Voor het eerst Clomid

De Clomid slaat wel aan..want netjes iedere maand menstruatie..alleen niet raak. Of dat te maken kan hebben met de dosis weet ik niet. Misschien heb je gelijk hoor Debbje.
Heb net voor 9de keer geslikt..vruchtbare periode weer in en zien wat er gebeurd. Blijft steeds spannend.

Hey Stefanie, 
Succes weer deze ronde! 
Toch erg nieuwsgierig, of het bij iemand een keer aanslaat en in verwachting raakt:)
X Deborah

He meiden,
Spannend deborah dat je binnenkort kan gaan beginnen met clomid, nu gaat het idd meer leven!
We gaan duimen voor je Anouk dat de 100mg wel gaat aanslaan, alvast succes morgen!
Nou van het weekend hebben wij zeg maar ons klusweekend gehad. Het is toch erg vreemd om dit op comando te moeten doen, erg onnatuurlijk! Ik twijfel alleen wel of we vrijdag niet al te laat waren dat de eisprong al geweest was. Had denk ik wel cervixslijm (dit is sinds gister niet meer) maar verder totaal geen symptomen van een eisprong, die twijfel de hele tijd vind ik wel erg lastig, je zit continu te malen in mijn hooft. Hoe is dit bij jullie, hadden jullie wel duidelijke symptomen voor of met de eisprong? Of hebben jullie dit pas na de eisprong? Heb al veel gezocht op internet maar daar wordt je ook niet wijzer van....
Fijne dag allemaal
X Sara

Hi Sara! Ik zelf voel mijn eisprong nog wel eens door aanhoudende pijn van een paar uur aan de kant van een eierstok. Soms ook niet en dat maakt het lastig. Wij proberen daarom te klussen van ca dag 10/12 tot dag 18 om de dag zover dat kan. Hebben hier te maken met ploegendiensten dus niet altijd makkelijk. Daarna gebeurd het bij ons minder omdat je er in de tijd toch erg veel mee bezig bent. We proberen het leuk te houden...al is het idd soms net een commando. 
Daarom heb ik ook wat leuke setjes besteld om het aantrekkelijker te maken en ik weet dat hij dat erg leuk vind. Eens zien of dat deze ronde zal gaan helpen als extratje :).
Hoe zit dat bij jullie? Gaat het jullie makkelijk af en daarna ook veel intimiteit of daarna wat minder? 

He stefanie,
Wie weet dat zo'n leuk setje helpt, je kan het natuurlijk altijd proberen! Bij ons is het pas de eerste ronde clomid, hiervoor heb ik een miskraam gehad waardoor wij eigenijk het niet zo veel durfde te doen omdat mijn lichaam eerst moest herstellen. Wij hebben op dit moment ook wel een erg druk leven dus als we 's avonds naar bed gaan hebben we meestal ook niet zo veel puf meer ?. En van dag 10 tot 21 mochten we niets doen omdat ze eerst dachten dat er meerdere eitjes zouden gaan springen. Wat overgens ook niet mee werkt is dat mijn vagina de laatste tijd nogal geïrriteerd is, ik denk dat dit komt door de vele echo's en misschien ook wel het glijmiddel dat ze dan gebruiken. Waar ik op dit moment ook last van heb, is restjes sperma (athans denk dat dit het is) die uit mijn vagina komen van een paar dagen geleden, sorry smerig praatje maar heb dit nog nooit eerder gehad, jullie?
Succes alvast Stefanie de komende dagen!
Liefs Sara

Hallo meiden,

@Rosie Wij zijn nu met de 2de ronde clomid bezig. Eerste ronde 50 mg en nu de 100 mg. Succes met jou clomid, begin jij nu met de 50 mg?
@Sara Ik dacht dat ik vorige keer ook een eisprong had maar meer door wat jij zegt aan de hand van het slijm. Had ook meerdere dagen krampen in me buik maar dit was waarschijnlijk niks.
@debora. Wij mochten gewoon onbeschermd vrijen. Ik had dit nog expres gevraagd aan de gyno.
Ook heb ik meer last van bijwerkingen met de 100 mg en dan vooral stemmingswisselingen. Ook mijn collega vroeg gisteren is alles wel goed. Als er meerdere vragen kwamen werd t me even teveel haha.
Ik ben heel benieuwd naar morgen. Wie van jullie (die al een echo heeft gehad) kon al wat zien op dag 10? 
Allemaal succes toegewenst!!
Veel liefs Anouk

Na lang te hebben gewacht mag ik morgen beginnen met de opwekkers van de menstruatie. Daarna direct met 50mg Clomid beginnen! 
Ben erg benieuwd hoe en of het aanslaat.. 
Iemand ervaring met Duphaston?
Iedereen veel succes gewenst!
liefs

Hey Dames !
Hey RMPR welkom op het forum, ik ben sinds 5 dagen bezig met duphaston. 
Anouk, ik mocht pas van de gyn onbeschermd vrijen na de echo als ik ben gestart met de clomid, dit omdat de kans groot is op meerdere eitjes. ( heb ik toch wel want ik ben er één van ééneigentweeling). 
Het lijkt me erg moeilijk om te moeten vrijen commando, door de endotriose heb ik veel pijn tijdens het vrijen dit trekt tijdens het vrijen op een gegeven moment wel weg maar blijft toch even hangen :(:(
Ik snap heel goed dat het zwaar is Anouk. 
Zijn er bij jullie vrienden of collega's op de hoogte met de medicatie die jullie gebruiken?
Groetjes Deborah

Terug
Bovenaan