Voor het eerst Clomid

Jeetje meiden, wat spannend allemaal! Ik hoop echt dat er goed nieuws is voor jullie.
Vanavond heb ik voor het eerst Clomid geslikt. Ik was vandaag weer in het ziekenhuis. Er was geen activiteit te zien in mijn eierstokken helaas. Ik mocht meteen beginnen met Clomid, hoefde niet eerst een ontrekkingsbloeoding op te wekken met Provera. Volgende week vrijdag weer terug om te kijken of het wat doet. Ik hoop het zo.
Vandaag ook zaaduitslag gekregen van mijn vriend. Die was optimaal, gelukkig maar! 

Hoi meiden,
Weer even een berichtje van mij.
Ik zit net als mandy, SV en RMPR en het wacht bankje om hopelijk niet ongesteld te worden. Ook al verwacht ik het wel omdat ze in het bloedonderzoek geen duidelijke eisprong hebben kunnen zien, maar ja je blijft toch een beetje hopen dat de eisprong dan later is geweest. Wanneer ik dus precies ongesteld zou moeten worden weet ik niet. Mocht ik volgend weekend nog niet ongesteld zijn dan ga ik testen dus afwachten....
@ stefanie wij vrijen ook niet zo vaak omdat we in een verbouwing zitten en hierdoor 's avonds gewoon erg moe zijn, als we ons kussen raken vallen we gelijk in slaap. En ook wel omdat je in je vruchtbare week het al zo vaak doet, vind ik het zelf ook wel fijn om ff een tijdje niets te doen anders gaat voor mij persoonlijk de lol er wel van af ?
@ Anouk, ik denk dat je eisprong wel per cyclus kan verspringen met een paar dagen maa het kan natuurlijk ook dat het bij jou altijd op dag 16 is. Lastig te zeggen is bij iedereen natuurlijk ook weer anders. Gewoon om de dag proberen te vrijen in die tijd dan maakt het niet uit op welke dag je eisprong precies is.
@ Mandy, SV en RMPR jullie ook veel succes met wachten, hopelijk hebben we alle drie goed nieuws over 1,5 week!
Succes verder ook voor alle meiden waarbij hun vruchtbare periode aanbreekt!
Liefs Sara

Goedemorgen allemaal,
Ik wilde trouwens nog vertellen dat een vriendin van mij 6 jaar lang heeft geprobeerd om zwanger te zijn. Alle behandelingen die ze heeft kunnen doen heeft ze gedaan maar geen zwangerschap tot resultaat. Toen de laatste behandeling ook niet was aangeslagen, kwamen ze via via bij Condensyl. Dit is een voedingssupplement voor mannen en daarbij wordt de sperma niet meer of sneller maar wel sterker in overleven. 
Zij was dus opeens binnen 2 maanden zwanger op natuurlijke manier! Een vriendin van haar ook langere tijd bezig en geen resultaat totdat ook haar vriend het ging slikken ook binnen 2 maanden zwanger. Het kan pure toeval zijn natuurlijk maar niet geschoten is altijd mis..aangezien het alleen voedingssupplementen zijn en verder dus geen kwaad kan.
Ik dacht wil dit toch met jullie delen, wellicht helpt het. Doe je er niks mee ook goed :)
Fijne weekend. Liefs Anouk

@debbjee Oh jaa...ik slikte daar provera voor. Vandaar mijn verwarring.
@kaatjev wat fijn dat de uitslag van je vriend goed was! Heerlijk nieuws is dat he! Succes met je echo! 
@SaraVW ja dat kan ik me wel voorstellen. Dat is hier ook wel zo. En sws is het bij ons nogal eens verschillend doordat we verschillende werktijden hebben en soms ook gewoon moe of effies geen zin haha. Al moet ik wel zeggen dat ik nu wel weer zin aan maken ben haha. Duim voor je!
@Anouk, thanks for the tip! Super lief dat je hem deelt! 

Hey Stefanie,
We waren behoorlijk opgelucht ja! Dat maakt alles toch een beetje makkelijker. Nu ben ik zo benieuwd wat de Clomid 50 Mg gaat doen. 
Weet iemand na hoeveel dagen het iets gaat doen? 
Zo te lezen zitten er een hoop op het wachtbankje... ik zit over een tijdje ook op dat wachtbankje. Spannend! 
Hoe lang zijn jullie al bezig met Clomid en hoeveel mg neem je? 

Yes! Hier een feeststemming! Vanmiddag met de polikliniek gebeld en de bloedwaarden zijn heel mooi, er is met zekerheid een goede eisprong geweest. Nu dus echt afwachten!!! We weten natuurlijk niet wanneer, dus we wachten maar af! Sinds vandaag wel bruinverlies.... Maar dat hoeft nog niets te betekenen, dus ik hou me rustig en ik zie het wel. In ieder geval heel blij dat 50 mg dus goed aanslaat!!! En heeeel misschien waag ik zondag wel een testje, op dag 26, als het bruinverlies zo blijft of afneemt. Maar ergens wil ik ook graag langer afwachten....
Wat betreft het klussen: herkenbaar hoor.... We zijn geen konijnen! :p. Soms wat weet zin dan de andere keer en zeker in de vruchtbare week gaan we er extra voor! Maar hier vanaf dinsdag nu ook nog niet geklust maar als een blok in slaap gevallen (hier ook aan het verbouwen, in de tuin). Wij vinden het op deze manier ook helemaal prima en hebben zeker geen behoefte om elke dag te klussen hoor.
We houden elkaar op de hoogte! ?

Hee KaatjeV,
Het ligt helemaal aan je lichaam hoe je op de 50mg reageert. Sommigen reageren helemaal niet. Ik reageer gelukkig goed. Heb de mazzel dat ik 9 van de 10 x mijn eisprong voel. Dan heb ik een tijdje pijn in mijn zij en/of mijn onderrug. 
Ja er zitten er heel wat op het wachtbankje. Wij binnenkort ook weer.
Ik heb het net weer voor de 10de keer geslikt. Ik heb nu nog liggen voor 1 x en als het niet wil lukken (ik ga zo hard duimen voor mezelf(ook voor jullie hoor)) dan moeten we dan weer naar de kliniek voor een evaluatiegesprek.

@S-V wat een goed nieuws zeg! Dan gebeurd het goede in je lichaam, fijn!! Hopelijk heb je zondag goed nieuws!! 
@stefanie, ja binnenkort zitten wij ook op dat bankje. Komt goed hoor met ons. We hebben gewoon even hulp nodig. Fijn dat de 50 Mg zijn werk doet. Kunnen ze vertellen wat de reden kan zijn dat het nog niet gelukt is? 

Terug
Bovenaan