Hallo dames!
@Anouk; Bedankt voor de tip! Mocht het deze ronde niet gelukt zijn, dan kijk ik of we de supplementen aanschaffen!
@Loesje; Welkom! Wat fijn dat je direct kan beginnen, dat scheelt paar dagen wachten..
@Sara; Ahhh jammer! Ben ook wel benieuwd wat de gyn gaat zeggen.. Veel succes alvast!
@S-V; Op dag 25 je menstruatie kan idd, maar aangezien je je ei pas op 18/19 hebt gehad, betwijfel ik het.. Maar elk lichaam is natuurlijk anders!
@Kaatje; Ik zou ook ff door blijven testen. Zelf vond ik het ook lastig, maar op een gegeven moment zag ik een duidelijk patroon!
Ik zit vandaag op dag 25 en nog niks te bekennen, mijn ei was op dag 17/18. Heb zelf geen ‘aparte’ afscheiding, tenminste niet anders dan normaal. Alleen op dag 19 vruchtbaar slijm. Verder ben ik het wachten bijna zat. Vanochtend bloed wezen prikken (progesteron) en krijg ik woensdag de uitslag van. Ik denk dat ik volgende week ga testen, als er in de tussentijd niks gebeurt.
Ik ben het hele weekend enorm humeurig geweest, herkende mezelf niet. Zelfs mn man zei dat hij me nog nooit zo heeft gezien! Daarnaast vage rugklachten, val ik heel snel in een diepe slaap (terwijl ik een lichte slaper ben) en af en toe steken onder in mn buik. Ik zoek er zelf niet te veel achter omdat ik niet teleurgesteld wil worden. Hebben jullie dat ook?
veel succes allemaal!!!
Liefs!