Hoi dames,
het is even geleden, maar gister bij het ziekenhuis geweest op dag 13 en er zijn 2 mooie eitjes te zien (1 van 15 en 1 van 17) wel deze ronde 50% kans op een tweeling. Mjaa die heb ik elke ronde aangezien het in de familie zit ? Haha.
Wel nu jammer genoeg ziek op de bank door de griep. Maar dat laat me niet tegen houden.
Vandaag starten met de ovu testen dagelijks en afwachten op een positive en dan mogen we voor ronde 2 met iui starten. Al zou dat denk ik vrijdag zijn (dag 17). Nogal een hele regelmatige cyclus gelukkig maar.
Wel goed nieuws mijn zusje krijgt een dochtertje!! Erg leuk stiekem wilde ze dit ook graag Hihi.
Verder voor de dames die er teveel mee bezig zijn, soms kan het niet anders. Bij mij bijna niet namelijk aangezien ik vanaf dag 1 alles uitgestippeld wordt wat er moet gebeuren. Maar ik laat zeer zeker niet mijn leven beïnvloeden, als k een drankje wil doen dan doe ik dat een feestje op zijn tijd is namelijk wel fijn. Al deed k het eerste 1,5 jaar ook erg opletten met eten en drinken hoor. Maar daarna had k zoiets van ik moet wel blijven leven!! Werd er gek van.
Nu hopen dat deze ronde wel positief uitslaat!!
liefs, mandy