gewoon door kunnn gaan? Wel een lekker vooruitzicht, er even tussen uit!
@mandy gecondoleerd, wel een nare week heb je dan gehad zeg! Hopelijk heb je woensdag toch een positieve test in handen, ik hoop het zo voor je!
@gxg ik ben ook aangekomen door de clomid, is idd klote maar ja we doen het wel voor het goede doel. Lastg zeg dat je man weg is tijden de volgende 2 rondes, ik zou dit zeker overleggen met de gyneacoloog, misschien krijg je dan wel primolut mee om de cyclus te kunnen beïnvloeden.
Ik ben overigens 34 (verre weg de oudste hier op het forum geloof ik ?) en mijn vriend 35, we zijn al 17 jaar bij elkaar en nu een jaar bezig om zwanger te worden. Helaas kwam het er bij ons niet van om al eerder pogingen te doen om zwanger te worden, dus mijn klok begint nu wel door te tikken. Maar goed heb dit ook met de gynaecoloog besproken en die geeft aan dat de behandeling door mogen gaan totdat je 43 bent, dus wat dat betreft heb ik nog even ?. Maar hoop natuurlijk dat het heel binnenkort al raak is. Ik zit nu op dag 19 dus vruchtbare periode achter de rug, verwacht van deze rond overigens niets. volgende rond moet ik met spuiten gaan beginnen, lees hier best wel wat positieve verhalen over dus heb hier mijn hoop op gevestigd....
X Sara