Voor het eerst Clomid

Hi!
Ik snap het helemaal Deborah. Het is niet alleen nu, daarvoor heb je al zo’n periode gehad waarin je voor je gevoel alles voor niets hebt gedaan. Ik hoop voor ons dat we snel ongesteld mogen worden, dat we aan de slag kunnen.
Ik heb eens rond gekeken op internet of meer mensen een positieve ovutest hebben als ze provera slikken, maar kan niet echt iets vinden. Misschien morgen eens bellen met het zh. Ik durf het nu niet te proberen, aangezien het gevaarlijk kan zijn nu zwanger te raken. Maar op de een of andere manier voelt het ook verkeerd nu niets te doen... pff lastig! 
Ik heb het verteld aan mijn ouders en mijn broertje en schoonzus, verder aan niemand. Ook ik wil niet steeds die vraag. 
Dan is het wel echt fijn dat ik hier mee kan praten en mee kan lezen. 
Succes voor iedereen!

Vandaag met het zh gesproken. Ik moet gewoon doorgaan met de provera. En voorlopig veilig vrijen. Ik kan nu beter niet zwanger raken. God, zouden de medicijnen nu al iets met me doen? Ik hoop het, dan kan het misschien wel heel snel gaan. 
Ik ben wel erg moe en sloom door de provera merk ik, soms ook een beetje neerslachtig. Merk dat mijn vriend me steeds vraagt of er wat is. 

Hoi Meiden, 
#Kaatje, wij kregen ook advies om veilig te vrijen tot na de echo. Dit op meer kans op een meerling. 
#Sara, ik heb gelukkig een hele lieve partner die me er goed doorheen helpt. Maar het is soms wel moeilijk maar we weten gelukkig wel waar dit vandaan komt.  En naar mate we bezig zijn zakt het wel maar ik moet er wel altijd doorheen. 
Ik zie erg op mijn tegen menstruatie, ik ben nog nooit echt ongesteld geweest alleen door de pil. En ben bang dat ik door de endotriose en pcos veel pijn ga ervaren.  Hopelijk slaat de clomid snel aan en ervaar ik hier geen hinder van. 
Ook denk ik tegenwoordig wel aan de verdere toekomst, en lijkt het me best lastig om op je werk aan te geven als je zwanger wordt met onze klachten. ( ik ben zelf werkzaam in de zorg ) en merk dat ik wel steeds meer last krijgt van buikkrampen, ik weet niet zo goed hoe mijn teamleider hierop reageert. 
x Deborah ( week bezig met de promelut ) 

Hoi meiden! Mijn vruchtbare periode gaat weer in. Vandaag dag 12 dus we proberen vanaf vandaag om de dag. Heb vanmorgen al een mooi lingerie setje aangedaan hihi. Benieuwd wat hij ervan vind en hopelijk maken we het zo iets leuker en aantrekkelijker ipv op 'commando'. Ga nu met clomid 9de ronde in. Hierna mag ik nog 2 x clomid slikken dus we hopen dat het mag gaan baten. Jullie ook succes!

Hi!!
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je Deborah! Wat betreft het vertellen op het werk, ik denk dat ik op een gegeven moment het ook eerlijk moet zeggen, zeker als ik vaker naar het ziekenhuis moet. Maar ik verwacht dat dit wel goed wordt opgepakt. Wanneer zet jij de stap denk je? 
Spannend Stefanie! Ga ervoor! 
Heel veel succes voor jullie meiden! 

Hoi! Lingerie is geslaagd. We hebben heerlijke seks gehad, kan niet anders zeggen! Was heel leuk hoe hij erop reageerde. Ik heb nog een setje en wil er meerdere halen hihi. Voelde me zo vrouwelijk en sexy. Vanmorgen nog voor 2 maanden clomid gehaald. Eens zien wat er gebeurd of niet...
Jullie ook nog allemaal succes!!

Hey Kaatje, 
Naar mijn collega's toe lijkt het me geen probleem , het is eerder m'n teamleider. Ze heeft geen kinderen en is altijd druk met ons rooster bezig.Ik probeer nu gewoon de afspraken om mijn rooster heen te plannen ;) dat is wel zo makkelijk met onregelmatige diensten.

Fijn dat het zo fijn was Stefanie dat moet het toch deze keer goed komen!!
liefs x Deborah

Terug
Bovenaan