Hoi meiden,
Spannend Anouk dat je eiblaasje op springen staat! We gaan voor je duimen.
Welkom SV en Mandy bij de club! Heftig hoor Mandy dat jullie al zo lang bezig zijn, en zeker nu je zusje ook zwanger is, erg dubbel! Hopelijk krijg je over 2 weken meer duidelijkheid!
Rosie succes morgen bij de gynaecoloog!
Gister ben ik dus naar de gynaecoloog geweest en gelukkig zag de baarmoeder en eierstok er goed uit, geen cyste gelukkig. Daarom mocht ik vandaag gaan starten met de 2e ronde 50mg clomid en volgende week dinsdag voor de eerste echo. Hopelijk zijn er volgende week maar 1 of 2 eiblaasjes te zien ipv een stuk of 5 zoals vorige keer, afwachten.
Mandy ik heb waarschijnlijk ook maar 1 eierstok, ik heb nu al meer dan 10 echo's gehad maar ze kunnen elke keer maar 1 eierstok vinden en er hebben al verschillende gynaecologen flink gezocht maar niet gevonden. Mijn gynaecoloog gaf aan dat dit in principe niet uit maakt omdat de eene eierstok dit over neemt maar dit is wel heel zeldzaam schijnbaar dus ze zei dat die andere bij mij misschien zo klein is en verstopt ligt achter andere organen. Ze had gedacht deze te gaan zien bij de follikelmetingen doordat daar ook eiblaasjes zouden rijpen maar er was toen ook niets te zien. Gek eigenlijk he, had er ook nog nooit van gehoord dat je er ook maar 1 kan hebben.
Stefanie wel handig dat jij je eisprong voeld, ik heb er niets van meegekregen misschien nu bij deze ronde...
Deborah ik ben vandaag begonnen met clomid dus wij lopen straks bijna gelijk!
Succes weer allemaal!
Liefs Sara