Voor het eerst Clomid

Hi,
Weer even geleden dat ik gereageerd heb op dit forum. Gisteren weer naar de gynaecoloog geweest. Na de provera ongesteld geworden en op dag 2 van menstruatie bloed wezen prikken op hormonen. Gisteren vertelde de gynaecoloog dat alles er normaal uitziet. LH is ietsje hoger dan FSH wat weer te rijmen is met pcos. Ook op de inwendige echo was te zien dat ik ongeveer 15 eiblaasjes heb op beide eierstokken. Balen!!!!
Ik moet maandag en donderdag terugkomen voor een inwendige echo om te kijken of er eitjes gegroeid zijn. Gisteren gebeurde er nog niets. Wel zag ze baarmoederslivlies, wat KAN duiden op een eisprong. Hoeft natuurlijk niet.
Maandag mag ik ook weer provera halen (wanneer nodig) en clomid 50mg. Ben zo benieuwd of het wat gaat doen. Wordt mijn eerste ronde. 
Hoe gaat het met jullie? Hoeveel rondes ben je bezig met clomid? 

Hey meiden! 
Ik zit nog te wachten op m'n tweede echo voor m'n eitjes na te kijken. 
Ik merk dat ik aan een borst jeuk heb en gisteren ineens ook gebonk in m'n borst. 
Het zal wel goed wezen. Ik merk wel dat ik het lastig vind hoor steeds het wachten. 

Gr Deborah

Goedemorgen meiden,
Ik zal eens in de gaten houden wat mijn lichaam doet met de clomid 100 mg. Ik weet van de laatste paar keren dat ik behalve vruchtbaar slijm niks heb opgemerkt. Wel na mijn vruchtbare periode toen had ik constant pijnlijke tepels (ik denk wel 7 dagen) en af en toe krampen maar dat waren denk de voortekenen voor de menstruatie. 
Vorige cyclus had ik op zaterdag ook vruchtbaar slijm en toen moest ik die maandag voor de echo en toen gaf de gyn aan dat me eitje waarschijnlijk die dinsdag zou gaan springen. 
Wat was ook alweer de reden dat jullie geen echo's deden in het zh?
Balen kaatje dat je zoveel eitjes had zitten. En spannend dat je misschien wel of niet mag starten met de clomid. Succes morgen!!
Ik zit nu in me 3de ronde met clomid. De 50 mg sloeg niet aan. De 2de ronde 100 mg sloeg wel aan maar niet zwanger van geraakt en nu de 3de ronde. Ik zit vandaag op 2  dag van het slikken van de clomid. 
Spannend Deborah wanneer is je 2de echo? Ik snap dat je het lastig vind om te wachte, je bent er toch elke dag mee bezig. Succes in ieder geval.
Liefs Anouk

Hey Anouk, 
Ik moet morgen weer terug naar het ziekenhuis, al voelt het zelf of ik mijn eisprong al gehad heb. 
gr Deborah

Hi allemaal,
Dank Anouk! Ik weet niet wat zeg maar veel of een lichte vorm is van pcos. Ik weet alleen dat vanaf 12 eiblaasjes pcos is. Weten jullie dit?
Ik vind het zo spannend allemaal. Morgen gaan ze checken of er toch uit zichzelf een eitje op springen staat, dat zou mooi zijn! Donderdag ook nog een keer en anders provera slikken om menstruatie op te wekken en dan starten met clomid..
spannend voor je Anouk. Het is al een goed teken dat je in ieder geval een eisprong krijgt van de 100mg. 
Ook voor jou spannend Deborah. Misschien kunnen ze je morgen meer vertellen ;-) 

Hey meiden,
Ik ben niet bekend met clomid maar ik ga wel beginnen aan;
Ovaleap en ovitrelle en dan de utrogestan 
Ik heb 2 weken geleden miskraam gehad bij de 5 weken. Wij waren al 18 mnd bezig dus heel gelukkig maar helaas mocht het niet zo zijn.nu deze maand afwachten wat het gaat doen binnen 4 a 6 weken zou je menstruatie moeten krijgen. En als dat begint moet ik gelijk bellen en dan gaan we gelijk beginnen met IUI traject.krijg volgende week donderdag de prikinstructies en de medicijnen heb ik al in huis vind het wel erg spannend.  Bij mij en mijn man is alles goed en ik heb ook gewoon eisprong dus waarom het nou zolang moet duuren ?
Ken jullie deze medicatie?

Liefs x

Haai dames,
-kaatje volgens mij is er niet echt een verschil tussen een lichte of een zware vorm. Heeft indd alleen puur met de eitjes te maken. K zat namelijk voor dat het bij mij gevonden werd. Ook aardig ‘vol’ en is er gezegd dat ik alleen nog maar zwanger kan raken met ‘hulp’ (hormonen) maar nooit meer op de natuurlijke manier. Ach so be it dan he :p
-beertje, ik heb geen idee van je medicatie, het traject wel van iui, zit ik nu zelf ook in (ronde 2).
ik moet vandaag weer naar het ziekenhuis ivm dat mijn eisprong uitblijft. Nog geen positieve ovutest. Vandaag een echo en bloedprikken. Word er ondertussen wel een beetje soort van geïrriteerd door dat er telkens weer wat fout gaat, als er voor het andere een oplossing is. 
Liefs, 
mandy 

Hey meiden,

Ik ben net bij de arts geweest, had 1 eitje van 9.2 mm op dag 20.
Dus gaan nu weer menstruatie opwekken en dan clomid ophogen naar 100 mg.

Gr deborah

Terug
Bovenaan