Jeetje meiden wat heb ik weer een hoop gemist, na 2 dagen afwezig te zijn geweest op het forum ?
@ mandy gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws zeg! En dat na eerst een negatieve test in het ziekenhuis, had je er zelf nog vertrouwen in hierna? Maakt verder natuurlijk niet meer uit, het is eindelijk zo ver, super voor je! Wanneer heb je de eerste echo? Sterkte met het verlies van je opa, in deze verdrietige tijd is het fijn voor jou en de familie positief nieuws te horen, hoe reageerde de familie?! Wel bijzonder om te vertellen zeker na zo'n lange tijd!
@amber welkom terug op het forum, we miste je al maar heel begrijpelijk nu ik je verhaal zo lees. Wat een klote tijd heb je gehad zeg! Je gaat er gelukkig wel sterk mee om zo te lezen, hopelijk is het straks de eerste ronde weer gelijk raak. Ik weet hoe het voeld een miskraam, ik heb het in november gehad en dat had een nasleep van 2 maanden, voor je gevoel een eeuwigheid.
@imor dat is idd weer erg lang wachten, wel fijn dat ze je nu beter in de gaten gaan houden! Sterkte met wachten.
@deborah wat goed dat je toch begonnen bent met de clomid en fijn dat het thuis weer rustiger is, succes weer deze ronde!
@julia gelukkig zeg ben ik niet de enige op leeftijd ?, ik zit nu op dag 22 dacht ik, einde volgende week verwacht ik mijn menstruatie en ga ik beginnen met het prikken van puregon. Je hebt volgende week al de eerst echo, wat spannend zeg! Goed dat jij ook meedoet met moeders voor moeders, en fijn dat je nogmaals de bevestiging krijgt! Laat je wat weten als je voor de echobent geweest?
@sasls, zeker fijn om te weten dat het zaad van mijn man in ieder geval goed is! Succes vrijdag!
@selin balen zeg, maar je weet nooit, bij mijn 1e ronde heeft de groei van de eitjes een week ongeveer stil gelegen en pas op dag 18 waren ze 18mm, de cyclussen daarna ging de groei bij mij wel goed. Hopelijk maandag goed bericht!
Liefs Sara