Voor het eerst Clomid

Nou, hier inmiddels gisteren meer gaan bloeden (nog steeds niet heftig en geen pijntjes en weefsel), maar in overleg met de fertilliteitsarts (ik heb gelijk gisteren gebeld) tellen we het wel als menstruatie. Advies was dan te tellen vanaf zaterdag omdat ik toen de fel rode druppel had. Dus zat gisteren ineens al op dag 4 en dus gelijk gestart met de clomid (eigenlijk van dag 3 tm 7, maar dit maakte niet uir volgens de arts). Vanavond de 2e pil. Deze keer helemaal geen controle omdat de eerste ronde (toen moest ik alleen bloedprikken) goed is verlopen. Op naar weer een ei en hopelijk mooi nieuws!
Spannend Stefanie, succes!!!
RMPR, wat fijn dat je bloedwaarde goed was! Ik hoop op mooi nieuws voor jullie!

Goedenavond,
@stefanie waarom beginnen je pas op dag 14 met klussen? Bij een normale cyclus springt de eitje rond dag 14 en adviseren ze om al eerder te beginnen met klussen. Succes en veel plezier!
@rmpr wat fijn dat de bloedwaardes goed waren, we gaan duimen! Op welke dag zit je nu?
@sv wat balen zeg, had zo na je verhalen wel gedacht dat het raak zou zijn bij jou. Hopelijk de komende ronde dan!
Liefs Sara

@sara ik zit vandaag op dag 28! Verwacht mijn menstruatie maandag/dinsdag.
@sv balen zeg... had inderdaad ook verwacht dat het raak was!
ik heb nu zo’n gevoel dat ik liever wil wachten totdat het een keer raak is, dan mijn menstruatie krijgen en telkens de teleurstelling.. Hoe dichter bij de datum, hoe onzekerder ik wordt. Hebben jullie dat ook?
liefs

@SaraVW normaal gesproken beginnen we bij dag 12...alleen dat lukte nu niet. En dinsdag gebben we samen besproken er vanaf dag 14 voor te gaan. Mijn eisprong is afgelopen maandag steeds vanaf dag 15 of later geweest...dus wilde gok wel nemen. 
Maar je hebt wel gelijk hoor. Normaal beginnen we altijd per dag 12 met zo goed mogelijk om de dag. 
@RMPR ja dat herken ik wel. Dat ellendige wachten vind ik steeds weer heel moeilijk. Eerste week valt nog mee maar de 2de week...phoe...die vind ik moeilijk. Helemaal omdat we al best lang bezig zijn. Realiseer me nu ineens dat we eind volgende maand 2 jaar bezig zijn.... :-(

Hi Dames,
Zo te lezen zijn jullie allemaal weer druk "bezig". Ik heb even een week niks van mij laten horen, maar natuurlijk wel jullie verhalen en ervaringen gelezen.
Hier zit ik op de wachtbank, maar verwacht dat het deze maand niet raak is (vanwege dun slijmvlies). Wel erg goede uitslagen gekregen betreft het "product"van mijn partner! Het was TURBO zaad! Haha!
Bloedwaardes B12, Schildklier en vitamine D bij mij waren ook prima. Dus even afwachten op mijn menstruatie en dan starten met Tamoxifen i.p.v Clomid. Schijnt dat hier de bijwerkingen minder van zijn en mijn slijmvlies van gaat groeien!
Mijn gyn heeft mij gevraagd om na te denken over het doorspuiten van mijn eileiders. Ik zit hier niet echt op te wachten, omdat het echt behoorlijk veel pijn doet! Hoe staan jullie hier tegenover? Iemand ervaring mee?

Succes met "klussen" haha!

Gr Amber

Hoi Amber. Wat betreft het doorspuiten van je eierstokken, ik heb dat laten doen alleen kreeg ik dat dmv een schuimecho. Dat is pijnloos. Zoek maar eens op via Google. Het enige wat ik niet fijn vond was die vervelende eendenbek en erna ervoer ik wat menstruatiekrampen. Misschien dat je dat fijner vindt? 

Stefanie, nee ik krijg geen echo's. Ook geen bloed laten prikken dit keer. Dus echt helemaal op de gok, maar we willen wel voor het eerst ovulatietesten gaan gebruiken.
Spannend Amber! Ik heb nog niet nagedacht over het doorspuiten van mijn eileiders, ik hoop dat het niet zo ver komt.... Maar als het geadviseerd zou worden, dan zou ik dat wel doen. Misschien dat de optie die Stefanie noemt inderdaad iets voor je is?

Terug
Bovenaan