Voor het eerst Clomid

Hey dames, 
@Mandy welkom in het forum, ik haal veel positiviteit uit het forum persoonlijk.  Wat vervelend dat het zo tegen zit.  Wat zijn de volgende stappen na de iui?
Mijn menstruatie heeft zich vandaag doorgezet dus op dag 3.   Nu wachten op 'dag 3' en daarna starten met de clomid!  
even een stomme vraag hoor, maar vanaf vandaag is cylus dag 1 toch?

X Deborah

Hi dames,
Mandy wat vervelend dat jullie al zo'n tijd bezig zijn. Hopen dat het met iui gaat lukken, dat is juist een goede methode bij traag zaad toch? Of heb ik dat mis? 
Inderdaad deborah, vandaag is dan voor jou cyclusdag 1. Begin je ook met 50mg Chlomid? Ik heb daar gelukkig ook weer totaal geen last van gehad qua bijwerkingen.
Groetjes!

Hoihoi, 
iui is ook een methode als ze op een onverklaarbare rede niet weten waarom de zwangerschap dus niet lukt. Wat dus in ons geval is.. want door de pillen moet get dus gewoon lukken.. en wat de volgende stappen zijn gaan we over 2 weken horen. Tenzij het zaad gewoon weer op 2 miljoen zit. Dan is er ‘weinig’ aan de hand. Het is ook vaak allemaal maar een moment opname. Dus we moeten maar weer eventjes wachten.
het is ook erg lastig om nu ‘blij’ te zijn voor mijn zusje wat ook heel erg lastig is. Aangezien zij met 3 maanden gelijk raak zat..het is soms allemaal oneerlijk.
en indd als je vandaag ongi bent geworden is dat dag 1. 
Liefs,

hey dames, 

ik had het inderdaad nog terug gelezen op het formulier van de gyn dat het cyclus dag 1 was. Ik moet nu inderdaad vrijdag beginnen met 50 mg clomid voor de éérste keer. 
succes meiden!
groetjes Deborah

Hoi. Ik weet niet zeker of het hem was maar ik vermoed het idd wel. Op zo'n moment heb ik dan pijn in mijn onderrug en/of zij en dat houdt aan voor een tijdje, soms half uur, soms ruim een uur. Verder verneem ik helemaal niets...dus kan alleen maar weer afwachten. Gok dus in dit geval dat nod rond 4 of 5 maart zal zijn. Will wait and see.
Debbje; ik hoop dat je menstruatie gauw komt zo kun je verder.
SV; weet je al meer? Ben je begonnen met Clomid inmiddels?
Fijne avond!!

Bedankt voor jullie reacties meiden, spannend voor iedereen allemaal zeg!
Vannacht kreeg ik buikpijn, dat is vandaag aangehouden met duidelijk rood verlies ipv tussen rood en bruin in. Voor de zekerheid nog even met de gynaecoloog gebeld, die gaf als advies om te tellen vanaf vandaag als cyclusdag 1 (eindelijk na 158 dagen!) en ik start dus ook vrijdag met de Clomid. Dit wordt voor ons de eerste ronde met medicijnen. Van de Primolut heb ik gelukkig niks gevoeld, hopelijk valt het met de Clomid ook allemaal mee! ?
Succes allemaal!!! Hopelijk hebben we allemaal snel leuk nieuws!!!

Hoi meiden,
Spannend Anouk dat je eiblaasje op springen staat! We gaan voor je duimen.
Welkom SV en Mandy bij de club! Heftig hoor Mandy dat jullie al zo lang bezig zijn, en zeker nu je zusje ook zwanger is, erg dubbel! Hopelijk krijg je over 2 weken meer duidelijkheid!
Rosie succes morgen bij de gynaecoloog!
Gister ben ik dus naar de gynaecoloog geweest en gelukkig zag de baarmoeder en eierstok er goed uit, geen cyste gelukkig. Daarom mocht ik vandaag gaan starten met de 2e ronde 50mg clomid en volgende week dinsdag voor de eerste echo. Hopelijk zijn er volgende week maar 1 of 2 eiblaasjes te zien ipv een stuk of 5 zoals vorige keer, afwachten.
Mandy ik heb waarschijnlijk ook maar 1 eierstok, ik heb nu al meer dan 10 echo's gehad maar ze kunnen elke keer maar 1 eierstok vinden en er hebben al verschillende gynaecologen flink gezocht maar niet gevonden. Mijn gynaecoloog gaf aan dat dit in principe niet uit maakt omdat de eene eierstok dit over neemt maar dit is wel heel zeldzaam schijnbaar dus ze zei dat die andere bij mij misschien zo klein is en verstopt ligt achter andere organen. Ze had gedacht deze te gaan zien bij de follikelmetingen doordat daar ook eiblaasjes zouden rijpen maar er was toen ook niets te zien. Gek eigenlijk he, had er ook nog nooit van gehoord dat je er ook maar 1 kan hebben.
Stefanie wel handig dat jij je eisprong voeld, ik heb er niets van meegekregen misschien nu bij deze ronde...
Deborah ik ben vandaag begonnen met clomid dus wij lopen straks bijna gelijk!
Succes weer allemaal!
Liefs Sara

Terug
Bovenaan