Voor het eerst Clomid

Goedemorgen meiden, 
Helaas ben ik gister ongesteld geworden ? had het wel verwacht hoor omdat de bloedtest ook negatief was maar ja we gaan gewoon weer beginnen aan ronde 3. Ben wel benieuwd wat de gyneacoloog gaat zeggen waar ik op 10e dag weer langs moet, aangezien ik 3 eiblaasjes had die op springen stonden!
@ Anouk bedankt voor de tip! Jou man gebruikt ook dit voedingssupplement? Het kan in iedergeval zo wie zo geen kwaad om dit te slikken.
@ SV wat fijn dat de bloedtest positief was! En heb je al een test gedaan? Heb je trouwens nog bloed verlies gehad?
@ Welkom Loesje, hopelijk zijn de uitslagen binnenkort goed bij jou!
X Sara

Hoi Sara,
aahh wat vervelend :( ook al had je het verwacht, toch niet leuk als het moment dan daar is :( 
Op naar ronde 3 inderdaad, positief blijven!! Ze zeggen niet voor niets: 3 maal is scheepsrecht.
Ik ben ook wel benieuwd wat je gynaecoloog gaat zeggen, houd je ons op de hoogte?

Geen helder bloed meer verloren, wel bruine druppels met plassen en ook heel kleine stukjes weefsel.... Nog niks van krampjes of iets en wat ik verlies is ook heel weinig. Ik weet niet of ik dit dus als een menstruatie moet zien. Zou wel een beetje vroeg zijn vanaf dag 25, maar het kan natuurlijk wel.... Enige puntje blijft dat ik denk pas op dag 18, 19 mijn ei te hebben gehad gezien symptomen als zere borsten en dat toen ook ineens de druk links en het beurse gevoel in mijn baarmoeder weg was. Morgen ga ik bellen naar de gynaecoloog om te overleggen, want dan zou ik morgen al weer met de clomid moeten starten. Ben benieuwd of het doorzet of stopt.... Sowieso nog geen test gedaan omdat het nu zo rommelig is....

Hoe is het met de anderen die nu de NOD naderen? Balen dat je ongesteld bent geworden Sara.... Hoe veel dagen was jouw cyclus?

Haai,
@Sara balen dat je ongesteld bent geworden. Had je de afspraak al staan op om de 10e dag terug te komen. Mijn vriend is maandag begonnen met het slikken van de supplementen. Zijn sperma is wel gewoon van goede kwaliteit maar ik dacht wellicht helpt het net nog een kleine beetje extra ?. Dus we gaan het zien.
Spannend SV! Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zal zeggen. Succes in ieder geval.
Liefs Anouk

@loesje dank je, hoop het idd, we gaan het zien! ?
@SV mijn cyclus was dit keer 28 dagen en de vorige keer 30, als je nu 25 dagen bent is het denk ik zo wie zo te vroeg om te testen. Bij mijn vorige cyclus had ik de eerste 2 dagen ook eerst hele kleine beetjes pas op de 3e dag begon mijn menstruatie pas echt, ik ben dan ook pas vanaf deze dag gaan tellen als 1e menstruatiedag. Het is natuurlijk nooit verkeerd om ff te overleggen met de gynaecoloog maar hopelijk is het bij jou geen menstruatie!
@anouk ik heb de afspraak nog niet staan voo dag 10 maar dit ga ik morgen doen, omdat mijn bloedtest negatief was wil de gynaecoloog mijn cyclus nu ook weer volgen. Ik ga de supplementen ook maar bestellen, wie weet dat dit net het laatste zetje geeft ?.
Fijne avond allemaal! Sara

Hi allemaal,
Balen Sara, van de menstruatie. Ik hoop op een goede kans komende maand! 
Ik heb nu 4 x clomid geslikt. Morgen dus de laatste, ben benieuwd wat ze vrijdag gaan zeggen bij de echo. Ik heb al wel 2 x een ovulatietest gedaan (gisteren en vandaag). Had pijn in mijn zij en veel afscheiding (beetje geel/groenig slijm, sorry voor de details). Hebben jullie dit ook wel eens? Ik dacht zal eens kijken en het gaat de goede kant op denk ik. Is niet even donker als de controlestreep, maar wel best duidelijk. Lastig beoordelen is dat!! Ik blijf nog eventjes doortesten denk ik.
Ik weet alleen niet of we het nu mogen proberen. Misschien morgen de gyn even bellen. 
Even om extra uit te leggen: ik heb na de provera 2 keer echo’s gehad om te kijken of mijn eisprong op de natuurlijke manier zou komen, maar is niet gelukt helaas. Toen mocht ik op dag 18 starten met de clomid, zonder eerst een menstruatie op te wekken.

Hallo dames!
@Anouk; Bedankt voor de tip! Mocht het deze ronde niet gelukt zijn, dan kijk ik of we de supplementen aanschaffen! 
@Loesje; Welkom! Wat fijn dat je direct kan beginnen, dat scheelt paar dagen wachten..
@Sara; Ahhh jammer! Ben ook wel benieuwd wat de gyn gaat zeggen.. Veel succes alvast!
@S-V; Op dag 25 je menstruatie kan idd, maar aangezien je je ei pas op 18/19 hebt gehad, betwijfel ik het.. Maar elk lichaam is natuurlijk anders!
@Kaatje; Ik zou ook ff door blijven testen. Zelf vond ik het ook lastig, maar op een gegeven moment zag ik een duidelijk patroon!
Ik zit vandaag op dag 25 en nog niks te bekennen, mijn ei was op dag 17/18. Heb zelf geen ‘aparte’ afscheiding, tenminste niet anders dan normaal. Alleen op dag 19 vruchtbaar slijm. Verder ben ik het wachten bijna zat. Vanochtend bloed wezen prikken (progesteron) en krijg ik woensdag de uitslag van. Ik denk dat ik volgende week ga testen, als er in de tussentijd niks gebeurt.
Ik ben het hele weekend enorm humeurig geweest, herkende mezelf niet. Zelfs mn man zei dat hij me nog nooit zo heeft gezien! Daarnaast vage rugklachten, val ik heel snel in een diepe slaap (terwijl ik een lichte slaper ben) en af en toe steken onder in mn buik. Ik zoek er zelf niet te veel achter omdat ik niet teleurgesteld wil worden. Hebben jullie dat ook?
veel succes allemaal!!! 
Liefs!

Terug
Bovenaan