Voor het eerst Clomid

@KaatjeV; ik heb geen idee of ze dat kunnen achterhalen. Kunnen uiteraard redenen voor zijn als bijv. te dun bms, of geen goede milieu bij mijn baarmoedermond (wellicht worden zaadjes tegengehouden). Want of dat allemaal goed is weet ik eigenlijk niet...

@stefanie: Ja, helaas zijn er een meerdere redenen waarom het niet goed kan doorzetten. 
Ik vind het ook spannend of we nog een lange weg te gaan hebben of dat we heel snel goed nieuws krijgen. Mijn vriend daarentegen is er echt van overtuigd dat ik snel zwanger ben. Gelukkig heb ik ook best veel verhalen gehoord dat mensen met clomid meteen zwanger zijn of binnen 3 maanden zeg maar. Dus we geven de hoop niet op! 

Hoi allemaal,
Ik lees graag met jullie mee! Helaas ook deze week te horen gekregen dat ik PCOS heb. Al 5 maanden niet ongesteld geweest (na stoppen pil).
Wel meteen dezelfde dag met Clomid 50mg gestart, morgen laatste dag en dan dinsdag echo.
Over 1,5 week krijgen we de uitslag van mijn vriends zaad en mijn uitstrijkje.
Ik vind het best spannend allemaal, maar wel heel fijn om jullie ervaringen te lezen!! 

Hi LoesjeD,
leuk dat je mee komt lezen en schrijven. Wat rot dat je ook pcos hebt. Je mocht wel snel beginnen met clomid zeg! Ik moest eerst allerlei onderzoeken doen en een ontrekkingsbloeding opwekken voordat ik überhaupt mocht starten met clomid.
heel veel succes dinsdag bij de echo. Ik hoop voor je dat het al werkt?

Kom er gezellig bij Loesje ?
Ten eerste erg vervelend dat dit bij jou ook is. Welkom bij de club. Maar indd net wat kaatje zegt, erg snel aan de clomid. Wel het een en ander laten onderzoeken al? 
Verder voor de dames die gezellig bij mij op de wachtbank zitten. Duimen worden gedraaid. Al heeft mijn vriend een goed gevoel, voor het eerst in 2 jaar. Ik ben wat minder positief. 
Anouk, over je eisprong dit is altijd 2 weken voor je menstruatie. Dus het kan per dag verschillen( ma-zo). Het kan wel zijn dat je altijd op dag 16/17/18 van je cyclus een eisprong heb. Als je gewoon geregeld ongi wordt is het heel makkelijk uit te reken. 
Veel liefs,
mandy 

Nou meiden, vannacht met plassen heel helder rood met afvegen! Ik schrok er van, vermoedelijk was mijn ei namelijk pas afgelopen weekend! En dus of een week te vroeg ongesteld, of een innesteling (een week na mijn vermoedelijke ei nu dus), of een doorbraakbloeding.... het kan alle kanten op. Vandaag alleen bruine afscheiding te zien, geen helder rood. Ik heb ook niks van krampjes of iets, was echt heel verbaasd over het bloed! Spannend....
Hoe is het met de anderen op het wachtbankje?

Dankjewel KaatjeV en Gebruiker10063814! :)
Zo te lezen zit je in hetzelfde schuitje Kaatje, zeker de hoop niet opgeven! Fijn dat je vriend positief is.

Ik ben inderdaad snel aan de Clomid. Ze hebben wel mijn bloed gecheckt, daar was niks geks op te zien. Hormoonwaardes waren allemaal normaal. Ze hebben wel tijdens de echo afgelopen dinsdag een uitstrijkje genomen, daar krijg ik volgende week de uitslag van. Gyn. kon aan de hand van de echo zien dat ik op dag 3 zat (zonder ooit ongesteld te zijn geweest). Ze had het er over dat soms iets moeten verwijderen voor je aan de Clomid begint, maar dat was bij mij niet nodig. Ik weet eigenlijk niet wat ze daar mee bedoelde...
@S-V kan me voorstellen dat je schrok! Kan inderdaad alle kanten op, spannend!

@LoesjeD welkom! Leuk dat je meekletst. Hopen dat je uitstrijkje goed is! Dat heb ik niet eens gehad.
Ik zit vandaag op dag 10 dus hopen weer te kunnen gaan klussen met manlief om weer te proberen.

Terug
Bovenaan