Voor het eerst Clomid

Hey dames, 
vandaag werd ik ineens misselijk, dit trok op een gegeven moment weg. Morgen de laatste clomid kuur. 5 maart moet ik naar voor de test. 
Gisteren ook geklust, achteraf gezien dacht ik ineens oeps mocht niet zonder bescherming. maar vandaag kwam ongesteldheid nog iets doorzetten.
Ben erg benieuwd dames!
Liefs Deborah

Hier ook vandaag de laatste pil Clomid en dan afwachten! Ik heb gelukkig totaal geen last van bijwerkingen! Hoe gaat het met de rest die al met d Clonid begonnen is?
16 maart mag ik gaan bloedprikken en verder geen controle.... Dus afwachten maar!
Had je niet onbeschermd mogen klussen dan?....... Oeps...... Ik verwacht mijn ei ergens volgende week, hoop ik? Ik hoop zó dat de Clomid aanslaat en er eindelijk een ei gaat groeien!

Vandaag moet ik de 3e pil van Clomid nemen en tot nu toe ook helemaal geen last van bijwerkingen..
Ik moet 15 maart bloed prikken. De dagen kunnen niet snel genoeg gaan voor mij!
S-V, hoe kan het dat jij vandaag al de laatste pil inneemt maar een dag later dan mij moet bloed prikken? Ik dacht dat ze dat op de 21e altijd laten doen? Of mis ik iets? 
Liefs! 

Ik wens jullie allen succes en alvast veel klusplezier??. Ik heb mijn vruchtbare periode gehad en zal nu denk ik moeten wachten tot midden of eind volgende week. 

Goedemiddag,
Ik heb zondag mijn laatste pil ingenomen, vandaag voor echo geweest zit nu op dag 9 en er was al een eiblaasje te zien van 15 mm en nog een paar kleinere. Vrijdag moet ik weer terug, hopelijk is er dan 1 blaasje gegroeit. We mogen nu alvast invergelijking met vorige keer wel al gaan klussen, aangezien we de vorige keer te laat groen licht kregen. We gaan er maar weer voor duimen. De gynaecoloog gaf ook aan als het er vrijdag goed uit ziet dan ik dan een week er na of zo ook bloed moet laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Als die uitslag ook goed is dan mogen we een half jaar het proberen zonder echo's tussendoor. Is ook wel lekker dan hoef ik niet steeds smoesjes te verzinnen op mijn werk, maar ik hoop natuurlijk dat het snel raak is ?
Succes volgende week Stefanie hoop heel erg voor je dat het raak is! We horen er wel van!
Ben ook benieuwd naar de uitslagen van jullie bloedtesten, hopelijk goed nieuws, veel klusplezier iedereen!!
Groetjes Sara

Hoi meiden,
Wat spannend voor iedereen die aan het afwachten is en gelukkig ook verhalen dat de Chlomid goed zijn werk doet. Een eiblaasje van 15mm op dag 9 is een heel goed teken toch?
Ik ben vorige week op dag 12 geweest en toen was het eiblaasje pas 10mm, morgen moet ik weer terug voor een echo om te kijken of dit blaasje verder gegroeid is.
Veel succes allemaal!
Groetjes, Rosie

Hallo meiden,
Ook wij zijn al ruim een jaar bezig. Ik heb pcos en heb afgelopen maand voor de tweede keer clomid gebruikt, en zit tot 6 maart op het wacht bankje. Wachten duurt lang haha.
Hopelijk hebben we snel allemaal een positieve test in handen.

Terug
Bovenaan