Voor het eerst Clomid

Hallo meiden,
Weer even een update van mij. Donderdag voelde ik me al niet lekker zoals jullie weten, nou ik weet nu dat het komt omdat ik griep had, dus paar dagen binnen gezeten en begin nu weer bij te komen. En als je dan gedenkt dat eigenlijk nooit ziek ben, vind ik hetvwel toevallig tijdens het innemen van de Clomid, misschien toch minder weerstand daardoor of zo? Of ik dus bijwerkingen hb gehad van de clomid?? Geen idee, heb het 's nachts wel bloed heet elke keer maar ja kan ook door de griep komen.... maar goed zijn weer aan de betere hand.
Vandaag naar gyneacoloog geweest, er waren meerdere eiblaasjes te zien, 1 die iets groter was 14mm geloof ik en de rest kleiner. De gyneacoloog zei dat we geen sex mochten hebben omdat er nu een grote kans op meerlingen is, op zich niet erg staat mijn hooft op dit moment ook niet echt naar ?. Woensdag moet ik weer terug en dan is het hopen dat het ene eiblaasje groter is geworden en de andere kleiner, dan kunnen we verder gaan, zo niet dan moet ik of nog een keer terug voor een echo of opnieuw gaan beginnen met primolut en een lagere dosis clomid (officieel bestaa die niet maar dat zouden we dan nog gaan bespreken, misschien tabletje doormidden breken of zo.? Het is dus weer afwacten....
Wat spannend kvp!! Ook wel weer lang wachten idd, daar wordt je echt niet ged van he, maar ja de natuur... ik leef gewoon elke keer weertoe naar het volgende moment en tussendoor ben ik gewoon druk bezig met heel veel andere dingen, ik verveel me nooit dus daardoor vliegen de dagen wel voorbij! Dag 19 is wel veel later dan 'normaal' toch, mijn cyclus duurder ook altijd erg lang dus ik ga dat in mijn achterhoofd houden dat dit bij mij ook wel eens zou kúnnen zijn. Ik heb overigens denk ik nog nooit mijn eisprong gevoeld, athans niet bewust dus ben benieuwd of ik dat door gebruik van clomid wel ga voelen?! 
Anouck bij jou ook al een spannende week, ik hoop hetvzo voor jullie, we gaan er voor duimen, laat je het weten als je de uitslag hebt?
Zou idd ook niet te vroeg testen Julia, beter een paar dagen later dan heb je iets meer zekerheid, en dan nog hoeft een negatieve test niet altijd te kloppen....heb het al vaak genoeg gehoord.
Allemaal heel veel succes deze en volgende week, hopelijk voor iedereen positieve uitslagen!!!
Fijne avond verder!
Liefs Sara

Goedemorgen meiden,
Julia daar heb ik geen ervaring mee. Heb je nog steeds veel last? Spannend dat je volgende week een test mag doen, ik hoop voor je dat de test positief is :).

Sara, ik had volgens mij ook een wat lagere weerstand toen ik de clomid aan het slikken was. Verkouden etc. Voel je nu alweer wat beter?
Spannende dag dus vandaag, ik hoop dat er 1 of 2 eitjes mooi gegroeid zijn en de rest niet. 
Ik laat het morgen weten als ik de uitslag heb van de zwangerschaptest, deze week heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ben maar kan misschien ook een beetje angst of zelfbescherming zijn..we shall see.
Fijne dag allemaal,
Liefs Anouk

Hoi! Ik ben er ook weer. Afgelopen ronde ongesteld geworden. Helaas. Ik verwacht deze week mijn nod. Ik denk binnen nu en enkele dagen. Ik voel helemaal niks en heb nergens last van...dus er is vast niks..toch weer spannend.
Succes meiden!

Hoi Meiden,
Vandaag bij de gyneacoloog geweest en helaas weer veel te veel eitjes :-( 1 eitje van 14 en een stuk of 4 rond de 12, zit nu op dag 12 en moet nu vrijdag weer terug als ik op dag 14 zit maar eerlijk gezegd verwacht ik eigenlijk niet dat ik dan nog maar 1 groot eitje over is, maar goed we zullen zien, ik blijf toch nog hopen. Helaas is mijn griep nu omgeslagen naar heftig hoesten, ben er nu wel klaar mee eigenlijk.  
Zo spannend Anouck, heel veel succes morgen! 
Ik hoop voor jou ook een positieve uitslag Stefanie!
Fijne avond verder allemaal!

Goedemorgen allemaal,
Helaas deze ochtend een negatieve zwangerschapstest. Ik ga het morgen nog een keer proberen en alles moet ik weer bellen naar het zh. Ik heb vanochtend met een action zwangerschapstest getest. Hoe is jullie ervaring daarmee? Ik heb voor de zekerheid ook een clearblue dus die ga ik morgenochtend maar doen..
Vervelend Stefanie dat je ongesteld bent geworden. Ga je nu ook weer de clomid slikken?
Balen zeg Sara dat je nog steeds zoveel eitjes hebt. Heb je al overlegt of het tabeltje misschien de volgende keer door midden kan?
Groetjes Anouk

Goedemorgen! Wel ik werd vorige maand ongesteld en nu is het weer afwachten.
Ik verwacht een dezer dagen mijn nod. Maar ik heb geen hoop. Het klussen tijdens mijn vruchtbare dagen verliep niet zo soepel dus ik heb niet het idee dat het wat wordt. Verwacht weer Clomid te moeten gaan slikken. Dat zou dan geloof ik ronde 9 worden met Clomid...
Succes Sara
Jij ook Anouk!

Goedemiddag allemaal, 
Vanochtend weer bij de gynaecoloog geweest, de eitjes zijn helaas helemaal niets gegroeid, te veel eitjes is niet goed maar als ze niet groeien, schiet het natuurlijk ook niet op ?. Het zou nu dus zo kunnen zijn dat de 50mg toch niet voldoende aanslaat en dit ik de poging hierna naar 100mg moet, terwijl ze eerst dachten dat mijn eierstokken overgestimuleerd werden bij 50mg. Aanstaande maandag weer terug, ik denk niet dat het nog wat gaat worden maar een klein beetje hoop blijf ik toch houden. Lichamelijk merk ik overigens ook helemaal niets dat wijst op een eisprong. Aan de ene kant is het niet fijn om elke keer terug te moeten aan de andere kant weer wel omdat ze je goed in de gaten houden hoe de cyclus verloopt, ook al loopt dat anders dan je zelf zou willen. Wordt dus weer vervolgd....
Zonde Anouck van de negatieve test, vandaag ook weer getest? Je weet natuurlijk nooit, je hoort vaak genoeg dat de testen niet altijd goed werken. Ik heb geen ervaring met de action of clearblue tests.
Je weet nooit Stefanie, het aantal keer klussen zegt niet altijd wat, als het maar op het goede moment gebeurd! Ronde 9 dan zijn je al best lang bezig, wanneer moet je weer terug naar de gynaecoloog om te kijken of de dosis clomid nog wel werkt voor jou? 
Fijn weekend allemaal
X Sara

Dag iedereen, 
Vorige week ben ik bloed geprikt, of ik PCOS heb. Als dit is ga ik starten met medicatie om mijn cylcus op te wekken en clomid. 
We hebben een kinderwens dus ik ben erg benieuwd of de medicijnen aanslaan.
Wij zijn vooral erg benieuwd, naar het resultaat en hoevaak ik op controle moet. Moet je wekelijks terug naar de gyn?
Hoelang duurt het voordat je eventueel mag ophogen met medicijnen, ik las hier over verschillende rondes. Dit is maanden of weken?

dankjewel alvast!

Terug
Bovenaan