Voor het eerst Clomid

Hi!! Ja ik heb wel vaker krampjes inderdaad. Vreetbuien heb ik niet echt. Al mag ik wel graag wat eten haha. Pijnlijke tepels herken ik iets maar zoals je zegt...kan allebeide kanten opgaan. Wel aangezien ik meestal paar dagen later ongie wordt wil ik proberen te wachten (tenzij de kraan opengaat) tot eind aankomende week. En jij? Wanneer is jouw nod? Weet je dat?

Hoi hoi hieronder mijn verhaal....
Ik ben al ruim een jaar bezig om zwanger te worden. Een paar maand geleden is bij mij PCOS geconstateerd, een flinke tegenvaller wel...Maar toch zo positief mogelijk proberen te blijven met elkaar .Na een ronde Provera en Clomid 50mg. Test na de samenleving gedaan, dan testen ze het slijm of het de spermacellen laat leven, deze test was negatief, ph waarde was te hoog, ik kon wel janken, gaat er dan niks goed bij mij???????Ik had nu al een week hele zere borsten en hoofdpijn, moe en vlagen van misselijkheid, zou het dan toch.....En ja hoor, op 1 maart een positieve test!!!!! Ik kon het niet geloven en eigenlijk nu nog niet... Vanmiddag nog een keer getest en nog steeds positief!Gisteravond werd ik opeens heel erg misselijk en ontzettende hoofdpijn, ik lag om 20:45u al in bed, ook vreselijk moe. Oh ja en ik kan al janken bij een grappig/schattig filmpje, hormonen.....Maar ik klaag niet, ik ben zwanger!!!
Volgende week heb ik nog wel een afspraak staan bij mijn gynaecoloog , tot dan blijft het nog onwerkelijk.
Hopelijk blijft het goed gaan!Wel ben ik heel bang dat het mis gaat, ik probeer daar niet teveel aan te denken.
Heel veel succes voor jou!!

He meiden!
Het gaat nu echt opschieten Stefanie, Spannend!!
Goed nieuws Rosie, een eiblaasje van 20! Kan je er tegenaan ?
Welkom 10065337, ik moet zeggen dat ik er ook heel vaak mee bezig ben, is wel lastig om er niet aan te denken, maar ja het is natuurlijk ook niet gek als je er zo mee bezig bent als ons.
Anouk is idd echt spannend he, maar het is al weer weekend dus nog maar een weekje en dan weet je meer, succes met wachten!
Wendy jij ook welkom! Wat een top nieuws zeg, gefeliciteerd! 
Bij mij is pcos vast gesteld door een echo, de gynaecoloog zei het gelijk bij de eerste echo maar ik dacht het zelf al dus voor mij was het geen schok maar alleen een bevestiging.
Gister ben ik weer voor een echo geweest op dag 12 en er waren 3 grote eiblaasjes te zien, 1 van 20, 1 van 18 en nog 1 die iets kleiner was. Omdat ik al niet meer zo jong ben (34 jaar) verwacht de gynaecoloog niet dat er meerdere eiblaasjes gaan springen en bevrucht zullen worden dus wij mochten nu dit keer toch gelukkig aan decslag gaan. Aanstaande donderdag bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, en dan de maandag er na een bel afspraak voor de uitslag. Nu deckomende dagen nog ff aan de slag.
Hoe oud zijn jullie eigelijk allemaal?
Fijn weekend verder!
Liefs Sara

Hey sara wat een goed nieuws!
Ik ben 24 jaar, heb 7 jaar een relatie met mijn huidige partner. 
Op de endo site zag ik de symptomen van pcos en was het voor mij ook overduidelijk gyn gaf hier een bevestiging van. 
Gr Deborah

Goedemorgen allemaal,
Stefanie: Ik zou volgende week vrijdag ongesteld moet worden denk ik. Mijn cyclus is ook onregelmatig dus kan ook eerder zijn. En jij?
Van harte gefeliciteerd Wendy!! 
Goed nieuws Sara! Zou het wel kunnen dan ze alle 3 gaan springen? Spannend hoor! Ik ben 28 jaar :).
Fijn weekend allemaal. Liefs Anouk

Hi allemaal!
zal weer eens wat van me laten horen :)
welkom Wendy en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat moet dat een prachtig moment zijn als je erachter komt.
bij mij is ook pcos geconstateerd. Ik heb provera gehad en ben afgelopen week ongesteld geweest (niet heel erg ongesteld overigens). Ik ben op dag 2 bloed gaan prikken op de hormonen. Aankomende vrijdag de uitslag. Spannend!! 
Dan horen we wat het komende proces gaat zijn. Waarschijnlijk clomid. 

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan