Voor het eerst Clomid

hey Dames!
wat toevallig dat we met z'n drieën gaan starten met clomid.  S-V bij mijn was het 152 dagen geleden. dus ook daar zaten we dicht bij elkaar. 
Ik ga morgen dus beginnen met de clomid, morgen gyn bellen om een afspraak te maken voor foliktest. begreep niet dat iedere ziekenhuis hier mee werkt. ik moet een week na mn eisprong ook nog bloed laten prikken. 
qua mentruatie valt het nog mee, had erger verwacht met de endotriose.  ik ben alleen bang dat de foliktest misschien te laat is. als ik het papiertje vol staat er op cyclus dag 11/12/13 dat betekent dan pas 3/4/5 maart. dat lijkt me zo laat. Dus hopelijk kunnen ze me morgen verder helpen. 
succes stefanie met deze dagen weer. 
Liefs Deborah

Hoi Rosie, bij mij is het eiblaasje waarschijnlijk rond 18mm gsprongen maar dat is idd bij iedereen weer anders. In principe groeien ze 1 a 2 mm per dag (bij mij was dat overigens niet zo), wanneer moet je weer terug? Wel positief dat er al eentje te zien is, hopelijk groeit die snel uit tot een groot eiblaasje!
Gek eigenlijk he RMPR dat het bij ieder ziekenhuis weer anders gaat, bij mij willen ze zelfs 2 a 3 rondes clomid kijken met echo's hoe mijn cyclus verloopt en of ik niet te veel eiblaasjes aanmaak ivm dan een grotere kans op meerlingen. Lijkt mij persoonlijk wel lastig dat je zonder echo's eigenlijk niet zeker weet of het goed aanslaat en wanneer je eisprong ongeveer is.
Fijne avond verder allemaal!
X Sara

Haai dames, 
Menselijk lichaam zit indd erg apart in elkaar allemaal Haha. 
Morgen gaan we gezellig allemaal aan de ‘pillen’ en gaan we weer afwachten. Ik heb ook even gepraat met mijn zusje wn duidelijk gezegd hoe k er over denk/voel en dat het niet aan haar ligt. Heeft enorm opgelucht. 
Rosie: mijn advies was op dag 12 een echo om te kijken hoe ver het eitje is als die dan 10/12 Mm is kan je het beste elke dag met je tweede ochtend urine een ovu test doen. Mocht die positief zijn de volgende dag dan flink aan de bak gaan. Bij mij werd het er dan ingespoten door de arts Haha ?. Het is indd allemaal een soort van norm hoe groot het moet zijn is bij ieder anders!
Toen k trouwens begon met clomid ben k 2x geweest voor een echo daarna niet meer, aangezien je het toch zelf moet doen. Want mocht de clomid niet werken wordt je ook niet ongesteld. Dan moet he gewoon gelijk aan de bel trekken. Dames wat ik jullie wel aanraad is om met de arts een afspraak te maken hoe lang je het moet gebruiken. Vaak zeggen ze namelijk een jaar. K heb dit zelf ook ingekort na een half jaar aangezien wij al lang bezig zijn. 
We gaan er weer allemaal vol voor en mss zijn we over 4 weken wel tegelijk zwanger ? haha
veel liefs, Mandy 

hey dames,
ik heb m'n eerste afspraak gepland met de poli, op 5 maart op cyclus dag 13. 
en zou leuk zijn als we allemaal tegelijk in verwachting zijn :)
fijn Mandy dat je even met je zusje heb kunnen praten en dat het een opluchting is!
x Deborah

Hoi meiden,
Gelukkig valt je menstruatie mee Deborah!
Fijn mandy dat je met je zusje er over hebt kunnen praten, zal wel een oplichting zijn!
Ik moet 27/02 voor een echo en zit dan op dag 9.
Dat zou toch idd wel super zijn als we binnenkort allemaal goed nieuws hebben, we gaan er voor duimen!
Fijn weekend allemaal!
Liefs Sara

Hoi dames!! Ik wens iedereen alles succes toe! Wij hebben donderdagavond nogmaals geklust...al denk ik dat de sprong dus al is geweest..en anders hopelijk alsnog benut.
Nu maar geduld hebben tot de week van 5 maart..
Fingers crossed

Hoi dames!
Ja ik vindt t ook gek dat het bij elke kliniek/ziekenhuis net anders is.. Maarja we zullen wel zien hoe t loopt. Ik houd in ieder geval mijn ovulatie in de gaten mbv ovutesten en hopen dat het raak mag zijn..
Ben gelukkig gisteren ongesteld geworden. Wel net wanneer ik een dagje naar de huishoudbeurs had gepland, maar ben er wel blij om. Nu kan ik morgen beginnen! Ben best benieuwd naar de (eventuele) bijwerkingen..
Wens iedereen veel succes met het wachten en idd leuk dat we tegelijk lopen!
liefs!

Terug
Bovenaan