Voor het eerst Clomid

KHaai lieve dames,
Voor mij een super spannend weekend weer. Kans dat k ongi word is vanaf morgen of niet natuurlijk (vingers gekruist). Tot nu toe ook nog niet echt klachten dat het kan gebeuren. 

@sv ik heb een hsg gedaan, ik vond dit erg pijnlijk, toch flink een dag last van gehad. Maar ieder heeft een andere ervaring daarin. Door dat onderzoek is er wel gezien dat k dus maar 1 eileider heb. 
@stefanie ik snap je frustratie na 2 jaar heel goed. Wij zijn de 2 jaar net voorbij. Maar we blijven positief. 
Ik houd jullie op de hoogte 

liefs, mandy

Hallo meiden,
Balen SV dat je toch ongesteld bent geworden! 
Ik heb dat ook hoor RMPR. Ik snap dat hoe dichterbij je komt hoe onzekerder je wordt. Ik had me eigen ook voorgenomen om deze maand gewoon af te wachten ipv de dag ervoor of op de dag zelf al een test te gaan doen. Jij zou dus ongeveer maandag of dinsdag ongesteld moeten worden (of niet ongesteld)? 
Fijn dat je man turbo zaad heeft amber haha ;). Ik heb me eileiders nog nooit uit laten spuiten. Wanneer doen ze dat eigenlijk?
Zijn jullie beide al 2 jaar bezig Mandy en Stefanie. Vervelend zeg :(. Na hoe lang "zelf" proberen zijn jullie doorverwezen?
Ik zit nu nog in me vruchtbare periode. Hopelijk deze keer raak met de extra voedingssupplementen en de vruchtbaarheids poppetje die naast me bed staan:D 
Fijn weekend,
Liefs Anouk

Hoi! We moesten het eerst een jaar zelf proberen en daarna zijn we doorverwezen. 
Jij succes in je vruchtbare periode! Vruchtbaarheidspoppetje? Wat is dat?

Jij ook succes. Op welke dag zit jij nou? Ik zit vandaag op dag 16 :)
Dat zijn 2 beeldjes die je kunnen helpen bij het zwanger worden. Ik heb deze gehad van me zus. 

Akuaba - Afrika - GhanaDe Akuaba (of Akaba of Akapa) is een gelukssymbool van het Ashanti-volk die leven in een gebied in Ghana. Kleine meisjes spelen ermee om hen te leren om met kinderen om te gaan maar ze worden vooral gebruikt bij kinderloze en zwangere vrouwen. Voor de eersten om de vruchtbaarheid te vergroten en voor zwangere vrouwen om zich te verzekeren van een prachtig gezond kind. De Akuaba moet volgens het geloof zo behandeld worden als ware het een eigen kind. Alleen dan is Akuaba tevreden en zal hij zorgen voor een zwangerschap én een gezond kind. Dus als je zwanger wilt worden, zwanger bent of iemand kent die graag een kind wil dan is een Akuaba onmisbaar.

Hee hee! Okee ik heb daar nog nooit van gehoord. Ik zit ook op dag 16. Wat toevallig! Vanavond hebben wij weer de bedoeling om te klussen ;-). Hoe doen jullie het? Bedoeld..iedere dag of om de dag of om de 2 dagen? 

Nee ik ook niet, me zus kwam er opeens mee. Die heeft ook pcos en zij gaf aan dat ze kort na het krijgen van de beeldjes zwanger werd. Ik ben niet zo hoogvliegerig maar kan vast geen kwaad ;)..
Wij doen het om de dag. Van het weekend doen we het zaterdag en zondag want maandag zien we elkaar niet ivm werk. Anders ben ik bang als we 2 dagen niks doen het straks mis gaat:D.
Doe jij vaak al op de uitgerekende dag een test of wacht jij netjes af? Ik moet rond 10 april weer ongesteld volgens mijn app.

Hee! Oke nou ja, wie niet waagt wie niet wint zeg ik altijd :). Wij doen het om de dag. Heel soms om de 2 dagen als dat zo uitkomt ivm werk. Hij werkt in ploegendiensten en ik ook onregelmatig. Dus dan kijken we vaak wat praktisch is en hoe we toch de dagen kunnen benutten. Soms voelt dan als een moetje..al vind ik het stiekem ook leuk om een dag te beginnen als ik weet dat we gaan eindigen met seks. 
Ik probeer steeds te wachten met testen tot ik denk dat het kan. Mijn cyclus is niet iedere maand hetzelfde. Ene keer 31 dgn, andere keer 33 dgn. Daarom probeer ik af te wachten tot ik de 34 dgn aantik. Is best wat keren mislukt maar afgelopen ronde had ik bewust geen testen gehaald. Zo kón ik ook niet testen. Achteraf blij mee wat kraantje ging weer open.
Hoe gaat dat bij jou? 

Ja wij werken ook beide in ploegendiensten. Maandag heeft hij bijv de ochtend en moet ik de slaapdienst in dus lopen we elkaar net mis ;).
Ja je moet het wel allemaal plannen, ik vind het niet vervelend maar het hele spontane is er af maar goed. Ik heb alle keren tot nu toe mezelf niet in bedwang kunnen houden en deed meestal 2 dagen ervoor al een test. Ook ik ben normaal onregelmatig ongesteld maar de afgelopen 2 maanden rond de 31 a 32 dagen.
Voel jij trouwens al iets? Gevoelige tepels of iets anders? Ik had de de afgelopen 3 dagen wel het vruchtbare slijm en leek vandaag iets gevoelige tepel te hebben. Weet niet of het wat betekend..

Terug
Bovenaan