Voor het eerst Clomid

Haaai,
nou maandag weer een echo gehad, blijkt dat ze zijn verdwenen dus een eisprong heb gehad.... alleen me ovutesten werden niet positief.. erg vreemd allemaal. Maar het is niet voor niks geweest we hebben zelf even hard ons best gedaan ?
Toen k aan de clomid begon ben k de eerste 2x geweest voor een echo daarna op eigen houtje gedaan.. want als je geen eisprong heb wordt je ook niet ongesteld. Dus zolang k gewoon netjes ongi werd was er niks aan de hand.
maarja wij moeten weer wachten nog zo’n 1,5 week denk k en dan weten we of we weer een nieuwe ronde moeten starten. 
Liefs, 
mandy

Spannend Mandy! Ik doe met je mee.. ik weet niet zo goed wanneer ik zou moeten testen, maar adhv mijn ovulatie zal ik rond de 26e mijn nod moeten hebben.
Ik heb gisteren aan het einde van de dag nog een beetje vruchtbare slijm gehad. Ik stond er versteld van, want dit had ik nog nooit eerder gehad! Leek alsof mn lichaam tegen me zei van ‘wil je slijm? Hier heb je je slijm!’ Haha, omdat ik me er best zorgen over maakte.
Wij krijgen ook geen echo’s, moet nu alleen maandag, dag 25 (ipv morgen) bloed prikken en that’s it!
Succes iedereen
Liefs

Hee!
@Mandy hopen dat het gelukt mag zijn! Fingers crossed!!
@RMPR succes met bloedprikken!
Ik slik vanavond mijn laatste/ 5de pilletje. En dan maar weer ons best proberen te doen :)

Spannend Mandy! Afwachten maar!
Ik heb, in overleg met het zh, vandaag bloed laten prikken. Op dag 22 dus. Ben benieuwd of er een ei is geweest! Wij hebben in ieder geval ook goed ons best gedaan, dus als er een ei is geweest hebben we wel alles gedaan wat we konden doen ? Over ongeveer een weekje, maximaal 2 weken zou ik ongesteld moeten worden.
Succes Stefanie!

Hey dames,
Wat een hoop verhalen om terug te lezen! Ik ga voor jullie duimen?
Ik ben ondertussen alweer begonnen met de promelut, ik merk dat ik wel erg neerslachtig ben op het moment. ?
Liefs deborah

Hoi hoi! Nou hier komt DE periode er weer aan. Manlief maar even inlichten en hopen dat we hem weer kunnen benutten. Mocht niet willen dan heb ik nog clomid voor 1 cycli en moeten we daarna op gesprek voor evaluatie.
Pff....ergens ben ik er bang voor wat er dan zal gebeuren. Wie weet is het niet nodig en is het binnen nu en 2 mnd raak..maar toch..
Deborah; sorry maar wat is promelut ook weer?
SV ik duim voor jou! 

Hallo meiden,

Spannend Mandy!! En ook voor jou SV. Ik zal voor jullie beide duimen ;).
Ik heb gisteren me laatste 2 tabletten moeten slikken. Ook onze vruchtbare periode komt er weer aan dus hopelijk deze keer raak. Ik ga proberen deze maand niet al te testen op de dag dat ik ongesteld moet worden maar misschien maar gewoon afwachten en zien wat er gebeurd.
Weet iemand toevallig of je elke maandag op ongeveer dezelfde dag een eisprong hebt. Ik had hem vorige maand namelijk rond dag 16 alleen nu weet ik het niet omdat ik geen echo's meer heb.
Ik snap best dat je er druk om maakt Stefanie. Het is natuurlijk ook een spannende tijd. Hebben jullie in het zh er al over gesproken wat de eventuele volgende stappen zullen zijn?
Liefs Anouk

Terug
Bovenaan