Voor het eerst Clomid

Hoi meiden,
Vandaag weer langs de gynaecoloog geweest en helaas weer geen verandering te zien, nog steeds een paar eitjes van 14 mm maar dat had ik een week geleden ook al en zit nu al dag 17. De cyste is nu gelukkig wel weg, want deze was niet meer te zien op de echo. De gynaecoloog vond het erg vreemd dat mijn eitjes niet verder zijn gaan groeien omdat bij deze afmeting ze eigenlijk altijd uitgroeien tot eitjes die gaan springen, ze heeft er geen verklaring voor, het zou eventueel kunnen zijn dat de cyste de groei tegen heeft gehouden?  Vrijdag moet ik terug voor nogmaals een echo maar hier verwacht ze eigenlijk geen veranderingen meer te zien maar dit is voor de zekereid. Dan ga ik vragen om gelijk weer te mogen beginnen met primolut om weer opnieuw te beginnen. Ik baal wel énorm omdat ik nu nog steeds niet weet of de 50mg wel of niet bij mij aanslaat. Maar ja helaas hoort dit er bij, steeds maar weer afwachten....
Hoe gaat het verder bij jullie?
Liefs sara

Hey Sara, 
Wat vervelend zeg, en zeker dat je moet afwachten of je clomid mag worden opgehoogd. 
Hopelijk heeft de gyn vrijdag meer antwoorden voor je. 

Ik heb endotriosme, ik merk dat ik sinds een paar dagen veel last heb van m'n buik en duizelig ben. Vrijdag maar even aangeven bij de gyn. 
X deborah 

Hoi! Ik ben gisteravond ongesteld geworden, op dag 34. Helaas, maar nu weet ik wel weer waar we staan. Morgen maar weer aan de Clomid. Voor de 9de keer. Zal weer contact moeten zoeken met de kliniek, voor een nieuwe voorraad Clomid. 
Anouk; hoe staat het met jou?
Sara; vreselijk he dat afwachten? Dat vind ik het ergste van dit alles.
Deborah; vervelend dat je pijn hebt :-(

Hallo meiden,
@deborah ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met vergoedingen. Ik heb in December bewust een uitgebreid pakket genomen rondom zwangerschap en bevalling omdat ik hoop dat ik dit jaar nog zwanger ben :). Succes vrijdag bij de gyn!

@Sara. Vervelend dat je indd niet weet wat of de 50 mg wel of niet aanslaat, hoor je hier misschien vrijdag meer over en dat je de volgende cyclus verder gaat met de 50 of 100 mg? Ook succes vrijdag!!
@Stefanie. Vervelend zeg de 9de keer..:(. Hoeveel mg clomid slik je nu dan? Mag je nog niet gaan spuiten of een operatie doen?
Ik ben ook gisterochtend ongesteld geworden. Gisteren aan telefonische afspraak met de gyn en ik ga morgen beginnen met clomid 100 mg. Ik moet zeggen dat ik hier wel blij om ben aangezien bij mij niks te zien was met de 50 mg. Volgende week woensdag me eerste echo dus hopelijk deze keer wel geluk :)
Fijne dag. Groetjes Anouk

Hoi meiden,

Ik haak even aan bij dit bericht, mijn eerstvolgende cyclus ga ik namelijk ook starten met chlomid (50) en het lijkt mij ook fijn om ervaringen delen.
Onlangs is bij mij PCOS geconstateerd. Vandaag is mijn laatste dag van een 7-daagse kuur van primolut, waar ik gelukkig weinig last van heb gehad. Als het goed is word ik binnen een paar dagen ongesteld en word ik op de 12e dag bij de gyn verwacht voor een echo om te zien of deze eerste dosis aanslaat.
Toch wel spannende weken zo!

Groetjes,
Rosie

Hey dames, 
Rosie leuk dat je toevoegd, ik ga als het goed is vrijdag starten met primolut dus ben benieuwd of we de zelfde ervaringen hebben. 
Hey Anouk wat fijn dat je mag beginnen met 100 mg. Ben benieuwd of ze wat kunnen zien op de echo. 
Stefanie, dag 34 is toch een vrije lange cyclus? Krijg je clomid voor een langere tijd mee? en dankjewel stefanie het is nog steeds niet weg getrokken, heb ook iedere keer het gevoel dat ik te snel ben opgestaan (duizelig) ga dit vrijdag ook maar even bespreken met de gyn
 Deborah 

Hallo meiden!
Welkom bij de club Rosie, is idd spannend allemaal, ik denk er ook wel tig keren op een dag aan en dit komt denk ik ook omdat verder niemand het weet in onze omgeving dat we hier mee bezig zijn. Is soms wel lastig omdat je bij de vele echo's die je krijgt elke keer weer een smoes moet verzinnen waar je naar toe moet.
Debora wat naar zeg dat je endometroise hebt, ik moest wel ff googlen wat het is omdat ik er nog nooit van gehoord heb, maar klinkt wel erg heftig! Wordt jij daardoor ook moeilijker zwanger? Ik ga als het goed is ook vrijdag weer beginnen met primolut, athans als de gynaecoloog dit goed vind maar daar ga ik wel van uit. De laatste keer gaf ze aan dat er misschien toch wel een eitje gesprongen was en dat we dit gemist hadden dus dat ik ook kon afwachten tot ik weer ongesteld zou worden maar ik geloof hier niet in omdat ik lichamelijk totaal geen symptomen heb gehad van een eisprong. Dus voordat ik dan weer eens ongesteld wordt dan kan ik wachten totdat ik een ons weeg. Daar heb ik geen zin in dus vrijdag ga ik een nieuwe primolut kuur vragen.
Stefanie, jij bent wel al lang bezig zeg, krijg je tussendoor geen echo's om te kijken of de hoeveelheid clomid nog wel werkt bij jou?
Spannend Anouk dat je mag gaan beginnen met 100mg, ik hoop heel erg dat dit wel bij je aanslaat en hopelijk zonder te veel bijwerkingen, we horen er wel van!
Groetjes Sara

Hey Sara,
Ik heb endo in een milde vorm helaas de klachten wel erg o.a pijn tijdens het vrijen, buikkrampen.  Vorig jaar met een kijkoperatie is het ondekt. 
En waarschijnlijk PCOS daar naast nog. 
Ik ben erg benieuwd of je opnieuw mag beginnen met promelut. 
Ik vind dit forum trouwens erg fijn! Geeft een vertrouwd gevoel en dat je er mst aandere over kan praten die het zelfde mee maken. 

X deborah

Terug
Bovenaan