Voor het eerst Clomid

Hallo dames,
Ook voor mij even geleden dat ik heb gereageerd. Ik heb volgens de ovulatietest gisteren/vandaag mijn ovulatie (dag 17 en 18), alleen heb ik geen vruchtbaar slijm merk ik.. Ik heb wel erg steken links en rechts al 2 dagen en ook bars-ten-de koppijn! Alleen ik ben bang dat er nu geen innesteling plaats kan vinden omdat mijn slijm niet goed is. Ik ben bang dat ik een te dunne baarmoederhalsslijmvlies heb.
Meer dames die hier ervaring mee hebben??
liefs

Oh ik heb niet alle berichten goed gelezen.. ik lees bij Amber dat jij dit bevestigd hebt gekregen van de gynaecologe ..

He Meiden,
@Amber vervelend dat uit onderzoeken is gebleken dat je baarmoederslijm te dun is maar aan de andere kant ook fijn om te weten dat hier nu rekening mee gehouden kan worden. Wat doet tamoxifen anders dan clomid?
@Stefanie ik snap je heel goed, ik vind het ook wel erg lastig het verplicht vrijen, zeker na een paar keer, wij zijn ook helemaal niet gewend om het zo vaak te doen. Hopelijk is het deze ronde raak voor je!
@Anouk, ik merk eigenlijk nog niets van de vele aanpassingen die ik gedaan heb met mijn voeding, maar ja ik probeer aan de eene kant met voedig mijn hormonen in balans te krijgen maar aan de andere kant slik ik nu ook clomid dus dus ook weer hormonen. Ik kan hierdoor dus eigenlijk ook nog niets verwachten. Balen trouwens dat jij ook weer ongesteld bent geworden. En ja het wachten, ik wordt er soms ook gek van!
@SV ik merk net als jou ook erg weinig of ik nou wel of niet een eisprong heb gehad, heb alleen slijm maar dit duurt bij mij wel lang 1 a 1,5 week dus heb eigenlijk totaal geen idee wanneer ik een eisprong heb gehad.
@Kaatje, hoe was het bij de echo, ik ben nu met ronde 2 bezig.
@Debora dat is balen zeg! Wanneer mag je beginnen met de medicijnen voor het opwekken van de menstruatie?
@Beertje wat ontzettend naar dat je een miskraam hebt gehad en zeker nadat je al zo lang bezig zijn. Ik weet hoe het voelt helaas, ik heb afgelopen november een miskraam gehad. Wat bij mij hielp is kijken naar de toekomst en proberen niet te veel terug te kijken naar wat er gebeurd is. Hopelijk dat de behandeling goed aanslaat, ik heb overigens hier geen ervaring mee.
@mandy ik snap heel goed dat je ondertussen geïrriteerd door raakt, ik heb precies het zelfde, bij mij is er ook elke keer iets. Vandaag uitslag gehad van bloedonderzoek en ze kunnen niet zeggen of ik wel of geen eisprong heb gehad ? Het kan dus zijn dat ik pas later een eisprong heb gehad of helemaal niet. Hier wordt je toch gek van, nu dus weer afwachten of ik wel of niet ongesteld wordt?! Hoe is het vandaag bij jou geweest?
Gr Sara

RMPR, ik gebruik geen ovulatietesten dus weet niet wanneer ik mijn eisprong heb. Overweeg trouwens wel om dit in de volgende ronde te gaan doen.
Sara

Wat jammer Deborah. Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

Wat naar Beertje, hopelijk ook voor jullie snel goed nieuws!

Ik weet niet waarom wij geen echo's krijgen.... Geen idee! Vrijdag ga ik bloed laten prikken, dus ben heel benieuwd wat daar uit komt. Wij gebruiken deze ronde ook nog geen ovulatietesten, maar als er een volgende ronde komt, dan gaan we wel ovulatietesten gebruiken.

Hier sinds vandaag wat gevoelige borsten, alsof er een schijf in zit. Verder heel weinig witte afscheiding, maar zeker niet rekbaar.  Ruim een week na het glibberige gevoel en de bruine afscheiding nu. Wie weet was er juist wel een vroeg ei op dag 13, 14, dat zou natuurlijk ook kunnen. Ben benieuwd.... We hopen maar dat het aanslaat! Ik zit nu op dag 20.

Balen Deborah, hoop op goed nieuws de volgende ronde. 
Vandaag echo gehad.. helaas geen eisprong op komst. Donderdag nog eens een echo. Wanneer daar niets te zien is mag ik starten met provera en daarna clomid. 

Hoi!
@ Saravw...
ja dat 'verplichte' vrijen is minder al moet ik zeggen dat we er best goed mee omgaan. Vorige ronde hebben we het goed gedaan, niet gelukt maar oke. We doen wel echt ons best. Wij zijn ook geen mensen die het super vaak doen. Soms gebeurd het vaker, soms weer stukken minder. Komt gewoon door omstandigheden. Bij jullie ook zo? Hebben wel intimiteit; knuffelen regelmatig en geven elkaar ook best vaak een kus. Dat vind ik ook al heel belangrijk. 
@Kaatje ik hoop dat er donderdag meer te zien is!
Ik moet nog 2 x Clomid slikken en dan maar weer vanaf ca dag 12 om de dag / om de 2 dagen. Meestal hebben wij daarvoor en erna minder seks (wel intimiteit). Ik had vorige keer wel een leuk setje en dat was zeer geslaagd hihi. HIj vond het super ;-)

Terug
Bovenaan