Hi Dames,
Na lang twijfelen om hier toch iets te delen, ben ik overstag gegaan. Ik merk namelijk dat ik het prettig vind om jullie ervaringen te lezen, tips en tricks uit te wisselen, tegenvallers en succesmomenten te kunnen delen.
Hier nu vanaf begin 2017 bezig met het "bouwen"van een baby. Eerst werd ik nog wel ongesteld maar na 6 maanden niet meer. Ik dacht YES bingo, maar helaas was de uitslag PCOS.
Ik zit nu in ronde 4 van Clomid 50mg en deed hier eerst heel makkelijk over, ging alleen naar het ziekenhuis en was open tegen vrienden en familie over de situatie... maar ik merk dat ik nu na 4 maanden Clomid gebruik en ruim een jaar verder toch wat last krijg van de "mentale" strubbelingen. Wachten duurt super lang, zowel het wachten op de "klus week"als het wachten op je "maandelijkse feest"of nog beter een positieve test.
Daarnaast vind ik het lastig om een goede balans te vinden tussen er (bijna) niet mee bezig zijn, af en toe een wijntje drinken, niet te veel op mijn eten letten ect én je focussen op je doel.... een BABY!
Hoe gaan jullie om met deze twee bovenstaande dingen? Ik stond er tot voorkort nog zeer positief in, maar vind het nu een beetje lastig worden. Ik verneem graag jullie ervaringen!