Voor het eerst Clomid

Ik moet bloed prikken 3 weken na de eerste pil Clomid, dus 3 weken vanaf afgelopen vrijdag is de 16e.... Misschien dat dat ook weer bij elke gynaecoloog/elk ziekenhuis anders is........

Dat klinkt goed, dat eiblaasje! Hopelijk groeit het de komende dagen verder en heb je gauw resultaat!

Spannend, op het wachtbankje! 6 maart is al bijna ?

Goedemorgen meiden,
Goed nieuws hier, er was één dominant eiblaasje te zien van 20mm. Dit is de eerste ronde met 50mg en als ik niet zwanger word mag ik het komende half jaar doorgaan met deze dosis zonder echo's of andere onderzoeken. Mocht het binnen het half jaar niet gelukt zijn zien we wel weer verder, maar ik ben positief en hoop natuurlijk dat het lukt zo!
Hoe is het met jullie?
Groetjes!

Hoi! Wat fijn Rosie dat je zo goed reageert! Hier nog wachten...scheelt dat ik afleiding heb...maar toch spookt het wel door mijn hoofd. Hopelijk krijgen we gauw postitieve berichten! En anders blijven we elkaar gewoon steunen!

Hoi Stefanie,
Wachten duurt lang he, nog een paar dagen, ik zal voor je duimen! Heb jij met de Chlomid eigenlijk altijd een even lange cyclus of wisselt dat ondanks de medicijnen nog steeds? Zit jij ook op 50mg trouwens?

Hoi! Hij wisselt iets maar mag niet boven 35 dagen en dat is nog niet gebeurd. Ja 1 x 36 dagen. Verder tussen de 30 en 34 in meestal. Ja ik slik ook 50mg. Deze ronde voor de 9de x geslikt. We hopen natuurlijk dat het de laatste keer was maar anders mag ik hem nog 2 x slikken.

Wat fijn Rosiee! Weet je in ieder geval dat het aan slaat! Ik wacht nu op mijn vruchtbare periode.
Hoe werd er trouwens bij jullie pcos geconstateerd? Door bloed prikken of echo? Bij mij konden ze dat niet uit mn bloed halen (2x bloed geprikt zelfs), was alleen op de echo’s te zien...

Terug
Bovenaan