Voor het eerst Clomid

Goedemorgen allemaal,
Ik ben even een paar dagen van de rader geweest want ik was zo ziek! Pfff..
Afgelopen woensdag me eerste echo gehad en daar bleek toch op me linkereierstok iets te zien!! Morgen moet ik weer terug komen voor de volgende echo en dan zit ik op dag 15. Ik ben benieuwd. Nou heb ik de afgelopen dagen ook koorts gehad en gespuugd enzo. Dit zal toch geen kwaad kunnen voor de eventuele groei? 
Stefanie volgens mij zit jij een beetje rond de dezelfde cyclus dag als mij. Ga jij al vanaf dag 12 om de dag vrijen? Fijn dat je sexy outfit zo goed in de smaak is gevallen ?.
Mijn teamleidster op het werk weet het wel, ik werk namelijk ook in de zorg en ik dacht mocht t zo zijn dat ik naar t zh moet is t wel handig als ze het weet.
Succes verder allemaal!! 
Liefs Anouk

Hey anouk,
Het geen waar ik meer tegenop zie is, hoe het eventueel zou moeten na de geboorte ik zie dat het bij mijn collega al lastig is met het werk. 
Mijn werktijden zijn van : 7:00-15:30.    14:15 of 15:15 tot 22:45. 
En ik weet niet zo goed of we met onze CAO een vaste vrije dag mogen aangeven, want daar doet mijn teamleider dacht ik niet aan mee alleen een dagdeel. 
Mijn partner werkt van 09:30 tot 17:30 maar die is weg van 08:30 tot 18:30. 
Sorry hoor voor dit lange verhaal ? 
Vandaag heb ik mijn laatste primelut kuur ingenomen dus nu afwachten wanneer m'n cyclus begint?
X deborah

Haai Deborah,
Ik denk dat je dit dan zou moeten overleggen. Bij ons wordt daar wel rekening mee gehouden tot op een zekere hoogte. 
Wij zitten af en toe ook in dilemma omdat ik ook wisselende diensten draai en vaak om 15 uur begin dus kinderdagverblijf heeft geen nut. Mijn vriend draait continiue diensten dus ook vaak de middag/nacht. Ik ga waarschijnlijk straks 20 uur werken dus dan hébben we hopelijk niet vaak oppas nodig. En als we t dan toch nodig hebben hopelijk de oma's of tantes?
Liefs Anouk

Hi Anouk...nou inderdaad! Ik zit ook morgen op dag 15. Wat grappig! Hebben vannacht weer seks gehad. Niet gepland want hij had een feest en ook gedronken (niet dronken maar aangeschoten) en toch weer een vrijpartij. We zullen zien waar het schip dit keer zal strandnen voor ons. 
Succes!

Haai Stefanie,
Nou dat is indd toevallig haha:D hopelijk bij allemaal deze keer ook raak maar laten we nergens vanuit gaan. Ik denk dat wij vanavond ook maar even een feestje gaan bouwen in bed ;) en vanaf nu ook om de dag. Meestal krijg je toch ook van de gyn te horen dat je vanaf een bepaalde dag het zeker moet?
Jij ook succes!! 

Hoi! Wel wij hadden eerst echos om ze follikels goed te volgen maar wij wilden niet meer steeds heen en weer rijden. Dat werd begrepen en we mogen het helemaal zelf doen. De afgelopen maanden was mijn sprong ergens tussen dag 14 en dag 19...dus vandaar dat we zo goed mogelijk proberen om te klussen om de dag vanaf dag 12. Maar goed...we gaan het weer zien.
:)

Goedemorgen lieve meiden!
Ik ben even een tijdje van de rader geweest omdat het wachten anders zoooo lang duurde voordat ik 6 weken verder was en de uitslagen te horen zou krijgen, merkte dat als ik elke dag wel op het forum keek het helemaal eindeloos leek te duren ? dus mijn excuus!!
Leuk om te lezen dat er zoveel meiden aansluiten en hun verhaal willen delen, het is naast het lange wachten echt een steun voor mij!
Maar goed ik zou jullie even bijpraten, na mijn eerste gesprek bij de gyn zag ze tijdens her onderzoek dus een wat grotere follikel waarvan ze al had gezegd, als dit door groeit heb je overmorgen ne eisprong.. nou! Die heb ik gevoeld ook echt heel apart! En uiteindelijk ben ik spontaan ongesteld geworden.... ene kant een domper andere kant ook wel heel fijn na 15 maanden een eerste echte menstruatie vanuit mezelf :)
De uitslagen waren gelukkig goed! Van zowel mijn partner als van mij, voor zover dat kan dan met PCOS. 
Nu moet ik alleen nog even wachten met het starten van de behandeling omdat ik dus net ongesteld ben geweest. Ik moet nu 10 maart starten mer primolut 7 dagen lang en dan op dag 3 van menstruatie starten met clomid 50mg. Ik heb voor 2 rondes mee gekregen en mag het eerst zelf doen.... geen controle echo’s etc. Moet bellen voor een afspraak 6 weken na me eerste dag van menstruatie.. wel heel spannend allemaal ook gezien het feit je alles alleen mag doen :) 
Gelukkig gaan we 10 maart ook nog een weekje op wintersport met vrienden dus het zal allemaal een stuk sneller gaan!
Goed, ik heb jullie weer bijgepraat heel veel succes allemaal meiden!! Spannend! 
Fijne dag!
liefs Julia

Terug
Bovenaan