Voor het eerst Clomid

Hoi lieve dames! 
Ik kan niet overal op reageren want veel gemist zie ik. Ik lees wel alles hoor!
Hier zit ik op dag 12. Ik voel al dingen dus heb het idee dat clomid wel weer zijn werk doet. Hoop vanavond te kunnen beginnen met klussen en verder doorgaan, goed slapen en proberen goed te blijven eten.
@rmpr wat rot dat je je zo voelde
@SV kan nog spannend worden!

Nou, ik heb gebeld. Assistente zegt uit gaan van GEEN menstruatie, want daar moet je wel wat buikklachten van krijgen en dat het echt flink doorzet en inderdaad te vroeg in de cyclus omdat mijn progesteron waarde 'flink hoog' was op woensdag.  De fertilliteitsarts belde zelf net ook nog even en zei: dit is nog geen menstruatie; te vroeg na het geschatte ei en bloedwaarde, te weinig verlies en geen menstruatie klachten. Deze week afwachten en eind van de week een zwangerschapstest doen en in ieder geval nog niet starten met Clomid. Spannend dus nog een paar dagen......

Hey Dames, 
@Anouk : welke voedingssupp zijn het ? kon het even niet zo snel terug vinden. 
@S-V : oeeh het klinkt erg spannend, je zou het toch haast denken dat je in verwachting bent ;)
Succes voor de andere dames die op het wachtbankje zitten, 
ik ben zelf bijna klaar met de provera kuur, en daarna weer starten met clomid alleen dan 100 mg. 
Deborah

Haai meiden,
Oh wat spannend SV!! Ik hoop dat je gauw positief nieuws hebt.
Ik had het volgende getypt debora;
Ik wilde trouwens nog vertellen dat een vriendin van mij 6 jaar lang heeft geprobeerd om zwanger te zijn. Alle behandelingen die ze heeft kunnen doen heeft ze gedaan maar geen zwangerschap tot resultaat. Toen de laatste behandeling ook niet was aangeslagen, kwamen ze via via bij Condensyl. Dit is een voedingssupplement voor mannen en daarbij wordt de sperma niet meer of sneller maar wel sterker in overleven. 
Zij was dus opeens binnen 2 maanden zwanger op natuurlijke manier! Een vriendin van haar ook langere tijd bezig en geen resultaat totdat ook haar vriend het ging slikken ook binnen 2 maanden zwanger. Het kan pure toeval zijn natuurlijk maar niet geschoten is altijd mis..aangezien het alleen voedingssupplementen zijn en verder dus geen kwaad kan.
Ik zit nu op dag 12. Ik heb sinds vandaag weer vruchtbaar slijm. Dus ik denk morgen me eisprong ?.
Liefs Anouk

Goedemorgen dames,
Wat een goed nieuws SV, en wat spannend, zou echt top zijn als je de eerste in rij zou zijn! Ga duimen voor je en we horen er wel van!
Ik ben gister begonnen met de 1e clomid pil, ook gister een afspraak gemaakt voor follikelmeting voor dag 10 maar het wordt nu dag 11 omdat mijn gynaecoloog aanstaande maandag er niet is. Dus bn benieuwd wat ik volgende week dinsdag te horen krijg.
Zijn er nog ontwikkelingen bij de gene die op het wachtbankje zitten? 
Ook succes en plezier voor iedereen die nu in hun vruchtbare periode zit!
X Sara

Hee! Oh wat spannend zo'n follikelecho. Hopelijk groeit het goed! Wij gaan vanavond beginnen met klussen. Vandaag dag 14 en voel dat het groeit en bezig is dus lets go. Willen vanaf vandaag om de dag en dan kijken hoelang we ermee doorgaan. Hihi.

Succes Sara!
jij ook succes Stefanie en natuurlijk plezier!
Ik heb vandaag mijn bloedwaarden gekregen en die zijn goed! Ik heb dus met zekerheid een ovulatie gehad. Wat zal de teleurstelling groot zijn zeg! Nog een paar dagen wachten. 
Liefs

Terug
Bovenaan